Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hengerbe tényleg nincs sok hely
Az eredeti karbi, és beömlőcsonk, meg a hengerfej
igen, mert ha így rögtön visszaolvasod akkor azt olvasod amit akartál írni, nem feltétlenül azt amit írtál
Kár, hogy nincsen szerkesztés a fórumban, nekem is volt már párszor hogy később vettem észra a hibákat:S
legyenek...
Jawa hengerbe tényleg semmi hely nincs belevágták a gyári felömlőket, számszerint 4et, és nem hagytak rá igazán semennyit... max egy mili hely van, viszont illesztések jó szarok, szerintem már az is sokat dobna rajta ha összereszelném hogy ne legyen milis beugrások szinte mindenhol...
Náluk is van egy mito fékes mocc, azon úgy segítettünk, hogy viszonylag nagy a fékhengerbena dugó,ígylegalább nehéz húzni(magarán nem könnyű) és nemáll fejre vala a tulaj. Perrsze,még így is simán egyújjas, csak nincs az az érzése az embernek,hogy még hozzá sem ért a fékhez, de már beesett ateló, a kerékmeg lesatuzott.
jah a mito tárcsás, ráadásul fémfékcsővel multkor cbr 125 fékrendszerest próbálta, azt se nagyon tudtam adagolni pedig gumicsöves volt
Olajos kuplung... odáig még nem fejlődtünk természetesen hátsó fék!
Ja eggen,tudom, hogyneked mbx van, valami értelmezhető méretű, de valamelyik képen valami 300 plusszos tárcsa van, arra gondoltam.
nekem mbx 2 dugós van elől 220as mbx tárcsával, hátul meg 1 dugós mbx nyereg. BŐVEN ELÉG. a kormánycsapágy rész nekem annyit van erősítve hogy a csészék kivannak cserélve vmi nagyon erős edzett fémre. ezek az utángyártott szarok olyanok voltak meghúztam a csapágyat és benne maradt a nyoma...
Jó persze trükközéshez lehet, hoyg kellhet ekkora fék, bár az említett dt kétdugósa is megállítja az elsőkereket akár 60 nál is, szalstoppizni azzal is lehet.
Hogy merevítő kell a villára,az alap, viszont akkor még nem oldódott meg a kormánycsapágy-csésze problémája.Lehet, hoyg neked nem törik,de nekünk a tárcsások tördelték rendesen, pedig nem stoppizunk vele,a megoldás a kúpgörgős kormánycsapágy.
Tudom,hogy te precíz vagy, és nyilván nem csak feltezsed az rs fékjét, azt csá, csak akolegáknak mondtam, hogynem lennének CSAK ATTÓL boldogok.
Maga a moci jó, bár a felfelé álló ülés sosem tetszett, de annak itt funkciója van gondolom, bár nem értek hozzá én max megemelem az első kereket, és aztán pár méter mulva vissza bár nem is gyakoroltam, basszus kéne valami ócskaság poénkodni
Amúgy a plexis kuplung azért nem tetszik mert szerintem nem mutat jól ez az alátétes kuplung szóval nem a munkáddal van a bajom
Viszont a procihűtő akkor is érdekesen nézett ki
Bazzeg tárcsaféked van hátul! Olajos a kuplungod, vagy az a hátsó fék a kormányon?
Fain a gép! Nekem 1 dolog nem tetszik benne és az a kupiff, h lent megy! De gondolom oldalt útbalenne!
jelenlegi állapot a plekóról, na így már megfelel?:) és pár kép a jelenlegi állapotról
Jaja hatásos, jó volt nyáron, 40 fokba mikor forogtunk stb. a szűrő nem volt fordítva felrakva. egyébként van rajta egy nyíl is ami mutatja.
ez az enyém
egy tárcsafékhez az a minimum, hogy merevítőt is csinálni kell. nekem a sárvédő alatt van 8mm-s kazánlemezből egyántalán nem csavarodik, de most készül felülre is a másik villahíd amibe megtudom szorítani a villaszárat, másik hátsó lengővilla, mert a gyári nem birja a stoppie-t...:D
Miután írtam ide, nekem is eszembe jutott hogy a nulákkal vannak a bajok:) Gondolom pár embernek szerzett kellemes perceket a hirdetés mióta fent van:)
Akkor csak parasztvakítás. De nagyon kíváncsi lennék rá hogy milyen ígyis:)
Szentem egy nullával kevesebbet szeretett volna írni.De akkor még az is sok lenne érte szerintem....
nemörülnél neki,mert adagolhatatlanul sok az a fék, ráadásul tekeri a villát mint az állat.
Simsonra még a dt trácsaféke is sok.
a sor 4 és a sor 2 is a múzeumban van.
a kék simsonnal mennék egy edzőkört:) úúúristen ha eccer olyan fékem lenne