Kiváncsi lennék a véleményetekre!
Mostanában szeretném letenni a nagymotor jogsit. (23 leszek)
Igazából sokféle motor tetszik, de amikor megláttam egy hírdetésben az Enfieldet eldöntöttem, hogy ez lenne a nekem való. (stílusban, árban egyaránt:) )
A kérdés az lenne, hogy kezdőként ajánlatos-e megvenni egy ilyet, vagy először valami kotvány és utána egy Royal Enfield. (Motoron nem érdekelne a száguldozás, inkább a "feeling".)
Szívesen olvasnék tapasztalatokról, észrevételekről is.
Helló!
Az olajcsere történhet hidegen és melegen is. (csak akkor könnyebben megéghet a kezed)
Az olajnyomás ezeknél mindig rendben van, csak olajcsere után kb fél percig ne pörgesd a motort. . .
Tisztelettel!
D.
Írtam egy érdeklődő levelet a hivatalos honlapon található mailcímre ezügyben..
Egyébként kép van a honlapon, csak az árlistában nincs benne.
Szerintem a tökély az lenne, hogy egy ilyen ezüst sportsman electra, modern befecsis blokkal és tárcsafékkel, de pl a régi villaszárral, nem tudom ez cserélhető-e rajta.
Egyébként mik az üzembentartói tapasztalatok velük?
Az a szépség egy átépített Standard volt! Amúgy csak meg kell venni a CafeRacer szettet és otthon egy nap alatt át tudod szerelni a saját motorodat is egy ilyen drágaságra!
Ha jól tudom jelenleg a Standardokhoz lehet is itthon kapni átépítő szettet az importőrnél! De Döme fog majd válaszolni ez ügyben még!
Ami a szettben van:
-tank
-első és hátsó sárvédő
-oldal dobozok (légszűrőház)
-fejidom
-ülés
-kormány
-kipuffogó (bár azt lehet, hogy külön kell megvenni)
Az ár ügyben pedig Dömét és az importőrt keresd meg!
A kiállításon láttam a sportsman electra-t, és nagyon bejött ez a oldschool cafe racer stílus.
Megnéztem a hivatalos honlapon, de az árlistában nem volt benne ez a típus, mit lehet tudni róla?
Külön egyedi megrendelésre szállítják csak?
Egyébként meg mik a tapasztalatok a mostani enfieldekről?
Kiváncsi lennék a véleményetekre!
Mostanában szeretném letenni a nagymotor jogsit. (23 leszek)
Igazából sokféle motor tetszik, de amikor megláttam egy hírdetésben az Enfieldet eldöntöttem, hogy ez lenne a nekem való. (stílusban, árban egyaránt:) )
A kérdés az lenne, hogy kezdőként ajánlatos-e megvenni egy ilyet, vagy először valami kotvány és utána egy Royal Enfield. (Motoron nem érdekelne a száguldozás, inkább a "feeling".)
Szívesen olvasnék tapasztalatokról, észrevételekről is.
Válaszaikat/itokat előre is köszönöm.
Lengyel Péter
Van még egy kipufogókönyök, ami nincs a képen.
Az olajcsere történhet hidegen és melegen is. (csak akkor könnyebben megéghet a kezed)
Az olajnyomás ezeknél mindig rendben van, csak olajcsere után kb fél percig ne pörgesd a motort. . .
Tisztelettel!
D.
Egyébként kép van a honlapon, csak az árlistában nincs benne.
Szerintem a tökély az lenne, hogy egy ilyen ezüst sportsman electra, modern befecsis blokkal és tárcsafékkel, de pl a régi villaszárral, nem tudom ez cserélhető-e rajta.
Egyébként mik az üzembentartói tapasztalatok velük?
gyorsan ütögettem picit
szóval:
www.royalenfield.hu
Az a szépség egy átépített Standard volt! Amúgy csak meg kell venni a CafeRacer szettet és otthon egy nap alatt át tudod szerelni a saját motorodat is egy ilyen drágaságra!
Ha jól tudom jelenleg a Standardokhoz lehet is itthon kapni átépítő szettet az importőrnél! De Döme fog majd válaszolni ez ügyben még!
Ami a szettben van:
-tank
-első és hátsó sárvédő
-oldal dobozok (légszűrőház)
-fejidom
-ülés
-kormány
-kipuffogó (bár azt lehet, hogy külön kell megvenni)
Az ár ügyben pedig Dömét és az importőrt keresd meg!
www.royalenfiled.hu
Megnéztem a hivatalos honlapon, de az árlistában nem volt benne ez a típus, mit lehet tudni róla?
Külön egyedi megrendelésre szállítják csak?
Egyébként meg mik a tapasztalatok a mostani enfieldekről?
Alszik mindenki, vagy motorozni mentetek?
Mire kell vigyázni olajcserénél? Melegen, vagy hidegen? Honnan tudhatom meg, hogy megfelelő-e az olajnyomás?
Ötletek jól jönnének!
Üdv.mindenkinek!
ez meg a mai szerzemeny:
szípsígesek
:D
Mekkora a kicsike? 2 hengereseknek jó hangja van, főleg ha angol