Jók azok a hondák, szó se róla. Csak hát olyan minden sarkon van egy, .....vagy kettő, amelyikből az egyik eladó. Persze bagóért, mint általában a használt tucatmotorok.
A szomszédomnak is van egy babettája. Nagyon jó, teljesen gondozásmentes!
A használt enfieldek árát meg lehet nézni a neten, 10 évesnél fiatalabb közel az új árához, 10 éves idősebb egy pedig egy kisebb vagyonért. Szóval ez az enfield.
Nem igaz, hogy megbízhatatlan, csupán mindenki aggódik a saját kis kincséért. A legkisebb zajnál is rémeket látunk. Így vagyok ezzel én is. A husqvarnám olyan hangokat adott ki néha, hogy nem tudtam sírjak-e, vagy nevessek. Végül is letojtam, és mégsem volt sohasem baja.
Tanulság: Nem kell beszarni! Az enfield tudja a dolgát!
Sziasztok,
Segítséget kérnék. Feltettem egy jó sport légszűrőt, és kioperáltam a nagy fekete műanyag dobozt, amiben az eredeti szűrő van. Így egy csomó elektromos csatlakozó, meg egyéb dolog hozzáférhető és ellenőrizhető lett. A szűrő leírásában olvastam, hogy teljesítmény növelő, mivel több levegőt enged be, mint a hagyományos szűrők és azt javasolja, hogy a schuber-tűt egy osztással vegyük feljebb. De az Electrámon membrános MIKUNI van, amin nem lehet a schuber-t állítani. Arra gondoltam, akkor a jelenleg 110-es főfúvókát kicserélném 115-ösre, vagy 120-asra.
Kérdezném hozzáértőktől, jó ötlet e ez? ( a fogyasztásom jelenleg 3 liter/100km, tehát 5-10% pluszfogyasztás még elférne)
Másik kérdésem, hol tudnék ilyen fúvókákat vásárolni?
Üdv:
Attila
Attila!
Nem tudom mekkora a fogyasztás növekedés és ennek ha van mekkora részét képezheti a tuning szett és mekkorát az én súlyom + a kevesem + oldaltáska + tanktáska + 80-100km/h utazó = 100 km/ 5l benzin.
Nem tudom mennyi a tuning szett nélkül kisebb légellenállású felpakolással. Ez az 5l egyébként a plafon volt már sokkal kevesebb de több nem.
Tisztelettel: Tamasbattya
Szerintem nem nagy ügy az Enfiled túra. Megfelelően felkészített motorok, idő, kitartás és természetesen némi pénz kérdése. Lehet hogy még szponzor is akadna egy ilyen vállakozáshoz.
Gyakorlatilag valamennyi érintett országnak van követsége nálunk, így előre lehetne egyeztetni a fontosabb dolgokat. Kell egy megbízható kisérőautó, egy közepes méretű utánfutóval.
...ja, és persze a vállalkozókedv.
Itt a neten biztosan találni olyan csapatot, akiknek már van tapsztalatuk az ilyen túrával kapcsolatosan és meg is osztanák velünk.
Ez a tuning szett az alap verzióhoz képest milyen többletet tud?
És milyen áron: pl mennyi a fogyasztásnövekdés? (ha van).
Merész terv az indiai túra, bár városi legendák szerint amerikát is úgy fedezték fel, hogy a spanyol Royal Enfield Club elindult Indiába gyárlátogatásra egy rövidebb úton :)
SZia Attila!
A tuning szett amivel én vásároltam áll: légszürőből kipufogóból és egy karburátorból ( az én esetemben ez egy DELORTO volt) az ára emlékeim szerin kb 130 ezer ft volt tavaj.
Üdv:
Tamasbattya
Kedves Balogh Imre!
Elnézését kérem, de a mai napon megadott szervizidőpont mégsem megfelelő nekünk.
Kedvesem elfelejtette, hogy nem leszünk aznap, tehát nincs szerviz. . .
Csak Miki lesz.
Jó esetleg a jövő hét hétfő?
Várom válaszod!
Sziasztok!
Ez most minden Enfieldesnek szól!
Létrehoztam a
ROYAL ENFIELD Tulajdonosok és Rajongók Klubját
az iwiw-en. Ha van saját iwiw lapod, akkor innen bemehetsz klubhoz: http://iwiw.hu/pages/community...
Mindenféle motoros klub van, de ilyen még eddig nem volt. Most már van.
Szeretettel vár az új klub mindenkit. Az iwiw klub nem akar konkurrenciája lenni ennek a fórumnak.
Sőt direkt linkekkel lehet onnan ide, vagy a royalenfield.hu -ra menni.
Ráadásul sok iwiw tag felé lehet a márkát népszerűsíteni. Aki közületek fenn van az iwiw-en, jelentkezzen be, aztán meglátjuk hová alakulunk.:):):)
Üdv mindenkinek:
Attila
Ncs ne feledd, az ember többnyire akkor ragad tollat amikor baja van. Ha szimplán zsibbadtra motorozza magát, arról nem mindig hallasz a fórumokon.
Nem karbantartás-igényesebb mint egy MZ, vagy JAWA az biztos. De az is tuti, hogy nincs vele több gondod mint egy 70-es években gyártott Japán oldtimerrel (az alkatrészárakról nem is beszélve). Majd 15000 után a megbízhatóságról is beszámolok, csak tartanék már ott.
Ja és a dorogi importőrök tényleg nagyon rendesek. Minden Enfieldest barátként kezelnek.
Ha az alábbiak alapján érdekel az Enfield, látogass ki hozzájuk.
Üdv: Attila
A szomszédomnak is van egy babettája. Nagyon jó, teljesen gondozásmentes!
A használt enfieldek árát meg lehet nézni a neten, 10 évesnél fiatalabb közel az új árához, 10 éves idősebb egy pedig egy kisebb vagyonért. Szóval ez az enfield.
Nem igaz, hogy megbízhatatlan, csupán mindenki aggódik a saját kis kincséért. A legkisebb zajnál is rémeket látunk. Így vagyok ezzel én is. A husqvarnám olyan hangokat adott ki néha, hogy nem tudtam sírjak-e, vagy nevessek. Végül is letojtam, és mégsem volt sohasem baja.
Tanulság: Nem kell beszarni! Az enfield tudja a dolgát!