Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hello....egy simónál mennyibe kóstál h lehessen vele egykerekzni...pl ne izomból kelljen felrántani...hanem h gázból is emelje...és h szét se essen az egykerekezéstől...mennyibe kerül kb? csak az átalakítás...vagy milyen okosságok vannak h jobban emelje az elejét...vagy h megbírja gázon tartani..és ne esssen le? elöre is köszike
Helo!
Már lassan 2 éve van Simsonom, de még most se tudtam rájönni, hogy milyen típusú...
Az érdekelne, hogy mi a külöbség az S51 1-4-H; 2-4 és az Electronik között? A motorom gyári 4 seb., tirisztoros, és nem merevítős...
lecsiszolsz kicsit a csavarból pl;)
S51-es simson alaplapját valahogy lehet erősebben rögzíteni? Mert X idő után elmozdul tényleg nagyon kicsit beleér a lendkerékbe és olyankor qrva xarul megy... (Kihagy gyújtás? :o )
Talán a sebességváltónál van valami probléma de szétszerelés nélkül nehéz lehet megállapítani.
Hellosztok! Lenne egy kérdésem. Van egy schwalbem turbós blokkal és az lenne a gondja hogy 3-ba rángat meg a láncot is összevissza csapkodja. Már kicseréltem az első(13) illetve hátsófogaskereket(34) és a láncot is, nem is laza a lánc nem is feszes pont úgy van beállítva ahogy lennie kell. De az az érdekes hogy csak 3-ba csinálja ,2-be éls 1-be nem akárhogy húzom neki megy szépen, de amikor 3-ba teszem menni se lehet vele annyira rángat.Én már nem tom mi lehet vele. Ha valaki látott már ilyet jelenséget vagy esetleg tudna tanácsot adni az legyenszíves írjon. Előre is köszönön a segítséget.
Köszönöm!
köszönöm válaszod Zoli.

Az 51es megszakítós gyujtásnál, az a helyes sorrend h tekercs megszakítóra kötve, megszakító kondival összekötvwe és kondiról megy fel egy kábel a trafóra, igaz?
Szeretnék tárcsaféket rakni a motorra tudom ,hogy macerás meg minden ! Azt szeretném megkérdezni hogy meilyk aza méret amit még rá lehetne tenni ? És hogy nem tud e valaki eladót ?
sziasztok érdekelne engem komplet Sb51 szimo blokkk irjatok ha van alado Hajdu-Bihar megyében érdeklödnék köszönöm hellosztok
Jó, csak megfelelő pozícióba kell forgatni,mert az 50 esen a lendkerék 180 fokkal elfordítva van.
Többször átmosod benzinnel, végén bigibel.
teszel bele,valami csiszolóanyagot(murva, anyák, facsavar, ) ezzel kijön a nagyja,utána elmész,és veszel oxálsavat, fél kilót(1300 forint) ezt vízben felöldod, és szinültig töltöd a tankot vízzel.
1-2 nap alatt az oxálsav fémtisztára marja a tankot, utána kimosod vizzel,majd azonnal denszesszel, vagy benzinnel, és kész is.
Az oxálsavban az a trükk, hogy csak a fémoxidot marja, a tiszta fémet egyéltalán nem,de ott ahol olajos maradt,nem tud dolgozni.
Vlamiféle induktív jeladóval megy, például robogó trafóval(amiben nincs elektronika) vagy a simson saját tiris rtafójával. Az első, a simson saját gyári elektronikája,a második a yeti féle.
Leveszed a tankot. Veszel 2 liter gázolajat, beleöntöd. Teszel mellé anyákat, csavarokat, láncdarabot...a többit a fantáziádra bízom. aztán taksapka rá, indulhat a rázás. Addig rázd, míg fémtiszta lesz. Akkor kiöntöd a retket, kimosod alaposan vízzel, aztán pár nap száradás a napon. Vigyázz, nem maradjon benne víz, mert 1 csepp is komolyan megfingathat.
Üdv Kedves Forumozók, Kedves Simsontársak.

Egy kérdéssel fordulok hozzátok innen egy Bakony aljai kistelepülésből ahol már minden veszni látszott ismeretségemben.
Egy simsonról volna szó, egy s51n. Megvétele után nem sokkal elkezded vacakolni, kihagyott a motor.
Egyfolytában lefulladt, mikor gázt kapott mindegyik sebbeségre. Egyszer fel is kellett újítani, mert egy 3-asból 1-esbe motorféknél tönkrement a főtengely és perselyeztetni is kellett... Mára az egész motor új belülről... De mgint elöjött ez a hiba. 60asra furt henger, ereje nagy kb 6 LE... Melegedésre gyanakodtunk ezért kapott egy kis aluminium kapott a henger fölé semmi. Erőltetésnél befullad... Persze nem a legnagyobbnál mert én is tudom hogy ha bejáratós akkor kimélni kell. EGyik haverom nagy simson mágus de ő sem tudja mi a baja... Szerinte gyújtás vagy megszakító estleg kondenzátor? én nem értek annyira hozzá, de nemtom hogy érdemes ennyi pénz után foglalkozni vele vagy adni el... A baj hogy emtom hogy csak pár 100 vagy 1000 Ftos baja van e mert akkor szivesen megtartanám... de vajon mi?
Kb ez a kis történet. segítséget kérek. Előre is köszönöm !
Üdv Emzoli Régebben linkeltél egy oldalt amin simsonhoz volt gyújtás(kapcsolás) "1000ft-os". Be tudnád linkelmi? Mi szükséges hozzá? Tirisztor jeladó, 12V tápfesz, simson gyújtótrafó?
s50es alaplap jó az s51esre Zoli?
Sziasztok
A belülről rozsdás benzintankot milyen módszerrel lehet a legjobban megtisztítani?
kicsavarod felül az anyát,és kihúzod kissé az alsó szárat, 10 es hidraulika, vagy 10w40 es motorolaj kell bele, gyárilag 36ccm,delehet ennél kissé többet, annyit, hoyg berugózáskor fölül ne fröcsköljön ki, ez kb 1 deci száranként.
Sziasztok
Azt akarom megkérdezni,hogy az S50B -be hol kell beleönteni az első teleszkópba az olajat?
Meg mennyi kell bele és milyen fajta?
Üdv Mindenkinek! Keresnék Simson km órát... szívesen fogadnék ütőképes ötleteket, hogyan tudnék hozzá jutni esetleg. :) Kösszee
Miért is?
pfff, ez nagy hülyeség amit mondasz
Az n3 nagyon jó kis karbi, csak meglehetősen kényes/macerás darab.
Próbálj fel egy n1 est, az hagyományos felépítésű.
Az n3nak bármi képes felborítani a lelkivilágát, ha kicsit is erszt a szivatórész, ha nem zár tökéletesen alapjáratona suber stb, amit leírsz, az lehet, hogy a gyáritól eltérő kúposságú tű miatt van.