Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszönöm hogy szólt!
Remélem jó idő lesz és mehetünk
ja eggen, a tirisztor az amit LEGUTOLJÁRA kell cserélni, mert a döglött trafó, vagy gyujtótekercs, szinte azonnal kivégzi az újat is.
Alciiííí!

Szombaton a kecsóringre megyünk, mert mégis ott lesz az utsó racsni idén!
Váltóban leszünk a gokartosokkal, reggel 9 től, ameddig kedvünk van.
Ez tényleg bármi lehet, esetleg több hiba is egyszerre!
eresztő tűszelep, likas ufó, döglődő gyujtással kombinálva( jeladó,v gyulatek) eseglet tömítetlen karter, törött gyűrűk, szóval kb bár mi.
TÉNYLEG nincs más módszer, mint szizstematikusan végigellenőrizni mindent.
jeladós a gép
tirisztort is csereberéltünk, trafót is
amikor volt még simsonom, akkor a kondit kéthetente vettem tulzás nélkül, bár igaz eléggé hajtva volt a gép, de akkor sem kéne ennyire fogynia. Gyárit kértem, adtak gyárit de meglátásom szerinte köze nincs a gyárihoz
figyelj arra, hogy az ujj kondi egyáltalán ne lötyögjön, ink ékeld ki valakivel vagy egy csavart nyomjál be. meg állítsd be a megszakítót faszára
cseréld ki a kondit, megszakítót. nekem ez volt a gond, bár én sem gondoltam volna, mert nyélen ment
nem tudok rájönni mi lehet a hiba
karburátor jó, benzin van, gyertya jó, hengerben viszonylag egyenletes az olajfilm. gyűrűk tuti nem szorosak
mi a fene baja van?
olyan negyed óra üzemelés után lehörög menet közben ekkor maxigázon dadog egy ideig néha kicsit el-el kapja a fordulatot utánna felpörög és megy egy kicsit
ha nem húzok maxigázt leáll egyből
abból az 1000 ből kellene pár hibalehetőség mert kifogytam az ötletekből
köszi!
szokásos húzás még, hogy akasztasz egy kiucsit a szimering rugóján, akkor jobban fog.
köszi. eddig is mezei volt benne, de már beleuntam a cserékbe, szivárog az olaj 2 nap után, persze az egykerék...:) Az alsó részt már perselyeztük de most megint kell mert kotyogós ismét, a 2 villaszáram nem kopott.

Egy af1el úgy jártam hogy az új gyári szimeringel is eresztett 1 hét után, 40es átmérőjű kellett bele, meguntam, ráerőszakoltam egy 38ast , hónapok óta hibátlan:) lehet simsonnál is kipróbálom, mert rongydarab van begyűrve a gumiharang alá, hogy ne follyon a gumira, és a tárcsára:)
Hmm.
megnézem a reparaturanleitungot, az 30x40x7-es s2 es szimeringet ír.
hátőőő, ez nehéz kérdés:)

A simson első telója, ha belül megkopik, mert mondjuk olaj nélkül használták évekig, akkor úgy kikopik, hogy nincs az a szimering, ami megfogná a szivárgást, kb uygan úgy,mint ha a felső szár krómozása karcolódott/rozsdásodott volna meg. Ilyenkor össze vissza kalimpál a felső szár az alsóban, és a szimering nem tud tömíteni.
Normál esetben, (ha minden más ok) akkor teljesen mezei szimering is jó a telóba(az eredeti is sima mezei) mivel a teleszkóp csillapítatlan, felül van a szárban két lik, szóval nyomás az nemigen van benne.
Viszont, ha az ember túltölti, akkor hajlamos vagy kinyomni a szimeringet(be lehett ragasztani)
Az erredeti szimering:30x40x7-es, nem kétajku, nem porvédős.
Piros-fehér dzsekiben szokta tolni a madnarain, valami Jani, vagy Feri a neve, úgy ahogy volt a túradobozokkal jött kétszer is versenyezni:)
Egészen jól ment.
teleszkópszimering ügyben válaszolnál? köszi:)
jah, és két oldaldoboz hátul.
Lakik arrafelé egy szürke 90 es, valami kesjár idom van fent neki.
Tegnap este Dömsödön láttam egy fehér vagy szürke s51-et(sötétedett már). Csutka kormány, vario plexi-(2 plekó egymáshoz csavarozva, a felső más szögben megtörve) volt rajta meg két oldaldoboz. És iszonyat mód ment. Ismeri valaki esetleg?
a teleszkópszárra milyet használtok?
20x35x7 és 20x47x7
Oda viton anyagu szimeringet vegyél, a gagyi 200 forintos nem jó!
Van haveromnak egy 4 sebességes szimója. Szépen veszi a sebességeket meg minden, de amikor váltana le 4.-ből egyből 2-esbe rakja, csak akkor 3.-ba ha nagyon finoman lépteti. Ez minek a hibájából lehet? Mert elkértem egy körre és úgy váltottam mint az enyémmel és tényleg ugyanannyit mozog a áltókar és 2-esbe rakja egyből. Vki vmit?
szevasztok...s51esnek(3sebességes)mi a főtengely szimering mérete?
kb 1000 oka lehet, így nem tudok mit mondani, én, ha nincs ötletem elkezdem szisztematikusan végigellenőrizni a motort,a leg egyszerűbbtől a bonyolúltabb felé.
Ez elég érdekes mester, mentem nis nagyon tip-top simsonnal, és teljesen más hangja van annak, 50felett a motor hangját nem is halottam már kb.
és erről a behorkanás-nemfelpörgés-leállásról nincs ötlet?
néhány simsont generáloztam már de így még sosem jártam