Nem tudom, én listaáron vettem mindkettőt. Nem vagyok az az alkudozós fajta.
Annyi, hogy utána az alkatrészek, kiegészítők, ruházat árából mindig adtak úgy 15% kedvezményt. De ez nem a Triumphra vonatkozik, velük még nincs tapasztalatom e téren.
Amugy a Triumph-nál mennyire voltal rugalmassak az árban?
Vagy az Einfield-nél?
Beton fix a lista?
Mert autóknál van rugalmasság, igaz ott eleve magassabb az ár.
Érdekes mert a német oldalon tényleg csak a 2024 es modell van fent. De pl az osztrák és a szlovák oldal hozza a csupa fekete 2025-öst is, a piros 24es mellett.
Majd benézek a kereskedésekbe, jó lenne egy új. Garanciával.
Ha nem jön össze akkor marad a használt, legalább nem sajnálom átfényeztetni izéls szerint. Annyi hogy az abs-hez ragaszkodom.
Szerintem, azok a W800-asok, amiket látsz, azok 2024-es modellek. Mert valóban szerepel a W800-as pl. a német Kawasaki oldalon, ám mint W800 (MY24), vagyis 2024-es modellév. A motor színe is erre enged következtetni.
A helyedben - ha megvan rá az anyagi keret - én rástartolnék a Top Motorsnál lévő 0 km-es W800-ra, mert innentől még inkább különlegesnek fog számítani.
Ránéztem a mobile.de oldalra és 7500-8000 euró között mennek a 2021-2022-es példányok. Ha beleszámítod, hogy mibe kerül, hogy kiutazol, legalább 1x biztosan meg kell szállnod, aztán itthon a regadó, műszakiztatás stb., akkor annyival azért az sem olcsóbb. Ráadásul, ha 6000 km alatti a futásteljesítmény, akkor "újnak" számít és még az áfát is be kell fizetni (legalábbis tudtommal).
Olvastam, hogy lehet az euba nem hozzák. Az az érdekes , hogy Magyarországon nincs feltöltve a 2025-ös modell a hivatalos Kawasaki honlapra.
Viszont A szomszéd országokban +nehány europaiban viszont igen.
Ha esetleg nem lesz akkor marad az 1-2 éved Németorszagból.
Hát igen, a motorvásárlás sokszor lutri egy bizonyos szinten. Nyilván mindig az lenne az ideális, ha a kiszemelt motort ki lehetne egy hétvégére vagy akár egy hétre bérelni, aztán úgy meghozni a döntést. Egyes kereskedők esetében van is erre lehetőség, legalábbis a tesztmotorjaik esetében. De ez nyilván csak egy nagyon szűk szelete a piacnak. Egy W800-ast pl. egész biztosan nem tudsz alaposan kipróbálni vásárlás előtt.
Ha nem száguldozni akarsz, akkor a W800 teljesítménye szerintem elegendő lesz, mert lóerőben ugyan kb. ott van, ahol az én Enfieldem, de a nagyobb lökettérfogat miatt azért nyomatékosabb annál. És már az Enfield is egész jó egy személlyel. Még kettővel is, csak ott már nincs meg az a tartalék, ami egy-egy dinamusabb előzéshez kéne.
Amúgy új W800-asban gondolkodsz? Ha igen, akkor igyekezz, mert jövőre (az Euro 5+ miatt) már nem lesz kapható az EU-ban. Tatabányán a Top Motornál tudtommal még van egy új, 2024-es modell eladó. Máshol már nem is láttam, hogy lenne (a hahu-n néztem).
A dizelhez tenyleg fanatikusnak kell lenni, az egy nagyon mas szalami.
De mar a klasszik csuhogok is sok babusgatast kernek. Szerencsere megadatott, hogy egy hatvan egynehany eves peldanyon dolgoztattam, nagyon erdekes joszag.
Ja ne haragudj, a hirdetest nem olvastam, csak itt, hogy cseréled.
Amugy az ülés pozivióval az a baj, hogy hiaba probálod ki a szalonban, meg lehet még az első 100km-en is jó minden aztán utána jön rá az ember, hogy mégsem. Jártam én is így már motorral, szerencsére még régebben azt használtan vettem.
Én leginkább egyedül motorozom, remélem eleg lesz a w800 48 lóereje.
Blackiex es az angol forumok megnyugattak, hogy a technika kiforrott.
Sok sikert majd a Triumphoz.
Én kb 3 éve láttam egy diesel Einfield-et a Bodensee-n a kompon, az meglepett, de a mobile-n 6-8 ezer körül mennek. Igaz nem nagy a kínálat. Egyszer kiprobalnám, de ennyi pénz sok egy ilyen hoborta :)
Ahogy blackiex is írta, leginkább az üléspozíció miatt. Nem tudok azzal igazán megbarátkozni, hogy nem tudok kiállni a nyeregből, amikor már zsibbad az ülepem. Meg a futóműve sem valami komfortos a hazai utak jó részén. Meg ha őszinte vagyok, akkor a "klasszikus" stílusú motorok jobban is tetszenek, mint a cruiserek. Bár a Super Meteor abból szerintem még a vagányabb fajtából való. De amúgy egy nagyon szerethető motor, aminek tök szép hangja van és minden nagyon finoman működik rajta.
A W800 nekem is nagyon tetszik, talán még a Bonneville-nél is szebb (persze ez szubjektív). Ugyanakkor nálam az a helyzet, hogy elég sokat megyek utassal, így egy valamivel erősebb motorra vágytam. Főleg, hogy a Bonneville lenne az egyetlen motorom. Eddig a Super Meteor egy Street Triple, majd egy V-Strom 800 mellett második motor volt. De jelenleg csak a Super Meteor van, a Triumph forgalomba helyezése még zajlik (sajnos).
Miért cserélted le az Einfield-et ilyen gyorsan Triumphra?
Részben amugy hasonlón töröm a fejem én is vagyis hasonló kategoriában de nagyon valószínű, hogy w800 lesz belőle.
Szia Tamás!
Nem próbáltam még a Classic 350-et, de tény, hogy egy nagyon szép motor és sokan nagyon szeretik. De nyilván megvannak a korlátai a maga 20 lóerejével.
Nekem van egy 1,5 éves Super Meteor 650-em, amit jelenleg eladásra kínálok (vettem egy Triumph Bonneville T120-at).
A motorban kb. 5600 km van, állapota olyan, mint az új. Ráadásul (szerintem) felettébb korrekt áron kínálom. Nézd meg a hirdetésemet a hahu-n, abban minden infót megtalálsz. Ha bármi kérdésed van, nyugodtan fel is hívhatsz.
A motorhoz adok ajándékba egy vadiúj Continental ContiTour párost (új ára kb. 120e forint) és pár alapvető (gyári) tartalék alkatrészt. Ha ezeket számításba veszed, akkor egy új Classic 350-nél alig drágábban adom a motort, ami újonnan 3,47 millióba került.
Az új Royal Enfieldek áránál (amiket pl. a Full Gasnál látsz) még hozzá kell adni a regisztrációs adót, ami a Classic 350 esetében még plusz 85e forintot jelent. A Super Meteor esetében ez 180e, ezért jön ki a megadott 3,29 milliós ár végül 3,47 millióra.
A nagy kerdes az, mire szeretned hasznalni.
Muszakilag elmegy. Nem az igenyesseg csucsa, de hasznalhato feke van, jol fogyaszt, relative igenytelen. De ket dolgot nem javaslok megtapasztalni: az egyik az eleses, a masik a potalkatresz utani kajtatas. Cseppet torekeny es nem kapsz hozza barmit es barhol, elofordul, hogy sokat kell varni (pl. heteket egy szivato bowdenre)
Papas tempoju nezelodos kirandulasra, varosban jonni-menni, csapatos vonulgatasra, hipszter rendezvenyeken megjelenni teljesen jo. Nagyobb tavra, 100 km/h vagy afelett haladni sokkal kevesbe, autopalyara meg egyaltalan nem alkalmas.
Sziasztok!
Valamiért nem találom a FB Enfield csoportot.
Valóban elvesztek a régi motorok, csak ritkán találkozom velük. Pedig milyen összetartó csapat volt!
Sajnos mintha eltűnt volna az a 300 Enfield amit a dorogi kereskedés értékesített. Egyik barátom Kun Peti most vett egy 350es vadi új Meteort. Arra gondoltam hátha össze jönne egy gurulás valamikor és ezért írok most. Született egy csoport Peti csinálta https://www.facebook.com/groups/605314701221237 és ha van kedvetek meg persze meg van még a vasatok gyertek fel a csoportba hátha ki jön valami belőle! Mi ketten csapattunk egyet pár napja és faja volt! Úgy hogy ha van kedvetek gyertek!
Royal Enfield Bullet 500 2007-es évjáratú motorom van. Ha jól látom az avatarodon egyforma a blokkunk. Blokkba 1,4 liter, váltóba 0,5 liter, primérbe 0,42 liter való. 20W50 ásványi olaj. Én XADO 20W50-et használok.
Sziasztok!
Elnézést, ha már többször felmerült, de hálás lennék, ha valaki megosztaná az olaj fajtákat és mennyisegeket, amiket használ. Egy Bullet 500 SE 2008-assal kapcsolatban kérdezem. Motor, váltó, primer hajtás.
Nagyon köszönöm a segítséget előre is.
Youtube-on sok videót találok, de nincs két egyforma verzió.
. . .én is magamnak! Nem volt egy sima ügy fel rendszámozni . A "gazdi " örül, bár sokat nem ért abból miért is tartott ez ilyen hosszú ideig . Mindegy ez is kipipálva ( ügy lezárva ) . Ezért hát a saját váll veregetés. Neked viszont még egyszer köszi a segítőkészségedet !!!!
Ha bár mikor szükséged lenne , . . . megtalálsz. üdv. Stadi
Annyi, hogy utána az alkatrészek, kiegészítők, ruházat árából mindig adtak úgy 15% kedvezményt. De ez nem a Triumphra vonatkozik, velük még nincs tapasztalatom e téren.