Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nézd, ez egy MÁRKAKLUB és világosan ott van leírva, hogy csak simson kerülhet a galériába.
Ha én pl a yamaha dt oldalra felteszem a simsonom, nem szólhatnék egy árva szót sem, ha kitörölnék, pláne, ha ott van, hoyg csak yamaha dt.
Ugyan ez van a hirdetésekkel is, amíg moderálgattam, mindennap volt benne pedálos moszkvicstól kezdve lavóron át, a kínai csopperen át minden és nem egy, kettő,hanem naponta vagy harminc.
Nem a te egyszál rotyogód volt a baj, hanem az, hogy ha egynek lehet, akkor mindenkinek lehet.
Amikor egy vezetőségi tag tette be az off motorját, az is ki lett törölve mint a szél.
Helló!
Nemrég még én is regisztrált voltam a simson klubnál de egy nap elegem lett belőlük nem másért mint hogy a képcsarnokba próbaképpen felraktam a robogómról egy képet (persze aláírtam hogy más motor meg hogy ezer bocs ha megsértem a képcsarnok szentségét) aztán ez a tettem akkora felzúdulást váltott ki a begyöpösödött agyú emberkékben (akinek nem inge ne vegye magára ) hogy úgy döntöttem törlöm magam az oldalukról. Azóta vagyok itt és nem bántam meg mivel sokkal tartalmasabb hozzászólások vannak .
Hali! Végre kész lett a Simóm (külseje) , véleményeket szeretnék.
Az nem volna baj, hogy a tagok által sok esetben nem kis munkával készített cikkeket nem érheti el egy külsős, ennek van értelme,egy társaság, ha elhatározza, hogy EGYMÁST segítik, az nembaj, ha valaki oda akar tartozni,és részesűlni abból ami ott van, akkor azért tegyen valamit, ÉRDEMELJE KI.

Pont azért nincs súlya a dolognak, mert BÁRKI lehet kártyás, aki befizeti a tagdíjat.

Az viszont ultra gáz, hogy az alapvető rajzok,leírások egy része sem érhető el, olyanok, amikhez a klubnak,illetve a tagoknak semmi köze, a gyári javkönyvből lettek kimásolva.
Ráadásul ezek elérhetők több helyen is, pl a szocimotoroson is.

Visszatérve,az előző témára, minden ember, aki valami funkkcióval bírt a klubban, és kilépett,mert összeveszett a vezetőséggel, a PÉNZ miatt kapta fel a vizet, attól hogy nincs semmiylen elszámolás, mindenki azt sejtette, hogy valami mutyizás van.
Ezzel szemben a valóság az, hogy rettenetesen nehéz a klub anyagi helyzetét nyilvánosan tárgyalni, mivel a klub egy nonprofit egyesület, és mint ilyen, nem termelhet SEMMIYLEN bevételet, illetve hasznot,pénz nélkül . bevétel (haszon) nélkül viszont egy ekkora szervezetet működtetni lehetetlen!
Példa:
(tzermészetesen teoretikus példa, a klub nem így működik)
Készülünk az országos rendezvényre, amit x 100 ezerbe( inkább millióba) kerül már csak elindítani is.
(szállás lefoglalása, eszközök, szállítás stb)
Ezt az összeget valamiből elő kell állítani!
Miből?
A tagdíjak épphogy az éves működés kültségeit fedezik mást nem igen, tehát a szervezet kénytelen valamiféle egyéb bevételre szert tenni, mondjuk klubos termékek gyártásával,csak,hogy ez teljességgel szabálytalan, mivel a nyereség ami képződik, nem abban a pénzügyi évben keletkezik CSAK, amiben elköltik hanem már az előzőben is, csakhogy ilyet egy non profit szervezet nem tehet,mivel nem állíthat elő hasznot!
namost,mivel valahogy még is meg kell oldani a problémát, így aztán nincs nyilvánosságra hozva semmi, és ebből adódtak a galibák.
Mondjuk azért nagymotoros klubbokhoz képest van egy pár különbség..., átlag simsonos, fiatal(öreg bácsikat most nem veszem ide akik boltba meg horgászni járnak a géppel), csak átmeneti dolog neki a simson, hirtelen megkapják, belelkesülnek, forum, klubbtalik miegymás, de egy két év és ennek vége...
Simson klubban sok a begyöpösödött ember, most remélem nem veszi ezt magára senki , én anno még kártyás rendszer elött voltam az oldal tagja, de aztán már annyira irritált egyes ottani emberek viselkedése, hogy úgy gondoltam nem fogok ezért még fizetni is (mellesleg köcsögség hogy nem lehet megnézni a cikkeket csak úgy, máshol, nagyon sok helyen meg lehet... most ha emberek segítéésért van... na mind1)
Némileg más a helyzet, mint azokkal, akiknek megromlott a viszonya, a vezetőséggel(pet star, vadász petya, Gyapo, stb) mivel az én viszonyom a kezdetektől olyan volt, amilyen.:)

A különbség annyi nevezett urak és köztem,hogy nekem volt annyi eszem, hogy nem kezdtem el személyeskedni, nem sértődőm meg semmin,és nem hagyom magam provokálni, hanem röhögök.
Milyen jó kis témát találtatok. :)
A klubhoz annyit, hogy pár éve Szűcs Peti barátommal (akkori makói régióelnök) írtó sok hibát véltünk felfedezni a rendszerben, és eléggé rugalmatlannak találtuk a vezetőséget millió kérdésben. Természetesen voltak személyes jellegű problémáink (bizonyos) emberrekkel, és az volt a legviccesebb amikor a vezetőség egyik tagja álnéven reggelt be a fórumba (nem teljesen emlékszem már a részletekre, lényegében a mi "züllesztésünket" akarták megakadályozni elég bolond módszerekkel). Egy kis hackerkedést követően kiderítettük hogy turpisság van, erre még jobban le lettünk anyázva hogy hogy merünk ilyeneket feltételezni (bizonyítékaink voltak).
Tény hogy sosem voltam egy kedvelt klubtag a SKM-nél, elég sok balhét csináltam (ezt belátom), de azért többek szerint nem csak én voltam a ludas. Bizonyos kérdésekben irtó önfejűen és egysíkúan gondolkodott a vezetőség, és a hibáikat nem ismerték el (ami pozitív változást eredményezhetett volna), inkább minket kibannoltak, hogy hogy merészelünk hibákat találni a rendszerben. Összességében körülbelül 3x voltam kitiltva az SKM fórumról (aminek a fele mondjuk jogos, másik fele jogtalan). Pedig sokszor én is csak segíteni akartam, a makói régió fejlődésébe is öltem némi energiát (Szűcs Peti sokkal - fényévekkel- többet).
Lényegében elegünk lett a begyepesedett gondolkodásmódból, és abból ha változást szerettünk volna (segítő jelleggel), akkor rögtön mi voltunk a szemét lázító genyók. Irtó sok ötletem lenne a klubvezetés számára, de én nem pofázhattam bele, mondván akkor ha tudom jobban csinálni, csináljam én. Akik elvállalták ezt az egészet, nem gondoltak bele hogy mennyi meló lesz vele, és játszották a mártírt. Tény hogy sok meló volt/van az egésszel, de ezt látni lehetett volna előre.
Arról nem beszélek hogy micsoda gaztetteket műveltem a fórumba, hisz én nem vagyok ártatlan, SŐT! Ezért is mondtam hogy az esetek felében jogos volt a bannolás/moderálás. Viszont úgy éreztem sokszor méltánytalanul bántak velem, főleg hogy körülbelül már akkor ott voltam mindenhol amikor a klub még csak egy aranyos ötlet volt az Index Simson-tuningolás topicjában, és a tisztelt elnök úr is nyíltan mert beszélni az alkoholproblémáiról :))) Na nem akarom bántani a Marcit, sokat segített bizonyos dolgokban, de aztán eléggé megváltozott. Szerintem.
Na bocsi ha hosszú lett, rég nem beszéltem már senkivel az SKMről, most lehetett :) Üdv
egyre érdekesebb dolgok derülnek ki...
a benzinlopás ellen meg mit lehet tenni? lalatot a benzincsőre? sajnos nem. ha valóban csak megbízható emberek( akik barátok és ismerik egymást) lennének ott nem fordulhanának elő ilyenek, ebbe teljesen igazat adok neked. esetleg be kellene zárni a sátrakat is? de szerintem senki nem lakatotlta be, mert mindenki azt hitte, hogy senki nem visz el semmit, szóval vannak azért kivédhatatlen dolgok és az sem valószínű hogy ezeknek az embereknek valaha is kiderül a kiléte:S
és akkor szerintem azt a sztorit nem is tudod, hogy nem csak a hangtompító lopás volt,hanem több más apró dolog is eltűnt innen-onnan, és több ember motorjából leszívták a benznint.
Én-immár nem mint szervező,hanem mint mezei kártyás tag- kíváncsian várom, hogy a vezetőség mit fog lépni jövőre, hogy ez ne ismétlődhessen meg, de nincsenek illuzióim...
Az idei problémák nem lettek kibeszélve, semmit nem tudni arról,hogy mi lett a gyanubakeveredett ürgével,illetve,hogy mi lett a károsulttal,(illetve a tagság semmiylen hivatalos tájékoztatást nem kapott) jelenleg,csak annyi látszik, hogy a szőnyeg alá lett söpörve a probléma.
Figyeld meg,ha idetéved a klubvezetőségből valaki, le leszek baszva,hogy kibeszélem a belső ügyeket...

Pedig a csontváz nagyon is ott van a szekrényben, csak jelenleg rá van fordítva a kulcs.
Szóval,én viszonylag kis taglétszámú,válogatott emberekből álló klubért volnék hajlandó dolgozni, erre a mostani vezetés azt mondja:" ez elitista klubot eredményezne" pedig dehogy, ez csak azzal járna, hogy a tagság válogatott lenne, ha ,csak bizonyos idő után lehetne bekerülni a tagok sorába.
Jelenleg a klubnak 5 ezer regisztrált tagja van, ebből 300-350 az,aki komolyan is gondolja, ennyi a kártyás tag, aki tagdíjat fizet, tehát kb most is az az állapot van, amit én mondok, csak éppen boldog boldogtalan bemehet bármilyen klubrendezvényre.

Amit én mondok,hogy csak bizonyos idő eltelte után lehessen kártyás valaki, kvázi,ha KIÉRDEMELTE, ez egyáltalán nem ismeretlen dolog a motorosklubok életében, ahol ezt a klubozósdit komolyan gondolják,ott MINDENHOL ÍGY VAN!

Az,meg szerintem nyilvánvaló,hogy, ha mindenkit beengedünk, aki be akar jönni egy rendezvényre, akkor ott előbb utóbb probléma lesz, az a csoda,hogy eddig nemvolt.

Ha megnézed,egy "NAGY" motoros klub belső rendezvényeit, akkor oda, kurvára nem engednek be senkit, és ha egy klubtag vendéget hoz,akkor Ő FELEL A VENDÉGE VISELKEDÉSÉÉRT, ha a vendége gondot okoz,akkor a klubtagot valagbarúgják!
Ezt valahogy így kellene,és nem úgy, hogy megpróbálunk a motoros találkozónak csúfolt mega-rendezvének irányába elmenni,mert arra sempénzünk,sem emberünk, sem energiánk,és nemmellesleg,nyílt "motorostalálkozó"
van évente vagy húsz, akinek az a vágya, hogy ilyenen résztvegyen,megteheti most is, nekünk teljesen felesleges, ugyan ezt leutánozni, csak kicsiben, mert nem jól sül el.
Nekünk azt kellene, amit a motorosklubok "meghívásos találkozó" nak hívnak, ami kurvára zártkörű, belépés, csak meghívóval, illetve a klubtagoknak, és azok vendégeinek, akikért viszont a klubtagok felelősséget vállanak!
Így mindjárt nemvolna semmi probléma.
Ja, hogy 300 helyett, csak 100 an lennénk?
És ez baj?
igazán sajnálom hogy lemondtál.
remélem hogy sikerül egy olyan megoldást találni ami mindenkinek jó, amivel a legegyszerűbb lenne egy ilyen rendezvény lebonyolítása, de majd a következő simsonálisra kiderül hogy mi lett enek a témának a vége, hogy döntött a vezetőség. mindenesetre kíváncsi vagyok, mert sokat atnultam a 4 nap alatt, illetve sok emberrel ismerkedtem meg.
az meg önmagában is undorító dolog, hogy egy motoros(nak mondott valaki) a másik motorostól lopjon...
üdv
"egyik éjszaka eltűnt valami eléggé drága kipufogó, amit egy olyan srác vit el aki egyedül jött a simsonálisra, "
..."szóval etz igy ki lehet küszöbölni pl egy olyannal hogy a " vezetőnk" ( vagy régióelnök , nem tudom hogy mondjam) igazolna minden embert akit ismer, és tudja hogy bnemvalószínű hogy bármit is ellopna..."
Pontosan így ahogy mondod!
Ha csak olyan ember jöhet be,akit ismerünk, akkor ilyesmi nem fordulhat elő,mivel nem barátkozunk kétes elemekkel.

"esetleg egy olyan megoldás hogy ki és belépéshez a motor papírjait be kellene mutatni, amit 2-3 ember ellenőrizhetne, esetleg mindenki úgy kapna sorszámot hogy a számhoz felírja az aki kiadja hogy ki milyen motorral ( és annak adatait) jött és másmilyennel nem távozhatna,"

Ezzel az a baj, hogy erre egyszerűen nincs eláég ember, és nem is szeretnénk rendőrösdit játszani, sokkal egyszerűbb,ha eleve olyan emberek vannak bent CSAK, akiket ismerünk, és akikben megbízunk.
Jellemzően a lopással gyanusított embert nem ismerte senki....

Viszont!
Sajnos, a klubvezetés álláspontja ebben az egész kérdésben koránt sem egységes!
Mert ugye az a VALÓDI kérdés, hogy milyen rendezvényt szeretnénk, családias kis látszámút,olyat, ahol, ha este bebaszcsiztál, és elhagytad a drága napszemüveged, akkor az másnap is ott van, ahol elhagytad, vagy tömegrendezvényt, az ezzel járó szükégszerű problémákkal.
A klubvezetés nagyobbik része, a tömegrendezvény mellett teszi le a voksát,én ahhoz a kisebbséghez tartoztam, akik azt mondták, hogy ez így nem jó.
Lehet, hogy nemtudod,de pár hete lemondtam minden funkciómról a klubban, pontosan azért, mert nem értek egyet szinte semmiben sem a vezetőséggel,illetve annak egy részével, és én nem vagyok hajlandó olyan rendezvényhez adni a nevem,ahol ilyen lopás jellegű sztorik előfordulhatnak.
Szebb lesz a hegesztés mert argon ugye semleges gáz... nem oxidálja el a hegesztést, sokkal tarósabb lesz, és lehet az ilyesmivel aluminiumot is hegeszteni, például...
emzoli!
a lopást tekintve tőlem néhány sátorral arrébb egyik éjszaka eltűnt valami eléggé drága kipufogó, amit egy olyan srác vit el aki egyedül jött a simsonálisra, és a kipufogó gazdái pedig mondták neki hogy nyugodtan maradjon csak ott a sáruk mellet és stbstb( de gondolom te ezt pontosabban tudod) szóval etz igy ki lehet küszöbölni pl egy olyannal hogy a " vezetőnk" ( vagy régióelnök , nem tudom hogy mondjam) igazolna minden embert akit ismer, és tudja hogy bnemvalószínű hogy bármit is ellopna...
nemolyan régen volt egy komáromi várnéző túra, amin ott voltam ,ez volt az első ilyen simsonos túrám ahol elég sokmindenkivel megismerkedtem...
na de vissza ba simsonálishoz: esetleg egy olyan megoldás hogy ki és belépéshez a motor papírjait be kellene mutatni, amit 2-3 ember ellenőrizhetne, esetleg mindenki úgy kapna sorszámot hogy a számhoz felírja az aki kiadja hogy ki milyen motorral ( és annak adatait) jött és másmilyennel nem távozhatna, így szerintem nemvalószínű, hogy valakitől is valamit elvinnének, de aki lopni jár ilyen helyre az úgyis el fog tudni vinni valamit( pénztárc, telefon, fényképező stbstb, ezellen nemnagyon lehet védekezni sajna... :(
bocsi ha hosszúra sikerült
üdv
mitoo
majdnem kész a gép, mostmárcsak a blokkhoz kéne nyulni, de igy is majdnem 80.... amugy eladó!
jolvan az lessz, néztem googlen csak amiket kidobott a kis agyamnak elsőre sok volt, te jobban eltudod magyarázni az iyleneket:) köszöntem azért a górénak:)
Először is pipa!
:)
Másodszor ,meg, hátőőő, alapvetően a TIG hegesztési eljárások közé tertozik,(magyarul wolframelektródás, védőgázos hegesztés) ha argon a védőgáz, akkor hívják AWI -nak.
De nemigen értek ehhez, szerintem keress rá a neten.
Zoli 'bá, egy kis információszerzés a mestertől. Az awi hegesztés milyen elven működik? Miben különbözik az ívtől?
Amit Tomi árul, az a leg jobb jelenleg elérhető a cimconyba.
éncsak azért kezdtem el igy nevezni mert a Keystone Racing versenydugattyúnak mert a http://www.simsonbolt.hu/ oldalon is igy van megnevezve. Akkor ha felakkarom ujitani a blokot akkor milyen márkájú lenne a megfelelőbb?
jó kis szimod lehet
A keystone dugó magyar gyártmány,nagyon jó, de nem egy viseco:)
Ami alkatrészeket simsonhoz lehet kapni, némelyik annyira szar,hogy ami már használható,azt vanaki racingnak hívja. Nem Tomi volt aki elkezdte a keystone dugót racingnak hívni
Milyen 1 millát?
Nyócat, baze!
Jó, te tudod