Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Helló Krokis!
Gratula az új motorhoz! Köszöntelek az Enfieldes "Klubban"!
A porlasztón baloldalt van egy recés fényes csavar, kézzel is jól tekerhető, azzal tudod az alapjáratot állítani. A http://www.enfielder.com/enfie... linken megtalálod a motor szervízmanuel-jét, itt le van írva a karbi beállítása, igaz angolul.
Igazatok van, ez a motor olyan mint a kábítószer. A héten a sok eső és az elfoglaltságaim miatt nem tudtam menni vele menni, bizony elvonási tüneteim voltak. De majd holnap bepótolom, odacserdítek a lovak közé.
Jó hétvégét, jó motorozást mindenkinek!
Imre
Sziasztok Enfieldesek!
Ma,azaz szombaton 11:00-kor átvehettem Dorogon Mikiéktől a RE Army csodamasinát és azonnal beletekertem 320 Km-t.Élmény volt vele hazajönni,a pihenőknél odajöttek motorosok megnézni,meghallgatni és csodálkozni.Állítom nektek,hogy a sok japán csodára oda se figyel már senki,de Ezt megnézik és integetnek,mosolyognak,miközben elrobognak mellettem.Mikiék tanácsára nem hajszoltam meg,kényelmes 80-90Km/h tempóban jöttem vele,sztem így a világból kimegy és fogyasztása kb.3-3,5 L/100Km volt.A leállítás dekompresszorral,indítás elektromosan és berúgókarral is volt,sztem könnyű életet lehelni bele.Az alapjáratot kicsit gyengének érzem,a lámpát felkapcsolva leállt 2x is.Tudja valaki,hogy hol kell állítani?Van valakinek tapasztalata a nyitott,sportlégszűrővel kapcsolatban.Nekem tetszik,szeretnék rá venni.
Üdv mindenkinek! Kroki
Hello Clockwork!

A dekompresszort átadáskor Döméék ajánlották, ezt be is tartom. A berugást azonban meg kell tanulni, a rugási pont és a dekompresszor ügyes kombinálásával. Tény, hogy Döme a szemem láttára kézzel beindította. Az is tény, hogy egyenlőre beöltözve inkább nem rugdalom, legfeljebb nem 8, hanem 7 év után veszek új akksit. Azért időnként gyakorlom a berugást, mert ha sikerűl az jót tesz az egónak
Hogy Indiában mit gyártanak, az egy dolog. Az, hogy mi jön be az országba közeli jövőben, azt az importőr, Dorog tudja megmondani. Amit viszont tudni lehet, 2008-tól már az Euro3-nak megfelelő, injektoros, nem ilyen osztott motorblokkos gépek készülnek.
papa54 azt nem tudod véletlen hogy az együléses bullet 500 classicát azt már gyártják vagy gyártani fogják?nagyon komolyan néz ki és dobfékes és együléses!
Sziasztok,
Nekem most sikerült átlépnem a bűvös 130 kilóméteres álomhatárt. Na persze nem sebességben hanem futott kilóméterben Az Enfield nekem az első motorom és miatta tanultam meg motorozni is úgyhogy még kocamotorosnak számítok, de már megtapasztaltam az általatok is leírt "arcomra fagyott a mosoly" érzést.
Más. Egy barátom mondta, hogy olvasta valahol hogy ha hosszú életű Endieldet szeretnék akkor az elektromos indítás helyett használjam inkább a berúgókart és a kulcs helyett a dekompresszorral állítsam le a motort. Hallottatok ti is efféle hasznos trükkökről?
Dömének lemaradt a kép!
Hello trakee!
Hát még ha a hangját hallottad volna. Pont ott voltam szervizen mikor elvitték tesztelni. Állati dögös, de azért valami nem stimmel! Képzeld el egy Sandra Bullock ül a szomszéd asztalnál és megtetszetek neki. Nem tudod hova ültetni! Vagy a motor marad ott, vagy a nő! Ebben az esetben hívjál telefonon, az ényémen van hátsó ülés!
Mellesleg itt üzenem Dömének, hogy a kipufogó most olyan mint új korában
Hello lalu!
Ha komoly az elhatározás, ami nemes lelket takar, minél előbb beszélj a dorogiakkal, mert ez nehéz ügy eredeti dobfékes 500-ast kapni.
A 2008-as gyártásúakról nem tudok semmit, de az én dobfékesem most múlott 6000 km-t, de olyan mint a kábítószer. Még ezen a minősíthetetlen héten is találtam 2-3 félviharos órát töfögni vinni.
Ha mindig megkapja a szeretetet, akkor az unokád is használni fogja még. Tiszta szívemből kívánom, hogy így legyen!
Üdv:papa54
http://youtube.com/watch?v=bB8... ahhoz képest nem szar tempó..

ez meg simán jópofa. http://youtube.com/watch?v=-Xj...
Bocs, hülyeséget mondtam, a szeptemberiben lesz benn! Megjelenik aug 13.-án, ha piszkálsz utána, én lefényképezem.. Scannerem nincs, de jó miőségű fényképet tudok csinálni róla...
sziasztok nagyon tetszenek ezek a gépek és valószinű venni is fogok eggyet,de kizárólag 500-as és dobfékes lessz mert igy eredeti szerintem!egy kérdésem lenne tudja e valaki hogy normál használatnál egy kis odafigyeléssel mennyit mennek el ezek a gépek nagy javitás nélkül!szeretek otthon javitgatni van egy pancsim azzal szoktam bibelődni és szerintem az enfield hasonlit rá a legjobban a mostani motorok közül!a szegény pacsit már ugysem fog ujraéledni,max.valami kinai gagyit fognak a nevével csinálni!válaszokat előre is köszönöm!
Azt valaki bescanelhetné... kéne nekem, de pénz nem hiszem hogy lesz ilyesmire amúgy én most 1978as éves autómotor könyvet scanelgetem, ami motoros téma... meg érdekes autós témát is ha van...
Hupsz és elfelejtettem! Láttátok, hogy az augusztusi Motor Revüben Royal Enfield Cafe Racer lesz? Szerintem ez illik igazán ehhez a blokkhoz :)
Egy kérédés! Esetleg elárulod, mennyibe is került a javítás? Alkatrész (töítéskészlet, csap, gépműhely), esetleg munkadíj? Vagy titok? Kíváncsi lennék rá...
uraim, megvan mi volt a hoiba, miert ragodott el a hajtokarcsapagy.

1. a fotenegylben egy vizsinte siranyu furat van, ami az olajcsatorna szerepet latja el. A szokasokkal ellentteben indiaban ezt vegigfurtak, am erre merolegesen, hogy az olaj felfele jusson, is rafurtak. Ezen kene a csapagyhoz nyomodni a kenoanyagnak. Hogy a noymas ne vesszen el, a vizszinte sfurat veget leblankoltak egy aluminium dugoval. Ezt sajnos rosszul tettek bele, es erosen ateresztett, itt nyomodott at az olaj az helyett, hogy a csapagyat kente volna.

2. Kedves Gyuribaa es gyuri rajottek erre, a dugot bevertek melyebbre, es atellenoriztek az olajnyomodast.

3. Aki a motorja aljabol hall furcsa kopogo, verodo hangot, ami valtas utan, a kuplung raengedesevel erkezik, majd a terheles simulasaval halkul, akkor erezze magat szarul. Ha ez hangos es ijeszto, akkor vegye mar szarban van: fek, utanfuto, kisbusz, nem erdemes jaszkarizni, a blokkot atomjaira kell szedni.

4. ezt nem kovanom-kivanjuk senkinek, mert sokkal korulmenyesebben jon ki es jon szet, mint ahogy azt a konnyen szerelheto angol-indiai technikatol elvarna az ember.

5. remelem ezt ti sosem elitek at, es csak mosolyogva motoroztok

6. pacsi
No, akkor hogy lépjünk is valamit: az adatlapom kiegészítve. Mi lenne a szólás egy Zirc környéki helyszínhez és szeptember 20-21 vagy 27-28 körüli időponthoz? Egy vagy kétnapos legyen? Elnézegetve az adatlapok többségét, a fekvehányáshoz már öregek vagyunk, de azért jó lenne egy kellemes estét is együtt tölteni. Akkor persze olyan helyszín kell, ahol a gépek őrzése megoldható.
Igen, sajnos ez így van,ezért is választottunk 60 hónapot,az nem olyan vészesen hosszú idő és a havi részlet sem megterhelő,ez tűnt a legjobbnak.
A találkozóval-klub alakítással kapcsolatban is jó lenne(na meg Döme is szólt érte párszor),ha mindenki kitöltené a reglapot a Belépés-Adatoknál,hogy lehessen tudni,ki merre található.Ez mindenképpen hasznos lenne találkozószervezésnél,együtt gurulásnál is.Remélem egyetértetek velem,nem hiszem,hogy a személyiségi jogokat különösebben sértené!
Aug.20 ? Na ja,egy olyan hátszéllel csúcsot döntenénk (meg vsz. a mocit is az árokba)
Szép napot mindenkinek!
agusztus 20.ával én vigyáznék, az előző években mindig volt valami vihar aznap
Az autómat 120 hónapra vettem, annak meg az a hátránya, hogy csak fizetsz, fizetsz és azt látod, hogy a tőkerész még annyival se csökkent, mint egy gépháztető ára...
Mit tartanál célszerűnek egy első találkozásra? Pl. augusztus 20-án kirándulhatnánk egyet és a célállomáson beszélhetnénk a klub ügyéről. Vagy inkább a szeptember második fele lenne jobb? Addigra mindenki előkkerül a szabadságról.
ja, de havi 50 azé durva
Én is részletre vettem, "extrákkal", regadóval és forgalomba helyezéssel 1.333.600.- lett a vége, 352.600.- első befizetés + 24 x 48.800.- de a hitel max. futamideje ha jól emlékszem 100 hónap, csak akkor a végösszeg egy kicsit nagyon sok lesz.
legalább bejáratnod nem kell..