Hozzászóláshoz be kell jelentkezned


Köszi Andris!
Csak annyit hogy mikor pár napja bent voltam Janinál, pont akkor adott el egyet...
Ez a motor olyanoknal szól, akik MOTOROZNI akarnak.Nem egy kib*szott 20 hengeres monstrumállat üvöltő hangját hallani, hanem a menetszelet, tehénbőgést, meg még sok ilyen szép "vidéki" hangot a mellékutakon...Akik nem azért motoroznak közúton hogy a tinipuncik megbámulják őket, hanem önmagukért..Gratula az új fórumhoz Döme!
GÁZPATRONOS, mert ügyesen írok...
Ez nekem túl radikális! Mutass valami kiforrottabbat! Nem bízom az újdonságokban
Az extrák: tárcsafék, elektronikus gyújtás, gátpatronos hátsó telók, módosított első telók (ezeket lehet terhelni és bírják a strapát).
Igen? ez a SZUPERMODERN verzió!
Ezzel a modellel minden gond nélkül elindulnék egy EU körútra...
Nyamm! Tácsafék!
A Motorshow-n nagyon sok ember jött oda gratulálni, mert már nagyon rég nem láttak ilyen cangákat itthon...
így örültem nekik...
egyHengeres csak amióta öcsém chat-el a billentyűmről már nem a régi...
Taurus 325 Diesel:
Álló egyengeres, 325ccm
Teljesítmény 7LE (3600 1/min)
Végsebesség: kb. 80km/h
Átlagfogyasztás 1,5l/100km
Saját tömeg: 180kg
Ezt én már perverziónak hívnám!
Wartburg vs Multicar! Durva lenne
Jeles!
Létezik dízel változat, de Európában nem lehet forgalomba helyezni, ANNYIRA környezetbarát!
A többi viszont rendben van!
A 2007-es Motorkiállításon kiállított 4 db /2db 500-as Electra, 1db 500-as Classic és 1db 350-es Classic/ el is lett adva!
Ez négy tulaj minimum :)
A következő szállítmány /20db/ kb 50%-a is le van foglalózva
HÁÁÁT AKKKKOOORRR!
Ezúton is üdvözlök mindenkit a ROYAL ENFIELD fórumon!
Külön köszönet a T. SZERKESZTŐKNEK!
Royal Enfield Bullet 500: (forrás Motor Katalógus 2003)

"Akinek csak a végsebesség, a gyorsulás és a teljesítmény fontos, alighanem csalódottan fordul el az indiai Madras tartományban gyártott Bullettől. 500 ccm löketérfogatú, hosszú löketű egyhengeres motorja ugyanis legalább fölöttébb komótosan gyorsít, viszont dobfékei szinte hatástalanok. Nem csoda, hiszen a kiszolgált masina csaknem háromszor annyi idős konstrukció, mint amekkora teljesítményt mondhat magáénak..."

Enfield Taurus 325 Diesel:

"...az indiai őskövületben dohogó, ventillátorhűtéses hajtómű telepített áramfejlesztő aggregátornak készült, és bizony szimpla bölcsővázba építve sem képes véka alá rejteni eredeti rendeltetését."
Óóóóóóóóó ez szíven talált.
A triúmfba meg wartburg motor van,ha jól emléxem,az is 3 hengeres!
A tl nem dízel?(csak a kopogó hangja miatt) Csak viccnek szántam nehogy ezt is komolyan vedd.
Kiváncs leszek,hány tulaj jelentkezik!
Előre szólok,szegény szerencsétlen Royal Enfield le le hordva.
nem ez a cég ami dízel mocikat csinált?
Topik Royal Enfield motorokról.