Egy tapasztalatot szeretnék megosztani veletek! A mai napon, délelőtt nézegettem a motort és elhűlve vettem észre, hogy az első tengelyt rögzítő alumínium öntvény el van törve ! Bementem a boltba, és kaptam két darab silány minőségű zárványos, utángyártott darabot. Én úgy döntöttem, hogy csináltatok szakemberrel újat! Tanácsolnám, hogy ti is nézzétek meg, mielőtt még baj történik!
Sziasztok!
Ez most minden Enfieldesnek szól!
Létrehoztam a
ROYAL ENFIELD Tulajdonosok és Rajongók Klubját
az iwiw-en. Ha van saját iwiw lapod, akkor innen bemehetsz klubhoz: http://iwiw.hu/pages/community...
Mindenféle motoros klub van, de ilyen még eddig nem volt. Most már van.
Szeretettel vár az új klub mindenkit. Az iwiw klub nem akar konkurrenciája lenni ennek a fórumnak.
Sőt direkt linkekkel lehet onnan ide, vagy a royalenfield.hu -ra menni.
Ráadásul sok iwiw tag felé lehet a márkát népszerűsíteni. Aki közületek fenn van az iwiw-en, jelentkezzen be, aztán meglátjuk hová alakulunk.:):):)
Üdv mindenkinek:
Attila
Ez a túra nagyon jól hangzik, de egyszerűen nem ér ennyit az egész!
Mármint leamortizálni a motort, egy kaland kedvéért.
Illetve akinek nem gond kidobni és venni egy másikat...
De szerintem az inkább Triumphot vesz, akinek a pénz nem számít ebben a kategóriában.
Szerintem a környéken (jelenlegi, és exMagyarország) nagyon klassz kis túrákat lehet tenni, és a vadregény sem hiányzik.
Ha meg mindenáron indiánokat akartok látni, hát az sem lehetetlen bizonyos vidékeken országhatáron belül sem :)
Az ebola nem endémiás azon a területen. Irak nem esik útba. ...és persze ez az út is csak olyan, mint a többi komoly túra. Szóval nem hétvégi motorosoknak való, az biztos.
Azt kell mondjam meggyőztetek. Bele sem gondoltam igazán, hogy Nagybarbárián is keresztül kell menni és ha a motor nem is rakoncátlankodna annyit akkor is útközben százötvenszer lelőhetnek vagy jön az ebola és betegen 1000 kilómétereket motorozni nem nagy élvezet. Meg persze a mocit is sajnálnám. Szóval Attip igazad van, ott kellene Enfieldeket bérelni és bebarangolni azt a csöppnyi országot Ami a költségeket illeti én személy szerint legalább egy évet csak erre kell spóroljak majd
Más : Nekem is megvolt a gyertyacsere és kiégett a gépből az Indiai benzin is úgyhogy ha jól olvastam most jönnek majd a hangok (mint a Tibi reklámban)
Amit nagyon bírok a gépben, hogy olyan fincsi izzó fém szaga van. Ti is éreztétek már?
Sziasztok!
Azt azért hozzátenném, hogy egy ilyen túra pénzbe kerül. És hogy a motor esetleges elhasználódását bele kell kalkulálni a költségekbe. Tény és való, hogy aki nem akar lehajtani az aszfaltról a mocijával, annak kínszenvedés lenne egy ilyen út. Fel kel készülni rá, hogy az útszélén akár egy főtengelyezést is meg kell tudni csinálni.
Én még a 80-as években MZ/1 -essel bejártam egész keleteurópát. Szófiába megragadás, Drezdában váltótörés, Nis-nél kerékcsapágy és lánc, stb. És? Ráadásul soha nem készültünk fel az útra. Elhatároztuk pénteken, és már szombaton indultunk is.
El lehet indulni egy közelebbi túrára is, de ha ezeket a csodákat csak ott csinálják, akkor ez van.
Esetleg kezdetnek lehetne egy túra Redditch-be, Angliába. Ott a szülőhazája az Enfieldnek.
Az FZR nyilván remekül bírta a kíváló útviszonyokat és minden egyebet Törökországon, Szírián, Irakon, Iránon, Afganisztánon, Pakisztánon keresztül át Indián és vissza.
Sziasztok!
"Én majd integetek zsebkendővel, amikor elindultok . Aztán 3 hétre rá repülővel elutazok Indiába és egy helyben bérelt Enfield nyergéből felpattanva frissítőt kínálok majd nektek, amikor fáradtan, de telve élményekkel megérkeztek . Az indiai 2 hétben veletek tartok a helyben bérelt Enfieldemmel. Aztán elköszönünk. De nem végleg. 3 hét múlva, amikor hazaérkeztek, márkatársak, barátok, családtagok között a saját Enfieldemen ülve, (amelyikben még akkor is csak 3000 km lesz), nagy tisztelettel és csodálattal fogok hódolni az addigra ugyan teljesen széthajtott, leharcolt, viharvert, itt-ott ütött-kopott, de világot látott motorcsodáknak és tulajdonosaiknak ."
Bocs az ironikus fogalmazásért, de szerintem kár lenne ezeket a gyönyörűségeket 2 hónap alatt széthajtani. Azoknak a németeknek biztos van pénzük arra, hogy hazatérésük után mégegyszer megvegyenek egy vadonatúj Enfieldet. Nálunk egy kicsit másképp dübörögnek a dolgok.
Indulás előtt javasolnám a Szelíd motorosok idealizált hollywwoodi sztori helyett az Egy motoros naplója című film megtekintését különös tekintettel a motor leamortizálódását végigkísérő részletekre.
Esetleg valami rövidebb túrát azért próbaképpen meg lehetne tenni a nagy kaland előtt?
Üdv:
Attila
Engem nagyon búgat ez az Indiai túra. A kisfiam nyaggat egy oldalkocsi miatt úgyhogy visszafelé már azzal jönnék. Ha voltatok kint a motorépítő bajnokságon akkor biztosan ti is láttátok azt a Pannóniás csapatot akik most készülnek kimenni Kínába és vissza röpke 2 hónap alatt. Én azt javaslom, hogy addig amíg vissza nem jönnek az élménybeszámolóval gyűjtögessük az energiát meg ápolgassuk az itthon maradók lelkét. A Pannóniás csapat útvonala gyakorlatilag ugyanaz, csak egy csöppet rövidebb és az a két hónap tapasztalat amit tőlük kapunk aranyat fog érni.
Mit szólnátok egy Royal Enfield gyárlátogatáshoz?
Nemdebár?