Sziaztok! Mivel az Enfieldek pihennek nalatok, megmuatom mivel toltom a napjaimat mostanaban. Offtopic a tema, de indiai es oreg. Nem,nem a benzinkutasra gondolok. 42 eves az auto, holnap kezdik a fenyezest.
Udv, Laci
Húúúú Ecsém! Ez most szentségtörés volt.... Ritt előbb adná el a veséjét, mint a motorját!
Az Hunone kartárs motorja!
Kérdésedre válaszolva, hazai motorra csak átírás.
ritt ! ha a tiedet venném meg ott is kell ilyen regisztrációs szarságokkal foglalkoznom vagy csak az átiratás kölcségei vannak?a tieden meg gondolom az alapvető hibákat már korrigáltad ha jelentkeztek eggyáltalán!
mondjuk ez a dugattyútörés eddig egyedi eset, többen vannak akik 30.000 km körül járnak tudomásom szerint ilyen hiba nélkül. Koboldnak lehet sajna valami igen poor dugó jutott :-( Az anyagminőség mint mondottam néha kifogásolható
hát igen így végiglapozva...a dugattyú széttörik? meg valamien csapágy csak úgy megsülhet mert semmi nem olajozza?, hát na majd csak rájövök ezekre...csak lenne már tavasz!addigra lesz már lé is
Ez egy angol gép eredetileg, mondhatnám egyszerű mint egy "fakocka" és megbízható is. Sajnos az Indiai gyártás egy kissé árnyaltabbá teszi a képet, előfordulnak apróbb hibák, amik talán inkább anyag és megmunkálásminőségre vezethetőek vissza. Igazából viszont a fórum ebben nagy segítség, szinte "fel tudsz készülni" belőlük. Az alkatrészárak, bár mint írtam könnyen fáradnak, de potomolcsók a többi géphez képest.
Viszont a feeling (érzés) motorozni, az csodálatos, már ha beéred komótosabb sebességgel, egy igazi "új-veterán" nyergében.
Royal Enfield Bullet Standard 500 cc british racing green
3800 km , friss saját szervíz és olajcsé , Trial erősített belsők elől-hátul , rövid kipuff , Honda króm tükrök .
Jár hozzá : 4 index , gyári tükrök és a gyári kipuff .
Karcmentes állapot , vizsga 2014 Júliusáig .
Ára : 650000 Ft.
Joe
0620-590-86-85"
Ez elég jó, talán a tulaj enged is egy kicsit. Vagy beszélj Márkó tagtárssal, ő tudja hol árulják a volt gépét. Mindkettő gépről találsz fotókat visszalapozva. Nem belevau, de ezek ízig vérig "veterán" gépek azok minden bajával és természetesen szépségével. Ha ilyet keresel ez a Te géped, ha nem, fontold meg jól a vásárlást. Szerintem itt mindenki szívesen segít.
1, "Az indítómotor szinte közvetlenül a főtengelyt hajtja" pontosabban valahogy úgy hangzik, hogy "Az indítómotor a főtengelyt három fogaskerékáttételen és egy szabadonfutón keresztül hajtja " (de lehet, hogy négy, most nincs a kép előttem...). Közel sem annyira "szinte közvetlen", mint egy autónál, ahol szép nagy a lendkerék, elfér a szélén sok-sok fog, megy egy bendix az indítómotoron. Itt a bendix funkcióját veszi át a szabadonfutó.
2, a jó rúgás szerntem nem rúgás, hanem valahogy folyamatos gyorsítás, tehát talán nem annyira lökésszerű igénybevétel,mintha például egy ajtóba rúg bele az ember.
Udv, Laci