Én épp nemrégiben vettem csapágyat a motorba és kérdezték hogy C3 vagy C4 a C3as 1600/db a C4 jóval drágább volt. Vagy lehet csak azért mert az más márkába volt nekik?
Szerintem sem a csapágyhely túlfedése, sem a motor fordulatszáma nem indikolja a c4 es csapágyat a motorban, kb ugyan annyiba kerül,mint a c3as.
A nagyobb oktánszámú benzinhez hoszabb előgyula tartozna, mivel lassabban ég, de a gyakorlat azt mutatja, hogy szériához megfelel a gyári érték, 1,5-1,7 között.
Problémák a reszelt motoroknál szoktak lenni, ott maindenképpen szükéges az égéstér hozzáigazítzása ehhez a benzinhez,illetve a megváltozott üzemi körülményekhez.
Ha a karbibeállítás jó,de a csúcsfordulat közelében percegni (detonálni) kezd, egy- két tizeddel rövidebb előgyula kell, de mondom, 1,5-1,7 között jó szokott lenni.
Szia Zoli!
Tudnál felelni az előző hozzászólásomra. Kösz szépen
Jocó
A motorvásásrláshoz meg annyit, hogy sok haverom is 15-16 évesen nekiállt hogy ő felújítja a Simsont, faterja lefújta, persze blokkhoz nem nyúlt, na meg összevissza kötözte a kábeleket, pl: biztosítékot rakott a gyújtás áramkörére , akkor fogtam a fejem mikor félóra tologatás után kinyögte, hogy ja, lehet hogy a biztosíték . Tehát az oldaldeknit érdemes levenni, hogy legalább naggyából eredeti-e a kábelezés, mert ha a gyújtás leteztel, akkor szívhatsz .
Fontos volna tudni, hogy mennyi az annyi.
Én jobban kedvelem a kevésbé átalakított,(ülésvas,ülés, lámpák, h sárvédő stb) kevésbé lefestett cuccokat, (váz, kerekek, matricák)de ettől ez még egy jó vétel is lehet, ráadásul bozonyára van akinek ez direkt jobban tetszik mint az eredeti.
Oda kell menni, ki kell póbálni.
Mint említettem, nem én adom a simson-t hanem egyik haver. 95 ezerért hirdeti a motort. A felni nem rozsdásodás miatt lett lefestve! A blokkon sztem látszik hogy menyire aprólékosan lett kidolgozva a motor. egy hétig volt polírozva mire elérte ezt a fényességet, tükrösséget.
Szia! A turbós blokkba mindenképp c4-es csapágy kell? illetve az drágább vagy olcsóbb mint a c3-as?
Még egy kérdés a mai benzinekhez (98-as) mekkora előgyújtás ideális?
Kösz szépen
hali! eladó egy simson kifogástalan esztétikai és motorikus állapotban. Egyedi külső megjelenés, ilyenböl nem látsz még egyet. A motor nem az enyém csak kommentálom a hirdetést ÉRD: 06705462316
Hát én is hozzá nem értő ként vettem meg.És nem figyeltem dolgokra oda ami nagy hiba volt.Én is motorvételt tervezek a nyár végén egy 125-ös etz-t szeretnék.Már készülök, hogy nehogy szart vegyek, vagy ha látom hogy nagyon hulladék akkor ha megcsinálom is jól jöjjek ki.
Egyébként ijen állapotban vettem meg:
Nemsértés, ezért kértem véleményt.
Hát igen találni rajta kivetnivalót bőven, a felni meg le volt "pingálva" és nem akartam már erre is költeni mert a fél motor már cserélve lett, a váz fémtisztára csiszolása újraalapozása és fényezése, rengeteg új alkatrész,a felnire már nem jutott, de nem is 90-ért tartottam és adtam el.
Kössz a vélemyényt és Jól nézze és halgassa meg mindenki mit vesz!
Kb ilyesmiről bezséltem.
(anélkül, hogy meg akarnálak sérteni, hiszen, ez akár egy jó motor is lehet)
Viszont ez tipikus példája annak, amit a laikus, szép, megkímélt darabnak vél, aki meg kicsit is konyit hozzá, még fényképről is látja,hogy a felni és a küllők le vannak pingálva valami ezüst festékkel (jellemzően ezt akkor szokták, amikor rozsdásak a küllők) de ez csak pálda, ettől még jó is lehet, kérdés, mi az ára. Reálisan 60 a max. Persze lehet rá találni majmot 90 ért is.
Leginkább vigyél magaddal valakit, aki ért a simsonokhoz, az rögtönkiszúrja, ha egy agyonmókult, de aműgy a laikusnak szép motort akarnak rádsózni.
Ellenpélda: Ismerősöm vett pár éve 105 ezerforintért egy kívülről csili-vili biciglit.
Mire üzembiztos lett, majd 200 ban volt. Hgy mást ne mondjak,a blokkból kb az aluöntvényt nemkellett cserélni....
Mondjuk ne fél napig kelljen rugdalni vagy a faluvégéig tolni mire beindul. Reális áron vedd meg. Ne vegyél 90 ért egy hulladékot. 70-ért illene min rugásra indulnia.mondjuk nem is adnék többet egy simóért. Reális legyen ránézésre az ára. Új dugó gyűrű csapszeg főtengely stb kitudja, hogy valóban úgy van e. Ne 53 as legyen, fosgyengék. Ismerősömnek volt egy, olyan volt mint a reumás anyatetü.
bár 50 es volt valszeg azért. Hámmeg az is lényeg mennyi ropid van, de biztos kicserélsz rajt pár dolgot mindenki tuningolja meg gyúrja. Dobj fel egy képet róla!
Üdv mindenkinek.Jövőhéten tervezem h veszek 1 simsont.Tudna valaki segíteni h mire kell odafigyelni a motorvásárlásnál (mit nézzek meg jobban a motoron meg ilyenek)?Előre is kössz.
Nem, ha rajta van most is de ha leugrott róla akkor már nagyon meg van gyilkolva a menet a hengeren nem? Egyébként létezik ebből a "menetjavítóból" két fajta enyémre is erősebbett kellett rakni.
A nagyobb oktánszámú benzinhez hoszabb előgyula tartozna, mivel lassabban ég, de a gyakorlat azt mutatja, hogy szériához megfelel a gyári érték, 1,5-1,7 között.
Problémák a reszelt motoroknál szoktak lenni, ott maindenképpen szükéges az égéstér hozzáigazítzása ehhez a benzinhez,illetve a megváltozott üzemi körülményekhez.
Ha a karbibeállítás jó,de a csúcsfordulat közelében percegni (detonálni) kezd, egy- két tizeddel rövidebb előgyula kell, de mondom, 1,5-1,7 között jó szokott lenni.
Tudnál felelni az előző hozzászólásomra. Kösz szépen
Jocó
A motorvásásrláshoz meg annyit, hogy sok haverom is 15-16 évesen nekiállt hogy ő felújítja a Simsont, faterja lefújta, persze blokkhoz nem nyúlt, na meg összevissza kötözte a kábeleket, pl: biztosítékot rakott a gyújtás áramkörére , akkor fogtam a fejem mikor félóra tologatás után kinyögte, hogy ja, lehet hogy a biztosíték . Tehát az oldaldeknit érdemes levenni, hogy legalább naggyából eredeti-e a kábelezés, mert ha a gyújtás leteztel, akkor szívhatsz .
Én jobban kedvelem a kevésbé átalakított,(ülésvas,ülés, lámpák, h sárvédő stb) kevésbé lefestett cuccokat, (váz, kerekek, matricák)de ettől ez még egy jó vétel is lehet, ráadásul bozonyára van akinek ez direkt jobban tetszik mint az eredeti.
Oda kell menni, ki kell póbálni.
Még egy kérdés a mai benzinekhez (98-as) mekkora előgyújtás ideális?
Kösz szépen
Egyébként ijen állapotban vettem meg:
Hát igen találni rajta kivetnivalót bőven, a felni meg le volt "pingálva" és nem akartam már erre is költeni mert a fél motor már cserélve lett, a váz fémtisztára csiszolása újraalapozása és fényezése, rengeteg új alkatrész,a felnire már nem jutott, de nem is 90-ért tartottam és adtam el.
Kössz a vélemyényt és Jól nézze és halgassa meg mindenki mit vesz!
(anélkül, hogy meg akarnálak sérteni, hiszen, ez akár egy jó motor is lehet)
Viszont ez tipikus példája annak, amit a laikus, szép, megkímélt darabnak vél, aki meg kicsit is konyit hozzá, még fényképről is látja,hogy a felni és a küllők le vannak pingálva valami ezüst festékkel (jellemzően ezt akkor szokták, amikor rozsdásak a küllők) de ez csak pálda, ettől még jó is lehet, kérdés, mi az ára. Reálisan 60 a max. Persze lehet rá találni majmot 90 ért is.
Ellenpélda: Ismerősöm vett pár éve 105 ezerforintért egy kívülről csili-vili biciglit.
Mire üzembiztos lett, majd 200 ban volt. Hgy mást ne mondjak,a blokkból kb az aluöntvényt nemkellett cserélni....
amúgy olyan 50-60ezret adok érte maximum.
bár 50 es volt valszeg azért. Hámmeg az is lényeg mennyi ropid van, de biztos kicserélsz rajt pár dolgot mindenki tuningolja meg gyúrja. Dobj fel egy képet róla!
Kipróbálom. :)