A kresz amit mond szerintem jó pár motorra nem igaz. A gyári ajánlás 1:50-es. Én Arollal használom több mint 2 éve és semmi baja... De kinek a pap kinek a papné...
Keveréket már egyáltalán nem lehet venni a kutakon ,otthon kell keveréket csinálni 1:30-ast az jó a simibe.Ha adsz valamit a motorra akkor nem arolt raksz bele hanem szintetikus vagy félszintetikus olajat, a motorod meghálálja.
Most lehet csatlakozok a hülyeségeket kérdezők táborához....
végre sikerült szert tennem egy simóra, csak az ugyebár keverék benzinnel megy.... most gondolom a kutakon árult keverék benzin jó bele csak azokat már nem igazán árulják! Nos ezért otthol házilag hogy kell szabájosan bekeverni a megfelelőre? A kressz szerint 1:30 1:40 arányban... na de bármilyen olaj jó hozzá... vagy honnan lehet hozzá való olajat szerezni?
kösszi a választ
lehet hogy hülyeséget mondok, de ha az amire tippelek nagyon 1szerü
elnyírta az éket a fötengelynél
többet nem tudok segiteni mer igazából nem nagyon értek a tiris simókhoz
Most éppen az új tiris gyújtás szopat:( Megyek vele 2km-t, leáll, azóta nem indul (szikra van, néha pöffen egyet). A jeladó meg lett forrasztva, 12 és 14 ohm között van az ellenállása, ez elvileg jó. A Tirisztor új, ez már a második (az előző 10 percig bírta:). A gyújtás elvileg jól be van állítva. A trafó lehet még szar, de mexás trafóval is ugyanez a helyzet. A gyújtótekercs is új. Fogalmam sincs mi lehet a baj.
hali,
1-2 napja láttam a fényképek között az egyik szimón egy házilag csinált hőmérőt. Engem ez érdekelne, szeretnék én is csinálni a motoromra. Légyszi írja már le aki csinálta hogy hogy sikerült neki?
előre is köszi
ricsi
Komplett főtengőt? Akkor SZTEM nem csak a dugó fogott mozogni. (Mellesleg emlékeim szerint 1 mm is igen soknak számít ha a tőtengő annyit mozog... ) Én eddig 3X furattam (persze nem 1 motort :D) és mind1ik dugóhoz kaptam csapszeget.
ez mind szép és jó amit itt páran mondanak, de ha tanácsolhatom elöbb ne megpurasd hanem vedd le a hendert, mozgasd meg a dugót és ha lötyög akkor nézd meg hogy hol. lehet hogy komplett fötengelyt kell cserélned, de lehet hogy csak csapszeg görgösort(csapszeg és hajtókar közti)
furatás elött ezt mindenképp nézd meg
megéri
tisztelt forumozok egy kis segitségre volna szükségem van egy mocim az a baj hogy a hengernél egy kis fűlbántó
zőrgést hallok most lett bene gyűrű cserélve szerintem az nem lehet baj 3 karburátorral probáltam nem -e a suber kopott de semmi eredmény hozzá teszem ha eléri a 30km/órát semmi hang tökéletesen megy de ha leesik a fordulat 15 km /óra akkor már hallani a csőrgést elképzelhető-e hogy valahol farsot sziv és azért zörög
köszönöm a hozzászolásotokat
végre sikerült szert tennem egy simóra, csak az ugyebár keverék benzinnel megy.... most gondolom a kutakon árult keverék benzin jó bele csak azokat már nem igazán árulják! Nos ezért otthol házilag hogy kell szabájosan bekeverni a megfelelőre? A kressz szerint 1:30 1:40 arányban... na de bármilyen olaj jó hozzá... vagy honnan lehet hozzá való olajat szerezni?
kösszi a választ
elnyírta az éket a fötengelynél
többet nem tudok segiteni mer igazából nem nagyon értek a tiris simókhoz
Van valakinek ötlete, mi okozhatja ezt?
Am kíváncsi lennék a működési elvére, meg hogy elemes vagy akksiról megy-e
ty
1-2 napja láttam a fényképek között az egyik szimón egy házilag csinált hőmérőt. Engem ez érdekelne, szeretnék én is csinálni a motoromra. Légyszi írja már le aki csinálta hogy hogy sikerült neki?
előre is köszi
ricsi
furatás elött ezt mindenképp nézd meg
megéri
zőrgést hallok most lett bene gyűrű cserélve szerintem az nem lehet baj 3 karburátorral probáltam nem -e a suber kopott de semmi eredmény hozzá teszem ha eléri a 30km/órát semmi hang tökéletesen megy de ha leesik a fordulat 15 km /óra akkor már hallani a csőrgést elképzelhető-e hogy valahol farsot sziv és azért zörög
köszönöm a hozzászolásotokat