Értem, köszönöm a választ. Hétvégén nekiestem a kipufogó mentjavításnak, vettem menetjavítót rá, felraktam, összeraktam minden olyan volt mint a mesékben és leszakadt a faluba... Aszittem a szivem megáll, most megint van rajta egy házi hegesztett könyök:( Alapjáratomat nem tudom állítani még mindig, szétrázza a motort olyan kicsi. De legalább megy:)
Az n3 alapjáratirencere egy eléggé bonyi dolog,többszörösen tördelt csatornákkal. HAjlamos ollyan mértékű dugulásra, hoyg még a kifőzés sem segyt rajta, ilyenkor megbolondul.
Az állítócsavartjóval továb lehet tekerni bevelé, mit emddiga furat tart,cagyis a furatot már rég elzárt, de még megy befelé, ilyen korhiába tekered, nem számyít
gyakorlatilag is az alapjárati fordulaccámot:)
Ugyan az a funkciója, mint az N1 nél a suberemelgető csavar, csak mivel ez tök más renccerű, itt nem a subert emeled, hanem egy leverőfuratot nyitogatsz/ zárogatsz.
Nah ma megkerült miért csinálta a motorom hidegen azt hogy egy fordulaton megállt majd továbbment... Hülye tekercses megoldás. De most iszonyat jól megy. És éladó.
Elég fura baja volt a motoromnak. Nagyon kis gázon és kis fordulaton hibátlan volt, középen nagyon nagyon szar, és legfelül is iszonyat jót ment. Szivatóval mindenhol rendesen ahogy kell. Egy megszakító állítás után minden megjavult, ez mitől lehet?
Üdv!
Mekkora a mérete ebből az első és a második túlméretnek? És mégegy kérdés, nincs valakinek eladóba egy enduro kipufogórács, vagy egy sima könyök?(enduro könyököt tudok érte adni)
Manzel, olyat lehetne a gokart pályán hogy sok simsonos kijönne csapatni? emZoliék például:)
Van egy önzáró kúp a tengelyen,és enek az ellentetje a ledkerékagyban. Ha ráhúzod az anyát akkor KURVÁRA RÁSZORUL :) ezért kell hozzá lehúzó. Ha a kúp megsérül, kisebbfelületen kevésbé fog, de jellemzően az szokott lenni, hogy nem húzzákmeg RENDESEN az anyát.
Tuningolt motorba én nemis rakok éket, mert nem kell bele, csak elvész, meg baj van vele:) Vanamelyik gyujtáshoz nem is lehet felrakni, de monton, az csak pozicionál, hogymindíg ugyanoda tedd fel a lendkereket.
Na a "megtorpanáshoz" annyit még hogy én vagyok annyira hülye hogy azt hiszem hogy csak az én motorom csinálja VILÁGÍTÁSSAL 20 percig vagy nem csak az enyém?
Ja meg gyári tirisztoros gyújtás, 6V (mondjuk nekem boltba azt mondták hogy a tirisztornak mind1 hogy 6 vagy 12 csak a trafónak nem).
Na azért pár dolgot csak kihagytam... Felújítás óta kb. 12000-et mentem vele. A hengeren tönkrement a menet, ezért lett rá vágatva egy menet amihez lett esztergálva egy végülis közdarab ami a hengerre megy rá és a közdarabra megy fel a kipu. Azon a képen amelyiken a blokkot jobbról fotóztam le látszik is. Kipufogóba nem raktam, vissza a hangtompítót, 1 azért mert letört az utolsó része, 2 sztem nem hangosabb annyival mint egy rezós kipuf.
Ja meg a megtorpanásnál annyi hogy csak 4.-be zavaró hogy megtorpan, mert ott nehezebben megy túl rajta. Ez kb. 50 km/h körül van. Bár hidegen sose megyek 40-50-nél többel, melegen pedig már nem csinálja.
Bár ezek csak apróbb részletek...
Nos délután siettem, ezért íok egy kicsit műszaki állapotáról: Tavaly februárban motorikusan teljesen fel lett újítva, összes csapágy szimmering ki lett cserélve meg akkor meg lett hónoltatva a henger (apa egy munkatársával csinálta, ő rakta rá a hengert és mint egy hónapja kiderült fordítva volt benne a dugó és összetörtek a gyűrűk...) ezért 1 hónapja meg lett furatva, új dugattyú meg amit ilyenkor szokás mellette cserélni.
Másfél hónapja az első teló mind2 szárába minden ki lett cserélve. 2 hónapos lánckerekek+lánc, fékpofák hátsó 3 hónapos, első kb. 1 éves. Gumik elöl kb. 80% hátul 50. Lámpabúrákat 3 hónapja vettem rá. Ülést meg hétfőn veszek rá, mert szétültem. Egy baja van, hogy hidegen ha rákapcsolom a világítást van egy fordulatszám ahol megtorpan. De csak ha a világítás rajta van, olyan 20 perc után megszűnik. Ennek oka mi lehet? Mert full épkézláb állapotba nyugodtabban adnám el. Amúgy 80-ért hirdettem meg, irányár.
a sgítséget előre is kössz
Az állítócsavartjóval továb lehet tekerni bevelé, mit emddiga furat tart,cagyis a furatot már rég elzárt, de még megy befelé, ilyen korhiába tekered, nem számyít
Ugyan az a funkciója, mint az N1 nél a suberemelgető csavar, csak mivel ez tök más renccerű, itt nem a subert emeled, hanem egy leverőfuratot nyitogatsz/ zárogatsz.
Üdv!
Mekkora a mérete ebből az első és a második túlméretnek? És mégegy kérdés, nincs valakinek eladóba egy enduro kipufogórács, vagy egy sima könyök?(enduro könyököt tudok érte adni)
Manzel, olyat lehetne a gokart pályán hogy sok simsonos kijönne csapatni? emZoliék például:)
megtalálod a naptárban. Ráviszed a kurzort a kívánt színes napra(akkor van akció) és megtudod hol.
Tuningolt motorba én nemis rakok éket, mert nem kell bele, csak elvész, meg baj van vele:) Vanamelyik gyujtáshoz nem is lehet felrakni, de monton, az csak pozicionál, hogymindíg ugyanoda tedd fel a lendkereket.
Ha sokszor megforgott, akkor ft csere.
Ja meg gyári tirisztoros gyújtás, 6V (mondjuk nekem boltba azt mondták hogy a tirisztornak mind1 hogy 6 vagy 12 csak a trafónak nem).
Ja meg a megtorpanásnál annyi hogy csak 4.-be zavaró hogy megtorpan, mert ott nehezebben megy túl rajta. Ez kb. 50 km/h körül van. Bár hidegen sose megyek 40-50-nél többel, melegen pedig már nem csinálja.
Bár ezek csak apróbb részletek...
Másfél hónapja az első teló mind2 szárába minden ki lett cserélve. 2 hónapos lánckerekek+lánc, fékpofák hátsó 3 hónapos, első kb. 1 éves. Gumik elöl kb. 80% hátul 50. Lámpabúrákat 3 hónapja vettem rá. Ülést meg hétfőn veszek rá, mert szétültem. Egy baja van, hogy hidegen ha rákapcsolom a világítást van egy fordulatszám ahol megtorpan. De csak ha a világítás rajta van, olyan 20 perc után megszűnik. Ennek oka mi lehet? Mert full épkézláb állapotba nyugodtabban adnám el. Amúgy 80-ért hirdettem meg, irányár.
U.i.: Bocsi az elkapkodott fogalmazásért.