Ha komolyan fogják venni lesz majd egyáltalán normális segédmotor? Mert sztem 80-90%-a jobban megy mint 45. A ccm mérés meg h annyira ragaszkodnak h nem lehet több mint 50 azért hülyeség, mert akármi történik, ami miatt meg kell fúrni máris több és akkor msot ezen baszakodni... Sztem.
Onnan tudom, hogy mióta ez szóba került, figyelemmel kísérjük az eseményeket.
magyarországon 3-800 ezerre becsülik a segédmotorok számát(jellemezően ennyire nem tudni, hogy pontosan mennyi is van forgalomban) a hírek szerint teljesítméymérő padokat készítenek a vizsgálathoz.
Azt is tudni lehet, hogy 20-25 rugó lesz egy rendszámozás/regisztrálás
Honnan veszed? Másold be ide, légszíves azt a jogszabályt vagy bármilyen hivatalos izét. Nem tudunk még semmi biztosat, csak találgatunk. Ccm mérés biztos lesz, meg féket, világítást, kormányt stb. nézni fogják, de nem hiszem, hogy mérik a végsebességet. Ez baromság. Az ember visz magával GPS-t vagy mi? Netán trafival mérik be?
Figyelemmel az 1/1975. (11.5.) KPM-BM együttes rendelet 1. sz. függelék II. részében írtakra, mely
meghatározza a segédmotor- kerékpár fogalmát, miszerint 2,3 vagy 4-kerekű jármű, amelyet 50 cm3 -t
meg nem haladó lökettérfogatú belsőégésű motor vagy legfeljebb 4 kW teljesítményű egyéb motor hajt,
tervezési végsebessége 45 km/h-nál nem nagyobb és saját tömege legfeljebb 350 kg.
Na itt van a segédmotorkerékpár leírása a törvény betűje szerint
Nézz utána, ez a kresz szabály, illetve lehet, hogy nem is 45 hanem 40.
Teljesítményt, féket világítást, hengerűsrartalmat fognak nézni a gegisztráció alkalmával.
köszi a segítséget, mindenkinek a hőérzékelővel kapcsolatban.
A vizsgáztatáshoz pedig: Már én is parázok, hogy fogom majd visszafojtani a motoromat, most 90-100 km/h a vége , kicsit nehéz lesz 45-öt csinálni belőle. Azon gondolkoztam hogy a kipufogó bemeneti nyílását ami a hengernél van kéne valahogy erősen szűkíteni...
karbit átfúvókázni kicsit drága mulatság lenne.
Szerintem ne szenvedj a gyártással amikor 2-3000 ft-ért lehet venni készen,a barátom most vett egyet kb. ennyiért.Átfúrtuk a henger két bordáját 2,5-es fúróval belenyomtuk az érzékelőt és kész csak a kijelzőt kellett elhelyezni a kasznin,300 fokig mér 1 fokos lépcsőben az a típus amit felraktunk.Azt most nem tudom megmondani hogy hol rendelte de a google-ben rá lehet keresni a hőérzékelőkre.Remélem segítettem.
sanya32!
jól tudom hogy te csinálsz hőmérő cuccost motorhoz? mintha az egyik képnél láttam volna valamikor nemrég. Ha igen akkor engem érdekelne, az elkészítés menete, működése, esetleg ha vállalsz készítést akkor vennék.
ricsi
Ez, most nem így lesz.
A rendszeámozással/regisztrálással egybekötve lesz egy műszaki vizsgálat, hogy az adodd bicikli megfelel e a segédmotor kategoriában leírtaknak.
Vagyis, amelyik többet megy 45 nél, az nem fog segédmotor reget, és rendszámot kapni!
Ebben az a vicc, hogy ennek még a széria babetta sem fog megfelelni gyári állapotában, nemhogy egy simson, ezt még az n-es modellek is meg fogják haladni teljesítményben.
jól alapból nem járhatsz, mert ez az egész egy kibaszás a simsonosokkal, de mondhatni igen, úgy jól jársz. Bár annyira nem hülyeség ez az egész szerintem, mert sok a libakergető, csak simsonokból szerintem az fog átmenni a vizsgán amelyik nagyon tip-top és sok simson meg megy a garászba
ezt kihagytam
magyarországon 3-800 ezerre becsülik a segédmotorok számát(jellemezően ennyire nem tudni, hogy pontosan mennyi is van forgalomban) a hírek szerint teljesítméymérő padokat készítenek a vizsgálathoz.
Azt is tudni lehet, hogy 20-25 rugó lesz egy rendszámozás/regisztrálás
(volna:)
meghatározza a segédmotor- kerékpár fogalmát, miszerint 2,3 vagy 4-kerekű jármű, amelyet 50 cm3 -t
meg nem haladó lökettérfogatú belsőégésű motor vagy legfeljebb 4 kW teljesítményű egyéb motor hajt,
tervezési végsebessége 45 km/h-nál nem nagyobb és saját tömege legfeljebb 350 kg.
Na itt van a segédmotorkerékpár leírása a törvény betűje szerint
Teljesítményt, féket világítást, hengerűsrartalmat fognak nézni a gegisztráció alkalmával.
A vizsgáztatáshoz pedig: Már én is parázok, hogy fogom majd visszafojtani a motoromat, most 90-100 km/h a vége , kicsit nehéz lesz 45-öt csinálni belőle. Azon gondolkoztam hogy a kipufogó bemeneti nyílását ami a hengernél van kéne valahogy erősen szűkíteni...
karbit átfúvókázni kicsit drága mulatság lenne.
De valami folytás dolgot a műszaki idejére kilehetne találni
már olvastam pár hsz el arrébb hogy te sanya valakit keresel de nem engem
bocsika
jól tudom hogy te csinálsz hőmérő cuccost motorhoz? mintha az egyik képnél láttam volna valamikor nemrég. Ha igen akkor engem érdekelne, az elkészítés menete, működése, esetleg ha vállalsz készítést akkor vennék.
ricsi
A rendszeámozással/regisztrálással egybekötve lesz egy műszaki vizsgálat, hogy az adodd bicikli megfelel e a segédmotor kategoriában leírtaknak.
Vagyis, amelyik többet megy 45 nél, az nem fog segédmotor reget, és rendszámot kapni!
Ebben az a vicc, hogy ennek még a széria babetta sem fog megfelelni gyári állapotában, nemhogy egy simson, ezt még az n-es modellek is meg fogják haladni teljesítményben.