Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Amúgy simson mindennel elmegy, én a régivel amikor nagy szegénység volt elmentem lakbenzinnel meg étolajjal
Nem káros hihi :) Hát minden teljesítménynövelés káros... MAximum bizonyos kismértékű változtatás nem csökkenti jelentősen az élettartamot...

És hogy az alkoholtól nem megy jobban? Ha át van alakítva a motor, dehogynem! Növelt kompressziótól minden jobban megy, az alkohol + oxigéntartalmától pedig az égés tökéletesebb. Igaz, többet fogyaszt, és talán több oljat is kíván, mert az alkohol elég jó oldószer... DE őszintén szólva az egész elméleti, és csak addig elgondolkodtató, amíg alacsony az E85 ára, amint azon is rajta lesz ugyan az a jövedéki adó, még drágább is...

Egyébként az ilyen EVO 99 és hasonló "szuperbenzinekbe" is van alkoholartalom! Pl Az EVO 99 be 4%.
Leheteséges csask hülyeség, de ha lenne egy fölös turbóm tuti kipróbálnám...
Turbós 2t?Lehetséges ez?

http://www.sportmotor.hu/motor...
Haver rádugta a habszifont a szimszonra... Egy darabig jól ment tőle. Sajnos már nem nagyon emlékszem a teszt végkimenetlére.
Én nem akarok ilyet csinálni, az csak megfordult a fejemben hogy több levegőt adni neki, a nitro meg egyenesen röhejes szerintem. Ha nagyon tuningolni akarnák akkor 90es henger, avlami faja dugó-gyűrű meg egy rezó, semmi mással nem szarakodnék utcára.
Reszeld meg a hengert, és kapjon egy jó rezót... ezek a nitró meg társaik csak gányolmányok...
Igen ezt tudom, csakhogy állítgatni is kell hozzá, és jóval több lessz a fogyasztása is sajnos, valamint túl száraz és szerintem nagyon kopik a henger tőle. De simsonba szerintem jó, viszont a teljesítmény nem nő tőle. Az viszont má megfordult a fejemben egy párszor, hogy valamilyen módon több levegőt adni a gépnek és több nyálat is, elvileg akkor jobban menne.//// A habpatronra meg visszatérve akkor tévedtem, én úgy tudtam h nem káros, ezt használják az orvosok is. De ezek szerint mégis csak az:)
És tudod miért jó a Nitro? Mert + oxigént juttatsz az égéstérbe....
DE ez akár mondjuk alkohol hozzáadásával is megy...
- több oxigén
- magasabb oktánszám
És egyszerűbb kipróbáálni.. Csak nagyobb főfuvi kell... Meghát lehet egykét tömítés megesz... De pesten kapható E85 230 Ft/l körül... Ezt a simson szerintem kis fúvóázással simán issza gond nélkül... Max rozsdásodik midnene, de folyamatos használattal ez sem okoz gondot!
Lehetnek mellékhatásai.
Attól függ mekkora mennyiségben nyomatod.
És ha a patronból kiengeded egy lufiba a tartalmat és azt beszívod akkor elég jó kedved lesz mellékhatésok nélkül:)
Azért gondoltam erre, mivel teljesen más mint a 4ütemű motor, turbót se lehet rakni 2üteműbe. De ezek szerint nitrót igen:)
Amúgy ugyanaz van a palackban mint a habpatronban amiből tejszinhabot csinálsz... n2o
Miért ne lehetne? Csak éppen besüléssel játszol, ilyenkor nincs elég kenése a gépnek...
Lehetséges hát, a kérdés az, hogy meddig bírja a 15 ezres vagy nagyobb fordulatszámot a blokk.
Szerintem lehetséges, de hogy érezhető különbségek nincsenek abba biztos vagyok
kiskőrös bács megye
Adee említette itt a gányolást, az lehet hogy a pontatlan gyártás miatt az egyik blokk érezhetően többet tud mint a másik? vagy csak beállítás és kopottság kérdése? Múltkor egyik haver S50-ese után mentem Suzukival 70-el, ez hogy lehet? állítólag full gyári. Az én Simóm 55-nél meg akar halni, pedig hát gyakorlatilag ugyanaz a blokk. mentem az övével, úgy pörög mint a sakál
Mindenesetre nem ment vele sokra annyit ért el vele hogy majdnem hanyattesett
És te melyiket tennél bele? Szerintem is fölösleges bele, mert itt olajban fut, meg a blokk is hűsebb a turbóléghűtés miatt, ha csak nem pont azért hogy az olaj megfelelően közé tudjon hatolni és az olajon fusson. Ha c4-et tezsek bele nem fog zörögni a nagyobb hézag miatt? Egyébként itt találtam hogy c4 kell bele. Megvan az S51-é is, de az C3-at ír.
Még egy dolog: kuplung kosarat nem lenne érdemes kicentíroztatani? hol csinálnak ilyet? Ja és azt miért csinálja ha hikomolt öntök bele akkor összeragad a kuplung, most motorolaj van benn de szerintem az túl híg, mit tegyek bele?
merre vagy, nekem jó lenne:)

ez szerintetek igaz, 2üteműbe nitro? http://www.sportmotor.hu/motor...
ha valami ok miatt kellene valakinek 2 simson enduro gumi akkor egy kóláért vihető a kettő
az egyiken 1-2mm a másikon 3-4mm recék vannak
garázsban tartott eredeti ddr gumik 20éves kb
51 esbe lehet venni ugyan abban a bótban kinai csapágyat 500 ért, koyot 900 ért, skf-et,eg fag ot 2500 ért,és mind azonos illesztésű, tágfutó.
nehéz volna egy auditív élményt,egy hangot szóban elmesélni,inkább olyan, mint amikor egy kopott hengert meggyűrűznek, ciripel,és csökken a teljeítmény, szinte mintha a fékre lépnél.
Nekem amikor nagyon kiforgatom, ilyen kopogásos hangot lehet hallni, akkor az nekem is az előgyujtás miatt lenne?