Húúú, hát a lendkereket megnézem...
Csak ezeket néztem át, amiket írtam, mondjuk nem hinném, hogy valahol kifúj, mert most lett felújítva a blokk, bár mondjuk a hegerfejnél egy menet megszakadt, de egy anyával még megoldottam, tehát ilyesmi gond szerintem nem lehet.
Felvettelek MSN-re, hogy könnyebben megtárgyaljuk a dolgokat.
Hát lehet, h rám gondolsz, de lehet keversz vkivel! Most mz-re lett volna dupla simson lámpa, de már hozzájutottam egy enduróhoz! Régebben meg star-hoz keresetem keret foncsort! Ennyi
Azt akarom megkérdezni , hogy mért van az ,hogy berúgás után egyből felpörög a motor(S50B).
Nincs alapjárat. Vagyis van de nagyon magas. Pörög nagyon a motor. Hiába tekerem az alapjárati csavart ,nem reagál. Mi lehet ennek az oka? Így nem tudom használni. Nem reagál a gázadásra sem.
Várom a válaszokat.
Esetleg nem törött el a lendkerékék? Ha nem ült fel rendesen a kúpra akkor eltörhetett. Ilyenkor lehet szikra, de rosszkor gyújt. (Nekem volt hasonló gondom, és ez volt a baj. De hát így látatlanba nem lehet megmondani...) Eddig miket néztél át? (karbin, trafón kívűl?)
Valahol nem fúj ki? Hengerfejnél / szimeringek?
"ijesztő a gsx-r után" -ez jó...
Nekem "csak" 8-9Le körül van gépem, de végsebességen én is érzem eléggé,hogy "elkönnyül" az eleje, meg hogy kevés a dobfék... és az ő gépe úgy tudom sokkal erősebb...
(tervezek erősebb tuning csináltatását és most érdeklődök ezekről a gépekről.... így már nem lesz elfogadható hogy két nyomon járnak a kerekek meg ilyesmik )
jani azt mondja, kurvára megy, konkrétan azt, hogy ijesztő a gsx-r után:)
Merthogy a gikszeren van fék,meg futómű:)
Amíg nemmegy nagyon a simson,addokelég hozzá a ygári szett,de 90 körül ár tényleg elég rémisző dolgokatkezd produkálni.
Kösz. Most úgynézki máshogy lesz megoldva, mert Tábori 6ért adna azthallottam, és postával meg minden, ugyanott lennék, mint így.
Emzoli, ismered Kurta Janit? Hogy megy az ő Tuji által készített tuningja?
Üdv Mindenkinek!
Valaki nem tud itt a Pilis környékén valami jó Simson szerelőt, aki olcsón dolgozik.
A gondom még mindig ugyanaz, mint korábban: nagyon nehezen, kb másfél óra lehet szenvedősen beindítani a gépet, szikra van, nem a trafó a gond, nem is a karburátor (ezek lettek kipróbálva), a gyertya elázik, ha netán beindul, akkor meg magas fordulaton akadozik, le akar fulladni, de aztán mégse, nem tudom hogy fogalmaztam az előzőekben...
Ha valaki tud, segítsen!
Előre is köszönöm!
120 volt a bringa, plusz még vettem egy csomó dolgot, de ezek új cuccok, és elég megbízható... és magasabb technikai szintet képvisel, és semmi pénzért nem cserélném el vagy adnám el, ezt már soha... már az előzőt se adom(az csak 40 volt...)
eleve nemazt kérdeztem hogy hülye vagyok e? hanem hogy érdekli e valakit a csere,sztem amugy meg korrekt ajánlat,egy ilyen motor 100-150 között van állapottól függően persze ettől lehet kevesebb is ami már bontásra való,szoval egy jo gyári simson pont ennek az árában van,tehát a hülyézés sztem kilőve,és ha vkit érdekel akkkor nyugodtan írjon...amugy nemazért akarom elcserélni a motort,mert szar,vagy kókány,renben van,becsve van tartva,hanem megbízhato gyári állapotu simson kellene,horgászni járni...
Csak ezeket néztem át, amiket írtam, mondjuk nem hinném, hogy valahol kifúj, mert most lett felújítva a blokk, bár mondjuk a hegerfejnél egy menet megszakadt, de egy anyával még megoldottam, tehát ilyesmi gond szerintem nem lehet.
Felvettelek MSN-re, hogy könnyebben megtárgyaljuk a dolgokat.
Azt akarom megkérdezni , hogy mért van az ,hogy berúgás után egyből felpörög a motor(S50B).
Nincs alapjárat. Vagyis van de nagyon magas. Pörög nagyon a motor. Hiába tekerem az alapjárati csavart ,nem reagál. Mi lehet ennek az oka? Így nem tudom használni. Nem reagál a gázadásra sem.
Várom a válaszokat.
Valahol nem fúj ki? Hengerfejnél / szimeringek?
Nekem "csak" 8-9Le körül van gépem, de végsebességen én is érzem eléggé,hogy "elkönnyül" az eleje, meg hogy kevés a dobfék... és az ő gépe úgy tudom sokkal erősebb...
(tervezek erősebb tuning csináltatását és most érdeklődök ezekről a gépekről.... így már nem lesz elfogadható hogy két nyomon járnak a kerekek meg ilyesmik )
Merthogy a gikszeren van fék,meg futómű:)
Amíg nemmegy nagyon a simson,addokelég hozzá a ygári szett,de 90 körül ár tényleg elég rémisző dolgokatkezd produkálni.
Emzoli, ismered Kurta Janit? Hogy megy az ő Tuji által készített tuningja?
Ez lemaradt.
Valaki nem tud itt a Pilis környékén valami jó Simson szerelőt, aki olcsón dolgozik.
A gondom még mindig ugyanaz, mint korábban: nagyon nehezen, kb másfél óra lehet szenvedősen beindítani a gépet, szikra van, nem a trafó a gond, nem is a karburátor (ezek lettek kipróbálva), a gyertya elázik, ha netán beindul, akkor meg magas fordulaton akadozik, le akar fulladni, de aztán mégse, nem tudom hogy fogalmaztam az előzőekben...
Ha valaki tud, segítsen!
Előre is köszönöm!