Kedves Imre!
Az autósok egy része sajnos bunkó! (Én is vezetek autót is ) Simán elmennek melletted 10-20 cm-re sávon belűl, ami engem nem annyira zavar, hiszen egyik szemem a tükrön van, de az utas megijedhet és akkor már baj van.
Nem szítani akarva a meglévő feszültségeket, főként honfitársaink ilyenek. Földrajzi helyzetünk miatt (és a nagyságrendekkel jobb utak miatt is) sokat mozgunk Ausztriában. Érdekes ott sávot váltanak többnyire, használják az indexet! és azért a körforgalommal is boldogulnak. Ez reményt ad, 1-2 generáció és itt is így lesz!
Lánc-sray-t egyszer használtam eddig. A szakboltban megkérdezték a gép nevét és a drága flakont visszatatték a polcra. A nevet nem jegyeztem meg, de természetes alapanyagú. Nálunk azért nem jellemző a 150 LE!
Jó motorozást: Papa
Szia Papa!
Az én gépemben 2500 van, egy-egy olaj csepptől eltekintve / nem zavar/, megy mint a golyó. Nekem is nagyon tetszik, hogy minden motoros int amikor szembe jön, ez régen amikor motoroztam nem így volt.
Ami inkább zavar az az, hogy az autósok egy része , főleg eleinte amikor az út szélén mentem, leszorít.
Ezért, az út belső felén megyek, ami néhány autósnak nem tetszik, de teszek rájuk. Vettem 2 db oldaltáskát, mert meguntam hogy a zsebeim kivannak tömve, majd küldök képeket. Arra is jók voltak. hogy amikor a Suzuki autóm egy hétig a szerelőnél volt, az asszonnyal ezzel jártunk bevásárolni. 5 kg krumpli, kenyér , stb vele lett szállítva. Az asszony egészen rászokott, vasárnap Nagybörzsönybe voltunk kirándulni, nagyon élvezte. Ja egy kérdés, te/ti/ használtok lánc-sprayt, és ha igen milyet?
Széles utat mindenkinek: Imre
Hát remélem nem olvassa a Felügyelet, de én is 100 felett vagyok. Lányom ugyan pehelysúlyú, de a párom nem annyira. A motor számára úgy érzem, hogy mindegy. Ahol gondot képzelek el az inkább a vázszerkezet. Majd megkérdezem Dömét, készülök a héten a 6000-es szervízre, ő azért a másik kategóriában a végleteket feszegeti, de azt hiszem a miénk mégiscsak szimpla csőváz, azért nem egy Bimota!
Soha a viselkedésén nem éreztem ilyen jelet. Azt hiszem símán nem érdekli, hogy mennyit nyomunk.
Azért családdal többet használom a motorféket, a hátsó dob két nehéz személlyel szenved. Meglepetésemre az első duplex dob szuper! Volt már eset, hogy index nélkül fékező hülye autós miatt síróra fékeztem az első kereket
papa54! szuper lehetett,mi is tervezünk a párommal egy ilyen utat!Kettőtök alatt(+csomagok) tartósan vitte a gép a 100-at? Bocs,hogy megkérdezem,de hány kg vagytok együtt? Én egy kicsit tartok attól,hogy a 188cm magasságommal és 114kg-al + kedvesem 70 kg-hoz kevés lesz a moci.De jó lenne,ha megcáfolnád!
Üdv: kroki
Két személlyel gond nélkűl picit 100 felett, de ismerni kellene a 21-es utat! 300 km, majdnem 5 óra alatt, de olyan terep, hogy 2-esben kanyarodsz és ezt a gépet az emelkedőn sem kell pörgetni. Érdemes egyszer kipróbálni! Ennyi motorost csak újságban láttam és mind köszön a szembe jövőnek. Életre szól!
Üdv kedves lusta Márkatársak!
Remélem azért pang a fórum, mert mindeki motorozik! Az én kis családtagom kicsivel a 6000 km előtt Nektek is kért áldást Mariazellben! Ha sikerül mellékelem!
Hahó, nem ez az egyik 2008 as darab? 2008 Royal Enfield Bullet 500 classica
Nekem ez a zöld álmom Ha van ilyen eladó kereskedésben, szóljon:) (fehér is lehet)
Hello kovend!
Olvastam itt a fórumban: "Döme szavait megerősíthetem. Zalaegerszegről mentem fel, úgy készülve, hogy akár otthagyom a motort, de megcsinálták az 500-as kötelezőt szinte "azon melegében".
Ez azt jelenti,hogy ZEG-i vagy?A feleségemmel mi is erősen elgondolkodtunk,hogy lecseréljük a meglévő koros (1985) HONDA VT500c mocinkat egy Enfieldre.Lehetséges,hogy megnézzük a tiédet valamikor? Milyen tip. van Neked pontosan?
Köszi a válaszodat,üdv! Kroki
Úgy látom nem ment el a kedved, ha ilyen oldalakat nézegetsz! Tényleg, a motor készen van már?
Minden O.K. vele?
Imre