nem akartunk sz@rolni a fúrással,
de miért horkant a gép?
dugó miatt?
néha még olyant is produkál hogy menet közben lehörög ekkor full gázon tétovázik kicsit és utánna felpörög
de melegen csak 15-20-25 perc üzemelés után
hidegen kitűnően hasít
hi
nemrég vettünk egy 51es endurot
kb 15 évet állt
szétszedtük új csapágy, szimering, kuplungkosár&hajtó fogaskerék csere, új dugó, gyűrű csapszeg, új gyertya
karbi kipucolva minden ok
könnyen indul, megy jól kicsit csörög de ez természetes ezeknél
a hiba: ha bemelegszik lehörög és leáll utánna alig indul ha beindult alig pörög fel néha rendbejön és pár km után ismét kezdi
miért van ez?
köszi
Igen. Az lehet gondolom. Viszont a boltban azt mondták hogy nem lehet már kapni. Az egész fekete doboz meg majd 6000 Ft. Egy tv szerelő mondta hogy lehetne ezt valamivel helyettesíteni csak azt nem tudja mivel .
Helló. S51-es simsonomba nem működik az index. Ezt szeretném megcsinálni. A motorban volt egy fekete doboz amiből kivettem egy három lábú valamit. Ez volt ráírva Tesla kt201/500. A középső lába tőből ki volt törve szóval nem lehet forrasztani. Ezt kéne kicserélnem viszont nem árulják már. Nem tudná valaki megmondani hogy pontosan mi ez és hogy mivel lehetne helyettesíteni?
Hi all. Öcsém eladná motorját. Ha valakit érdekel esetleg egy S51B. Egy csomó minden ki van benne cserélve, csapágyak ilyesmik. 60 as henger, sport gumik akku, új gyújtás kapcsolós, stb. Bal oldali deklit menet közben elhagyta, ami a gyújtás kapcsolónál van, persze megvan, csak a festék leverődött róla.
Képeket itt találsz... --- http://www.sajatoldalam.eoldal...
Esetleg egy használható, nem agyon karcolt notira is cserélné.
Köszi a választ! Biztos nem kap keveset, jól be van állítva a karbi. Gyertyahézag jó. A gyújtás a gyári jelöléshez van állítva. Most már abban se vagyok biztos, hogy detonál. Még arra tudok gondolni, hogy a gyűrű lehet kopott. Tudom nehéz így, hogy nem hallod megmondani, hogy detonál vagy esetleg gyűrűhang, de meg lehet egyáltalán különböztetni a két zajt egymástól? 10ezer km van benne (alapméretes). Válla nincs a hengernek (vagy csak nagyon kicsi, a gyűrűhézagot nem mérem meg, attól félek, hogy eltöröm a gyűrűt . Az előző tulaj biztos nem hajtotta, de attól még el lehet kopva (a kipu tele volt mocsokkal amikor megvettem)... Szerinted megéri leszedni a hengert? Úgy többet meg lehet tudni az állapotáról?
Adott egy teljesen széria tiris S51 (bontatlan blokkal) amely mire bemelegszik (kb 5 perc), elkezd csörögni 45-50 körül, illetve ha elér egy bizonyos fordulatszámot. Hidegen nagyon szép hangja van és jól is megy. Szerintem detonálhat, mert olyan csörgő hangja van (csak akkor, ha húzom a gázt). Ja és nem hiszem, hogy a csapágy vagy a valamelyik görgő okozza, mert melegen érezhetően gyengébb a moci. Benzint kap eleget, őzbarna a gyertya (hőérték jó, nagyobbal is próbáltam), kipufogó tiszta, gyújtást leellenőriztem, jónak tűnik (1,8). Próbáltam másik (gyári) hengerfejjel is, de hiába. Van valami tippetek mi okozhatja ezt?
eccer jöttem hazafelé, és látom, hogy tőlünk 100méterre egy forma tol egy tők ugyan olyan okkersérga elektronikot mint az enyém. Megálltam, hogy mi van, erre mondja, hogy menten felgyújta, mert nem megy, és hagyjam békén, vagy vegyem meg, ahogy van, odaadja 20 rugóért. Olyan modortalan volt, hogy otthagytam.
Pár perc múlva visszamentem megkeresni, hogy akkor hocci ide, itt a 20 rugó, de nem találtam meg a manuszt...
na akkor szúrtam tökön magam, hobátlan gyári fényezésű motor volt!
Pedróza pénteken vett egy külsőleg kissé elhanyagolt,de gyári fényezésű, eredti vizes kis matricás, merevítőpálcás elsősárvédőjű, tehát első szériás bontatlan blokkos 82-es 51-est 30 rugóért.
Szóval vannak még csodák.
Ráadásul itt lakott tőlem 200 méterre a motor....
akkor kaptam az elsőt. 18ezer ft volt
de sajna gyorsba gallyra vágtuk.........
de miért horkant a gép?
dugó miatt?
néha még olyant is produkál hogy menet közben lehörög ekkor full gázon tétovázik kicsit és utánna felpörög
de melegen csak 15-20-25 perc üzemelés után
hidegen kitűnően hasít
nem, ez nem természetes.
Vashüvelyes motorban nem cserélgetünk dugót -gyűrűt fúrás nélkül.
Hogy miért?
Pölö azért, mert akkor csörög:)
nemrég vettünk egy 51es endurot
kb 15 évet állt
szétszedtük új csapágy, szimering, kuplungkosár&hajtó fogaskerék csere, új dugó, gyűrű csapszeg, új gyertya
karbi kipucolva minden ok
könnyen indul, megy jól kicsit csörög de ez természetes ezeknél
a hiba: ha bemelegszik lehörög és leáll utánna alig indul ha beindult alig pörög fel néha rendbejön és pár km után ismét kezdi
miért van ez?
köszi
Képeket itt találsz... --- http://www.sajatoldalam.eoldal...
Esetleg egy használható, nem agyon karcolt notira is cserélné.
Tuji
Tuji
Adott egy teljesen széria tiris S51 (bontatlan blokkal) amely mire bemelegszik (kb 5 perc), elkezd csörögni 45-50 körül, illetve ha elér egy bizonyos fordulatszámot. Hidegen nagyon szép hangja van és jól is megy. Szerintem detonálhat, mert olyan csörgő hangja van (csak akkor, ha húzom a gázt). Ja és nem hiszem, hogy a csapágy vagy a valamelyik görgő okozza, mert melegen érezhetően gyengébb a moci. Benzint kap eleget, őzbarna a gyertya (hőérték jó, nagyobbal is próbáltam), kipufogó tiszta, gyújtást leellenőriztem, jónak tűnik (1,8). Próbáltam másik (gyári) hengerfejjel is, de hiába. Van valami tippetek mi okozhatja ezt?
Pár perc múlva visszamentem megkeresni, hogy akkor hocci ide, itt a 20 rugó, de nem találtam meg a manuszt...
na akkor szúrtam tökön magam, hobátlan gyári fényezésű motor volt!
Szóval vannak még csodák.
Ráadásul itt lakott tőlem 200 méterre a motor....