nagy kar, h nem kerult gyartasba. a sachs csinalt nehany erdekes formai trukkot, meg tanulmanyt, lasd beast, vagy ez a nagy mad ass, de sajna nem valosultak. a 650-es roadster modelljuk vszont nagyon harmonikus valami. egy ismerosomnek ebayeztunk egy uj, de negy ev raktarban allo darabot 4400 euroert, sosotekek es diszkreten szep waczak :) a dr 650 fele suzuki blokk hajtja, es karakteres szeretheto motor, nem mellesleg kivalo cafe racer alap.
Sziasztok!
Az eredeti biztosítást a motort eladó cég kötötte az Alianz Bizt.-val, ami negyed évre 8 eFt volt.
A tavalyi biztosítóváltásnál, a Netrisk alkusz cégen keresztül sikerült az Union biztosítóra váltani, ahol a negyedéves biztosításom 3400 Ft.
Az A0-ban vagyok én is, talán a korom,/57 év/, vidéki, /Kismarosi/ létem, 35 éves jogsim az oka, a „méltányos” árnak.
Jellemző, az Unionnal már régen megvolt a szerződésem, kiküldték a kötvényt, befizettem a negyed éves biztosítást, amikor január utolsó napjaiban felszólítást kaptam az Alianztól 169 Ft-ot fizessek be a csekkükre. Valószinűleg a hiába kiküldött csekkek posta költségét akarják, velem megfizettetni. Szerintem a kiküldött levél/ csekk többe volt nekik…
Imre
Mindenekelőtt szívből gratulálok a motorhoz!
Nagyon jó olvasni a sorait. . . Minden tiszteletem azért, amiért leül a gép elé és megosztja velünk a gondolatait, pedig gondolom már nem a gép előtt tölti szabadidejét, mint a "mai fiatalok"
Ha az ember így szívből szereti motorját, az meghálálja!
További sok-sok élményt az Enfielddel!
Írjon még sokat ezután is! Kíváncsiak vagyunk a tapasztalatokra és élményekre!
ÉS, aki már ment Enfielddel, az PONTOSAN TUDJA milyen is az a bizonyos ÉRZÉS!
Imrebá! Milyen biztosító az, ahol ennyit kell perkálni? Nekem a Hungáriánál A0-ban is csak 6000-Ft!
Valami nem oké ennyiért!
Amúgy a moci nagyonn szép! Gratulálok hozzá.
A váltót viszont nem értem. Tény hogy a pannóniához képest egy álom, de azért elég rendesen rá kell tapossak, ha fel akarok kapcsolni. Valószínűleg ahány darab, annyi féle a váltó is.
Engem is simson schwalbe váltókarra emlékeztet...
Amúgy azok a förtelmek indiai belpiacosak, már láttam azokat a képeket... kissé ijesztő, egy sr 125 jobban néz ki, persze annak is lenne itthon piaca, ha nem kerülne többe, mint 3-400k, regadóval, persze .
Ez a gond az új Electrával is, bár az azért igényesebb, de 6000 euró, és akkor már inkább olcsóban egy GS500E. 6k euró iszonyat sok egy stílusvesztett gépért, meg amúgy is, annyiért jóval nagyobb is van.
Milyen jó lenne, ha Döméék hoznának be használt gépeket is, arra biztos lenne vevő.
és ez a scrambler kapható lesz itt is?
amúgy abban a régebbi electra blokk van és karbis, kételkedem, hogy eu-n belül ez így forgalmazható lenne.
kissé már zavar, hogy itt a tavasz és egy kivétellel az eu-s 2008-as motorokról semmit nem lehet tudni...
Royal Enfield Interceptor