Csak annyit hogy mikor pár napja bent voltam Janinál, pont akkor adott el egyet...
Ez a motor olyanoknal szól, akik MOTOROZNI akarnak.Nem egy kib*szott 20 hengeres monstrumállat üvöltő hangját hallani, hanem a menetszelet, tehénbőgést, meg még sok ilyen szép "vidéki" hangot a mellékutakon...Akik nem azért motoroznak közúton hogy a tinipuncik megbámulják őket, hanem önmagukért..Gratula az új fórumhoz Döme!
A 2007-es Motorkiállításon kiállított 4 db /2db 500-as Electra, 1db 500-as Classic és 1db 350-es Classic/ el is lett adva!
Ez négy tulaj minimum :)
A következő szállítmány /20db/ kb 50%-a is le van foglalózva
Royal Enfield Bullet 500: (forrás Motor Katalógus 2003)
"Akinek csak a végsebesség, a gyorsulás és a teljesítmény fontos, alighanem csalódottan fordul el az indiai Madras tartományban gyártott Bullettől. 500 ccm löketérfogatú, hosszú löketű egyhengeres motorja ugyanis legalább fölöttébb komótosan gyorsít, viszont dobfékei szinte hatástalanok. Nem csoda, hiszen a kiszolgált masina csaknem háromszor annyi idős konstrukció, mint amekkora teljesítményt mondhat magáénak..."
Enfield Taurus 325 Diesel:
"...az indiai őskövületben dohogó, ventillátorhűtéses hajtómű telepített áramfejlesztő aggregátornak készült, és bizony szimpla bölcsővázba építve sem képes véka alá rejteni eredeti rendeltetését."
Köszi Andris!