Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mivel ad többet egy 50 cm3 as elől hátul dobfékes 85 ős évjáratú Dt ? Azzal hogy Yamaha ? Nemtudom ismered e ezeket a dt ket de az extrája a különolajozás ami hagy kivánivalót maga után meg ami tényleg jó az a központiteló.Elárulom neked hogy a dt nek amiről beszélünk 45 km max volt a végsebessége(üveg hang) igaz nagy hátsó lánckerékkel.Az én gyári simsonom megnézheted a képeimet 65 -70 körül megy .A simom 3 asban negyed gázon (már rángatott a lánc) mikor a dt 4 esben már majdnem szét esett .Vissza ketesbe és inkább nemirom le hogy mitörtént szinte eltüntem a dt elől. Jó lehet japán meg nem nézik le ugy az embert hogy csöves simsonos de 50 ért vette plusz akkor ráköltöt egyy 10 est meg most a 22 plusz ja és még vehet egy kisebb lánckereket hátulra meg az olaj már 90 ezernél járunk ebből vehetett volna egy tökéletes simsont meg mégegyet alkatrésznek.Ja és a Dt vel mikor jársz el 2.5 literel sajnos az megeszi az 5 öt.

Azért itt egykis kép hogy tud miről beszélek.
Hülyének is?
Hát ezzel azért vitatkoznék, hülye vagyok, szóval nyilatkozhatok a témában, de én annyira azért nem sajnálnám a gyereket, kicsit többet ad talán egy yamaha...
mennyit ér a szimod?:D 1 millát?:D
Üdv! Felvennél légyszíves MSN-re? krisztian000@yahoo.com

Előre is kösz!
"Kis pénzért" beszámítom a gagyivádat, ha meg veszed a cimconyom!
:)
(nem megsértődni, vicceltem:)
nézegettem az alkatrészeket simohoz és nem hiszek a szememnek Keystone Racing versenydugattyú gyürüvel mindennel eggyüt csak 3 ezer forint a simsonbolt.hu weboldalon .Szétthajtom a motort és ilyen olcson felbirom újitani? HAverom most újit fel egy 50 es levegős 85 ős Yamaha Dt-t és neki csak a dugó 15 ezer a gyürük meg vagy 7-8 ezer .Akkor a simson még a hülyének is megéri. amugy valakinek vannak tapasztalatai a Keystone Racing versenydugattyú ról? Sima gyári simson felújitásánál lehet használni vagy tuningolni vagy átalakitani is kell a gépet mert aztirja tunning célra kifejlesztve.
nem akar vmi 1 fain mitot a szimoja helyett?
beszámitom ha megveszi vki!:)
részletek itt
Elfelejtettem irni egyszemélynél semmi nem csattog csak 2 személyel ...
Halottam egy olyat hogy ha 98 as benzint rakok a gépbe akkor hamar szétmehet mert az jóbban ég és hamarabb melegszik a blokk?

Miért lehet az hogy mikor 1 esből (normálisan kivan pörgetve) 2 esbe váltok akkor mikor beveszi a kettest az elején elmegy az ereje és olyan mindha nagyon hamar váltottam volna el pedig nem. Mentem más simsonnal is az nem igy reagált.

Ha két személyel használom valami csattóg vagy csörög a blokkban de ugyanugy megy a moci egy személynél mi lehet?
Köszönöm a segítséget!
Ha össze vissza jár, felmegy afordulat majd leesik magától,és a karburátor állításra nemreagál, akkor falsot szív valahol, legtöbbször a szimeringnél.
éppen most adtam vissza egy 2 hónapja általam felőjított blokkot,amiben szétesett a szimering rugója, pedog nem 200 forintos hulladék volt benne,hanem normális viton anyagu márkás....
Ritka de előfordul.
Amikor fel lett újítva csapágyastól, szimeringestől lett felújítva... elvileg nem kellene neki ilyen hamar tönkremennie. Ettől függetlenül még lehet ez a baja?
szimeringes
Sziasztok! Van 1 simsonom ami tavasszal lett felújítva. 700km-ig 33-as keverékkel, onnantól mostanáig 1800 km-ig 40-es keverékkel megyek vele.Csak most azt nem értem, hogy 700-1700 km-t megtett úgy, hogy semmi baja nem volt a kormolással, szép volt a gyertya. Az utóbbi 100 km-en a vatta új gyertyáimat folyamatos menéssel, forró blokkal kormolja úgy, hogy semmilyen beállítást nem piszkáltam el... olyan mint amikor 33-as keverékkel mentem... de ismétlem 40-es van benne, magam kevertem ki és eddig nem számoltam el és most se. Van vkinek vmilyen 5lete mi lehet a gond? Alapjárata nincs, benzin-levegő keverék pedig nem változott és nem reagál a változtatásra először nagyon pörög aztán hirtelen megáll. Lehet h 50-es keverékre kellene áttérnem?
A köztes benzinszűrő nem megoldás?
Kösz azért!
ha valakit érdekel van 2 kuplungkosár&fogaskerék szettem
mindkettő ép de visít kicsit
egyik akkor ha húzom a gázt a másik motorféknél
igazándiból nem veszélyes de hallható simán
mondjuk egy "igazi csörgős" szimón fel sem tűnik
1000ft/db szerintem jó ár
helló
figyu nem találtam hangtompítót, sajnálom
üdv
mitoo
Mondom, oxálsavazd ki, az kiviszi a rozsdátMINDENHONNAN.
helyett ez:
Már volt tisztítva.
2 csavaros kristálylámpaburát nem tud vki hátsót?
Kimosod tiszta benzinnel, utána bigivel, veszel 60 deka oxálsavat, feloldod egy tele tanknyi vízben, beleöntöd a tankba, 2 napalattlamarja a rozsdát, és csak azt,mert csak a fémoxidot támadja,a tiszta fémet nem,viszont ahol olajos marad, ott nem dolgozik a sav.
az oxálsav por alaku, vegyszerboltbanlehet kapni, 2300 forint 1 kiló, de 10 dekánként is kimérik.
Nekem a tankom borzalmasan rozsdás és mégis csak fél évente évente csak úgy "illemből" pucolom ki a karbit.
Sima BÁRMILYEN olaj,mivel az elsőteló csillapítás nélküli.