Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Gondolom Miki adta!
Nemdebár?
Kedves Döme!

Nem szeretnék vitát nyitni! Ha gondolod beviszem! De örülök hogy neked ilyen jókedved van!

Üdv: Gergely
Pedig azok gyáriak!
Köszi, megkaptam a telefont, hétfőn 9-10 óra között ott vagyok!
Imre
Sziasztok !

Egy tapasztalatot szeretnék megosztani veletek! A mai napon, délelőtt nézegettem a motort és elhűlve vettem észre, hogy az első tengelyt rögzítő alumínium öntvény el van törve ! Bementem a boltba, és kaptam két darab silány minőségű zárványos, utángyártott darabot. Én úgy döntöttem, hogy csináltatok szakemberrel újat! Tanácsolnám, hogy ti is nézzétek meg, mielőtt még baj történik!

Üdv: Gergely
Sziasztok!
Ez most minden Enfieldesnek szól!
Létrehoztam a
ROYAL ENFIELD Tulajdonosok és Rajongók Klubját
az iwiw-en. Ha van saját iwiw lapod, akkor innen bemehetsz klubhoz:
http://iwiw.hu/pages/community...
Mindenféle motoros klub van, de ilyen még eddig nem volt. Most már van.
Szeretettel vár az új klub mindenkit. Az iwiw klub nem akar konkurrenciája lenni ennek a fórumnak.
Sőt direkt linkekkel lehet onnan ide, vagy a royalenfield.hu -ra menni.
Ráadásul sok iwiw tag felé lehet a márkát népszerűsíteni. Aki közületek fenn van az iwiw-en, jelentkezzen be, aztán meglátjuk hová alakulunk.:):):)
Üdv mindenkinek:
Attila
Kedves Szikszai Ferenc!

Szeretném elkérni a telefonszámát. Szükségem lenne egy telefonos segítségre!
Elérhetőségem: radovicsg@freemail.hu

Tisztelettel: Radovics Gergely
Boszniába mennék egy motoros túrára...
Bringásra már nem, nem bízok már a térdemben na meg barátnőmet semmi pénzért nem hagynám itt 2 hétre...
Hi!

Ez a túra nagyon jól hangzik, de egyszerűen nem ér ennyit az egész!
Mármint leamortizálni a motort, egy kaland kedvéért.
Illetve akinek nem gond kidobni és venni egy másikat...
De szerintem az inkább Triumphot vesz, akinek a pénz nem számít ebben a kategóriában.
Szerintem a környéken (jelenlegi, és exMagyarország) nagyon klassz kis túrákat lehet tenni, és a vadregény sem hiányzik.
Ha meg mindenáron indiánokat akartok látni, hát az sem lehetetlen bizonyos vidékeken országhatáron belül sem :)
ha rendesen meghajtod, minden motornak égett, vagy oylan jellegzetes meghajtott motor szaga van..
Az ebola nem endémiás azon a területen. Irak nem esik útba. ...és persze ez az út is csak olyan, mint a többi komoly túra. Szóval nem hétvégi motorosoknak való, az biztos.
Sziasztok,

Azt kell mondjam meggyőztetek. Bele sem gondoltam igazán, hogy Nagybarbárián is keresztül kell menni és ha a motor nem is rakoncátlankodna annyit akkor is útközben százötvenszer lelőhetnek vagy jön az ebola és betegen 1000 kilómétereket motorozni nem nagy élvezet. Meg persze a mocit is sajnálnám. Szóval Attip igazad van, ott kellene Enfieldeket bérelni és bebarangolni azt a csöppnyi országot Ami a költségeket illeti én személy szerint legalább egy évet csak erre kell spóroljak majd
Más : Nekem is megvolt a gyertyacsere és kiégett a gépből az Indiai benzin is úgyhogy ha jól olvastam most jönnek majd a hangok (mint a Tibi reklámban)
Amit nagyon bírok a gépben, hogy olyan fincsi izzó fém szaga van. Ti is éreztétek már?
Ugyan már, indiában is minden nap használják, a motoros naplójában meg egy nagyon leharcolt motor volt...
Sziasztok!
Azt azért hozzátenném, hogy egy ilyen túra pénzbe kerül. És hogy a motor esetleges elhasználódását bele kell kalkulálni a költségekbe. Tény és való, hogy aki nem akar lehajtani az aszfaltról a mocijával, annak kínszenvedés lenne egy ilyen út. Fel kel készülni rá, hogy az útszélén akár egy főtengelyezést is meg kell tudni csinálni.

Én még a 80-as években MZ/1 -essel bejártam egész keleteurópát. Szófiába megragadás, Drezdában váltótörés, Nis-nél kerékcsapágy és lánc, stb. És? Ráadásul soha nem készültünk fel az útra. Elhatároztuk pénteken, és már szombaton indultunk is.
El lehet indulni egy közelebbi túrára is, de ha ezeket a csodákat csak ott csinálják, akkor ez van.

Esetleg kezdetnek lehetne egy túra Redditch-be, Angliába. Ott a szülőhazája az Enfieldnek.

Várom a használható ötleteket!
Urak!

Köszönöm azoknak, akik elmondták véleményüket. Kicsit még rágódom a vásárláson.

NCs
kééső. de értékelem, köszi!
Nagyon szép a moci. Gratulálok hozzá és sok jó utat kevés hülye autóssal.
Üdv:
Attila
fotogaléria ápdételve..
elég volt neki pest.
Az FZR nyilván remekül bírta a kíváló útviszonyokat és minden egyebet Törökországon, Szírián, Irakon, Iránon, Afganisztánon, Pakisztánon keresztül át Indián és vissza.
lári fári.. nézdd meg.. nekem sem amortizálódott le az fzr egy év éjjel-nappali hazsnálat mellett.. (képeim, fotoalbum.. )
Sziasztok!
"Én majd integetek zsebkendővel, amikor elindultok . Aztán 3 hétre rá repülővel elutazok Indiába és egy helyben bérelt Enfield nyergéből felpattanva frissítőt kínálok majd nektek, amikor fáradtan, de telve élményekkel megérkeztek . Az indiai 2 hétben veletek tartok a helyben bérelt Enfieldemmel. Aztán elköszönünk. De nem végleg. 3 hét múlva, amikor hazaérkeztek, márkatársak, barátok, családtagok között a saját Enfieldemen ülve, (amelyikben még akkor is csak 3000 km lesz), nagy tisztelettel és csodálattal fogok hódolni az addigra ugyan teljesen széthajtott, leharcolt, viharvert, itt-ott ütött-kopott, de világot látott motorcsodáknak és tulajdonosaiknak ."
Bocs az ironikus fogalmazásért, de szerintem kár lenne ezeket a gyönyörűségeket 2 hónap alatt széthajtani. Azoknak a németeknek biztos van pénzük arra, hogy hazatérésük után mégegyszer megvegyenek egy vadonatúj Enfieldet. Nálunk egy kicsit másképp dübörögnek a dolgok.
Indulás előtt javasolnám a Szelíd motorosok idealizált hollywwoodi sztori helyett az Egy motoros naplója című film megtekintését különös tekintettel a motor leamortizálódását végigkísérő részletekre.
Esetleg valami rövidebb túrát azért próbaképpen meg lehetne tenni a nagy kaland előtt?
Üdv:
Attila
Ez nagggyon egyszerre volt
Sziasztok,

Engem nagyon búgat ez az Indiai túra. A kisfiam nyaggat egy oldalkocsi miatt úgyhogy visszafelé már azzal jönnék. Ha voltatok kint a motorépítő bajnokságon akkor biztosan ti is láttátok azt a Pannóniás csapatot akik most készülnek kimenni Kínába és vissza röpke 2 hónap alatt. Én azt javaslom, hogy addig amíg vissza nem jönnek az élménybeszámolóval gyűjtögessük az energiát meg ápolgassuk az itthon maradók lelkét. A Pannóniás csapat útvonala gyakorlatilag ugyanaz, csak egy csöppet rövidebb és az a két hónap tapasztalat amit tőlük kapunk aranyat fog érni.
Mit szólnátok egy Royal Enfield gyárlátogatáshoz?

Clockwork