az sztem ne az önindítót vacakold! lenne még sokminden azon a mocin! az enyémre is még sok munka vár! csak itt senki nem segít hogy hogy nézne ki jól! am ez csak az én véleményem! te dolgod!
hát nembiztos hogy jól tudom, de olysmit hallottam erről hogy az önindítónak a motorja a blokk középhez van fogatva, és az igy teljesen másmilyen mint a sima 51 es blokk, de inkább járj utána ott ahol tutit mondanak vagy nézz meg egy ilyet közelről és akkor látni hogy mizu
üdv
mitoo
Valószínűleg mert megolajoztad a láncot... Őmeg igyekszik lecsapni magáról... Aztán az meg kicsurog valahol.... Kár kapásból szívbajt kapni, hogy folyik a blokkból...
kössz de már nem folyik nem tudom miért tettünk alá újságpapírt és semmi nemfolyik pedig reggel ottvolt lehet hogy a benzin túlfolyó volt az hogy lemosta a láncról az olajat! sztem! de azért kössz!
Az első lánckerék tengelyénél van egy szimering az is lehet, de ha jól emlékszem talán tömítés is van, ha ezek vmelyike vagy rosszabb esetben mind2 elmegy akkor szokott az olaj folyni!
de generál előtt elég volt 1 is.......
lehet csapágy vastagsága más? vagy nem nyomtam bele rendesen?
most már mindegy nem szedem szét csak fura, így még nem jártam
havernak csináltam egy komplett generált egy s51 enduron
miért van az hogy a váltó felöli dekni ha csak 1 papírtömítéssel van feltéve szorul a váltó és a berúgótengely?
tettem 3 tömítést akkor mozog minden hiba nélkül
mi lehet a hiba?
köszi!
hová tudom felrakni a neont? a blokk alá nemtudom mert ott az első gödörnél le is kapná, a tank alá meg nem tudom tenni mert a váznak a csöve gömböjű. oda hogy tudnám feltenni?
Ugyan ez részletesebben:
A belső 6mm-es szár enm alul van rögzítve,hanem felül, a szárhoz van csavarozva alul a dugattyú, ami egy köüszörült belsejü csőben szaladgál, a csövön alul van egy szelep, és a cső van rögzítve az alsó villaszárban. Tehát majdnem tök ugyan az,mint a hátsó.
A legyártásben aza nehéz, hogymeg kell köszörültetni belűlről a csövet, illetve a dugattyún a szelepeket szorító rugónak kurvára egyformának kellene lenni. Eddiga mi elkészólt,vagy helyből tök jó volt, vagy bagyon sokat kellett vele szopni,mire jó lett, sajna nagyon számyt a dugattyú illesztése.
Legküzelebb,azt hiszem a belső szerkezetet egyszerűen két döglötthátsóból fogjuk bel alakítani.
üdv
mitoo
1 héten már harmadszor is beköpte a gyertyát a szinyóm. ha valaki megtudja mondani mi lehet a baja az kérem segítsen...
lehet csapágy vastagsága más? vagy nem nyomtam bele rendesen?
most már mindegy nem szedem szét csak fura, így még nem jártam
havernak csináltam egy komplett generált egy s51 enduron
miért van az hogy a váltó felöli dekni ha csak 1 papírtömítéssel van feltéve szorul a váltó és a berúgótengely?
tettem 3 tömítést akkor mozog minden hiba nélkül
mi lehet a hiba?
köszi!
A belső 6mm-es szár enm alul van rögzítve,hanem felül, a szárhoz van csavarozva alul a dugattyú, ami egy köüszörült belsejü csőben szaladgál, a csövön alul van egy szelep, és a cső van rögzítve az alsó villaszárban. Tehát majdnem tök ugyan az,mint a hátsó.
A legyártásben aza nehéz, hogymeg kell köszörültetni belűlről a csövet, illetve a dugattyún a szelepeket szorító rugónak kurvára egyformának kellene lenni. Eddiga mi elkészólt,vagy helyből tök jó volt, vagy bagyon sokat kellett vele szopni,mire jó lett, sajna nagyon számyt a dugattyú illesztése.
Legküzelebb,azt hiszem a belső szerkezetet egyszerűen két döglötthátsóból fogjuk bel alakítani.