Sziasztok!
Fölteszem mégegyszer, mert nem hiszem el, hogy senkit nem érdekel a világ összes Enfield képe egy zseniális képnézőn keresztül.
Ha valakit mégis érdekelne és kipróbálta azért jelezzen már a többieknek is. Szóval még egyszer:
Töltsétek le ezt: http://www.piclens.com/site/ie...
Aztán írjátok be a GOOGLE keresőbe, hogy ROYAL ENFIELD
Jó szórakozást.
Üdv:
Attila
hehe ha en szerelek minden baratom telefonugyeletben van mogottem.
holnap meg futok meg egy kort azon, hogy mi a picsa csorog meg. az alapjarati hangok egyertelmuen csokkentek, nagy gaz utan fellepo zaj is csokken a simulas utan. viszont menet kozben meg magasabb fordulaton is jelen van valami - na azt probalom meg holnap leszurni.ha sikerul.
Nemrég jöttem meg Dorogról. Baowah telefonkonerenciája közben Döme félkézzel elintézte az első szervizét az Standardomnak.
Ha már ott voltam, egy sportdobot is feltetettem (a hosszú gyárit mindig lekorcoltam amikor patkáról jártam le). Ugyanilyen praktikusnak bizonyult az oldalsztender is. Köszönet érte!
Továbbra is értetlenül állok a 110-es utazósebesség előtt. Hiába "szellőzik" jobban a sportvéggel, érezhetően erőlködik már 100-nál is a gép(azt már csak halkan jegyzem meg, hogy ilyen sebességnél a fékek is messze állnak a kívánatos minimumtól). Na mind1, akinek "versenytuningos" változat jutott, gratulációm én maradok a 80-90-es utazónál.
Szép időt minden RE tulajnak!
szoval: olaj cserelve, gyanusan keves volt benne. primerlanc feszitve a cca eloirt h millis luttyre. Szelephezag allitva, egy kicsit kellett. mar kevesbe csorog, de azert valami meg mindig. no de mi a fasz csoroghet meg?
Jó ez a szelephézag állítás, se hézagmérő, sem egyéb műszer, csak ne lötyögjön és ne szoruljon
Ilyenekért kéne ez a motor, de most úgy néz ki, lemondhatok róla
Más. Látom, fölment az Electra ára, már nem 970e, hanem 1050e. Ez már az injektoros, vagy még a régi?
Ha a régi, akkor még tavaly jött be, akkor meg miért lett drágább? A többi ára nem ment följebb, ahogy láttam...
A 350-es asszem 18 lóerős, elvileg ilyen teljesítménnyel a 100-as tempót gond nélkül bírnia kéne, legfeljebb az lehet, hogy le vannak áttételezve oldalkocsisra (lehet, hogy a tiéd nem). Anno az MZ Trophy 250-es is 18 lovas volt, azt bele lehetett kergetni a 130-140-be is. De még egy mezei P10 is elment 100-zal, úgyhogy vicces ez az ajánlott 60-70-es tempó. Baowah talán tud nyilatkozni, hogy a 14 lovas Jawa 250 mit is tud, de gyanítom, a 100-at az is megfutja.
Ha nem elég gyors, kell csinálni egy hosszabb áttételt hozzá, szerintem ezzel a nyomatékkal simán elviszi.
Szia!
Tegnap 23.29-es üzenetemben leírtam, hogy működik a szelphézag állítás. Akkor jó, ha a kis ablakban a henger alján csak forgatni tudod a nyomórudakat és nincs föl-le mozgás. Ennyi az egész. Ha ellenőrzöd és úgy van, akkor jó a szelephézag. Ha szorul, vagy föl-le játéka van, akkor kell állítani.
Üdv:
Attila
Ha esetleg ott van a vezérműtengely, akkor a bütyök és az emelőrúd között lehetne. Az a helyzet, hogy még nem mertem levenni a dekót, és fogalmam sincs , mi van alatta.
Nem találkozott valaki múlt vasárnap az M1 győr melletti benzinkúton a német Enfieldes csapattal?
A tesóm arra járt és felvette a elefonjával. Megpróbálom felrakni a videót a hétvégén.
9 vagy 10 német csávó, mind Enfieldekkel úton voltak Indiába. Szép kis túra. Egy lakóbusz követte őket, gondolom abban voltak a cumók.
Tekintve hogy Magyarországon is szép számú Enfield tulaj van már, jó lenne egyszer nálunk is egy hasonló nagyszabású túrát megszervezni. Én máris benne vagyok.
A szelephézagot a blokk oldalán, a henger alatti kis ablakban lehet állítani, vagy a szelepfedél alatt?
Nekem csak akkor csörömpölnek, ha bemelegszik a motor. Gyanítom, hogy nem gyújtás, vagy ilyesmi, mert motorfék üzemben is ugyanaz a tipikus csörgés, mint a régi skodákon, zsigulikon.
Üdv. f
koszonom: holnap ugyis olajat cserelek, akkor mindenkeppen ellenorzom az alabbiak alapjan.
szerintem ez nagyon csorog---alapjaraton is, nem csak gazadaskor.
Szia Baowah!
Szerintem a ne siesd el a szelephézag állítást, mert az általad említett kopogásnak több oka is lehet.
A nyomórudas gépek, mint amilyen az Enfield is, csörgő hangot adnak, ha alapjáratközeli fordulaton hirtelen nagy gázt adsz. Ez nem hiba.
Gyenge benzintől is kopoghat.
Ha nem elektronikus a gyújtás, hanem hagyományos megszakítós, akkor túl nagy előgyújtás, vagy nagy megszakítóhézag is okozhat kopogást.
Ha mégis állítani kell, a kezelési a következőt írja:
A motor legyen hideg. A nyomórudaknak szabad állapotukban, tehát amikor a bütykös tengely nem nyomja, szabdon kell forogniuk, függőleges játék nélkül.
Csak akkor szabad hozzányúlni, ha le-föl mozgathatók, vagy ha szorulnak és nem lehet őket könnyen elfordítani.
Remélem segíthettem.
Üdv:
Attila
Ezentúl gondtalan Sporttársaim!
Ha Imrét már a múltkor nem öntöttem volna aranyba, akkor most megtenném, de kétszer nem bírná ki
Ma sokat használtam a Mocit és számtalan pompás indítás után sikerült a kis huncutot sarokba szorítani. Nem startolt és nem volt sebességben. Ekkor láss csodát, kupplung és olyan szép start, hogy felvehette volna a Híradó is.
Azt hiszem ezzel vihar letudva!
Mégegyszer kösz!
Fölteszem mégegyszer, mert nem hiszem el, hogy senkit nem érdekel a világ összes Enfield képe egy zseniális képnézőn keresztül.
Ha valakit mégis érdekelne és kipróbálta azért jelezzen már a többieknek is. Szóval még egyszer:
Töltsétek le ezt:
http://www.piclens.com/site/ie...
Aztán írjátok be a GOOGLE keresőbe, hogy ROYAL ENFIELD
Jó szórakozást.
Üdv:
Attila