Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az előzőhöz

e-mail: s-z-a-s-z-a01@freemail.hu
Sziasztok!

Keresek simsont s51 v s50b vagy ilyesmiket,olcsón állapot mindegy csak komplett legyen!(Veszprém közelébe előny).
sziasztok simsonosok!
van eladó túradobozom jobbos balos! ha érdekelne vkit akkor szóljon nyugodtan! katt ide
üdv
mitoo
hmm látnád hogy néz ki nem ezt mondanád:D nem azért van rajta mert jobban megy meg jobb kanyarba csak azért hogy nelegyen olyan átlagos simson mint a sok tanyasi paraszté igy legalábbb néz is ki valahogy bármelyk ismim látta mindegyik olyat akar a mocijára szóval zsirul néz ki ha készen lessz lökök fel képet:D
Még a 90es gumi is sok simsonra, nemhogy a 120-as.
Ez egy 80 kilós motor, ami nem megy 160-nal, teljesen felesleges ekkora gumit rárakni.
Arról nem is beszélve, hogy a felnire a 2,75 ös vagyis a 80/xx es megy rá RENDESEN a szélesebb behúzódik, és kényelmetlenűl billegő lesz tőle a motor, nemhogy nagyobb felületen tapadna kanyarban, de KISEBB felületen fog, egyenesben viszont visszafogja a motort, nő a rugózatlan tömeg, és a szélesebb gumi, még drága is.
Ráadásul szerintem még idétlenül is néz ki, nem homokfutó ez...
Inkább oylanra külts, aminek van értelme.
sziasztok elhatároztam hogy kicsit rendbe rakom kis tüzesemet(s51n) kapott egy váz festést előre egy 100 hátulra egy 120 gumit metálfény stb.de gondoltam hogy a lelkét is meg kéne piszkálni de nem találok normális 70 es hengert ha valaki tud és nem kókány meg nem szar utángyártott az nagyon érdekelne árban megegyezünk .msn cim jozsitoth@freemail.hu felvehetek nyugodtan szeretek simsonokrol beszélgetni
a gyujtásommal nincs probléma, világításom nincs
Ha az eredeti belsőtrafós gyujtótekercs elromlik, át kell alakítani külső trafósra, mert az utánygyártott belső rtafós tekercs használhatatlan.
hát passz az elektronika engem is szétszopatott hiába cseréltem teljes alaplapot tekercseket a megszakító ugyanúgy gallyra ment és a gyertyán az a hézeg h h aja le a szikrát azzal is mindig problémám volt
ha minden igaz akkor a szinessel kihúzott kábelek vannak most a gépben
Én meg elkezdtem lecsupaszítani a gépet. leszedtem deknit meg leszedtem pár felesleges cuccot. s50b volt de mikor megvettem már le volt szedve a kürt és az aksi meg le voltak vágva az indexek (minek is a csavart kiszedni meg a sarut lehúzni mikor ott a flex meg a harapófogó, az gyorsabb ugye előző tulaj?). Szóval leszedtem a fesszabályzot , biztosítéktáblát meg az index és az aksi kábeleit. Azóta nincs világításom, először rájöttem hogy egy kábelt elfelejtettem visszakötni a földre, megcsináltam, elmentem kipróbálni akkor egy pillanatra volt de aztán megint semmi. multiméterrel ami csak eszembejutott minden végigmértem és nincs szakadás az áramkörben a tekercset is megmértem, de azon se jelzett szakadást úgyhogy nem tom mi van de már a hajamat tépem. ha esetleg valaki tudna segíteni azt nagyon megköszönném.
köszi a segítséged megnéztem a karbit de jól volt belőve
elmentem motorozni 1x csak megállt durrogott csappogott és leállt
otthon meg néztük és az a rohadt alaplap volt fellazulva de amint néztem a főtengelyem is lóg úgyh enyre rosszabb a helyzeten
A karbid jól van beállítva? Mert ha sok üzemanyagot kap a motor akkor hirtelen gázadásra rosszul reagál, nagyon füstöl és sokat fogyaszt, egyenletes menetnél rezonál a motor,csöpöghet az el nem égett nafta a kipufogóból. Ha ezek a tünetek engedd egyel lejjebb a súbertűt.
Sziasztok!

Minden ami Simsonhoz kell jó áron kapható nálam. Ha kérdésetek van kérdezzetek e-mailben...
hello mindenkinek!
vki nem tudná megmondani h mi baja lehet a motoromnak?
tünetek 1.:csörgés a blokkban új dugó t plusz gyűrűt kapott de ugyanúgy csörög esetleg hajtókar v főtengely baja lehet?
2:felújítás után 1 idős bácsika csinálta sztem az elektronikába is belenyúlt
szóval iszonyatosan füstöl s a teljesítménye se a legjobb
én elektronikára gyanakszom mivel a megszakítós gyújtás a legszarabb a világon
valaki nem tud vmi használható infót a problémák orvoslására?
előre is köszi:IMI
értem a dolgot köszi. Nagy zsiványok ezek
pénzcsalás..
ott, ahol a fizető parkolóban, a kapuban kell fizetni, ot egyértelműen beszedik-szedhetik a díjat, a motorkerékpár után,, ez bnem is lehet vita tárgya, viszont a vitatkozás az a segédmotorral kapcsolatban szokott lenni, mert a parkolóőrök nem tudják felfogni, hogy a segédmotor, ha nem jár a motorja, akkor jogilag kerékpár.
Elméletileg rendszámos motort nem lehetne a járdára rakni mint mondtam, tehát ezért a közterület fütyülő akár fel is jelenthet.
A fizető parkolóban egyértelműen fizetni kellene a motor után, ha csak a parkoló tulaja, azt el nem engedi, pont az ellenőrzés lehetetlensége miatt.
A motorkerékpárok fizető parkolásának mikéntjét, még nem szabáylozta külön törvény, mivel nem olyan régen van fizető parkoló, és ilyen sok motor.
ezt vágom főni, viszont a nagymotort nem értem. Ezek szerint arra kell parkolójegy, de nem vágesz, hova kéne raknia a motorsnak hivatalosan. Plexire felrakja egy darab celuxxal, valaki leveszi és máris megy a csekk a motoros hibáján kívül. Gondolom azér ezzel nem foglalkoznak hivatalosan, de kiváncsi lennék a törvény szerint, ennek hogy kell működnie
A segédmotoros kerékpár alapvetően NEM GÉPJÁRMŰ ezért van, hogy ha tolod, akkor biciklinek számít!

Rendszámos motorral, ha jól emlékszem nem lehetne járdára sem parkolni, mint ahogy autóval sem, kivéve, ahol ezt tábla engedélyezi.
A segédmotoros kerékpár, teljesen más kategória, azt, (ha a helyi onkormányzat másképpen nem rendelkezik) simán betolhatod akár a sétálóutcába is, míg a nagymotort nem!
Itt a lényeg, hogy a HATÓSÁG (önkormányzat, rendőrség stb) rendelkezhet másképpen, tehát tilthatja a kerékpár és segédmotoros kerékpár tárolását egy bizonyos területen, viszont még a hatóság sem szedhet parkolási díjat a kerékpár után, ergó, a magánterületen a bármilyen vállalkozás sem!
én úgy hallottam mivel egy nyomon halad, nem kell rá. Hogy mi az igazság, azt nem tudom.
Azt viszont tudom, hogy pár éve (amikor még simsonnal rémisztgettem a várost) a helyi Rosmann előtt a parkolóőr tőlem is beszedte a pénzt, pedig most utólag jól szájbaverném ,hiszen jogtalanul...
és nagymotorra ezek szerint kell parkolójegy? Hova kell rakni?
Köszi. Megnyugodtam.
Sok idióta parkolóőr pénzt akar szedni a segédmotorra, ped ig a kersz szerint EZT NEM LEHET!
Mivel a segédmotoros kerékpár azonnal kerékpárnak minősül, ha nem jár a motorja és tolod,, és ugye biciklit oda teszed ahova akarod(ha csak a helyi Önkormányzat a közterületen másképp nem rendelkezik) így aztán, a fizető parkolóban bekaphatják, biciklire sem lehet jegyet szedni, és segédmotorra sem.