Jobbos sebvalto ujonnan nem kaphato... Alkatreszenkent viszont igen. A motorszerelom mondta, hogy o ossze tudja rakni alkatreszenkent megvasarolva. Ha tobbet akarok tudni, vinnem kell magammal egy helyi havert Anilhoz, mert angolul nem nagyon beszel. En meg meg annyira sem malajalamul... ;-) Egyebkent jol elbeszelgetunk, ha gondom van. Ramutatok a motoromra, azt mondom problem vagy complain es mar csinalja is. Ez most egy nehezebb beszelgetes lesz, de a kornyekunkon o az Enfield guru.
Nagyon szomorú kép.
Fénykorában szép kis motor lehetett...
Egyébként bocs, hogy nem Enfieldesként belekotyogok a fórumba!
De nagyon tetszenek ezek a motorok is.
Gyakran bekukkantok ide, hátha felbukkan valami újabb szépség.
Sziasztok! Kisse el vagyok havazva, a '69-es kocsimat ujitom fel, ezert jelentkezem ritkan. A jobbos sebvaltora rakerdeztem, hasznaltan, komplett szet (motor valtoval) 15000 Rupia korul mozog. Valtot kulon nem talaltam a kornyeken. Megyek majd RE kereskedesbe is valamikor a heten. Irok majd van infom.
A mellekelt kepen egy Mini Enfield lathato. 250 ccm, ketutemu. A tankon pont olyan RE felirat es pajzs van, mint a nagyokon. Kikoptak mar az utakrol. Szinte csak ilyen allapotban lathato.
Szia Imre!
Magam, ugyan gyengén állok a barátok, családtagok nevezetes napjainak nyilvántartásában, de így én is csatlakozom a jókívánságokhoz.
Isten éltessen Imre!
Sajnálom, hogy nyáron nem jött össze a tihanyi motoros találkozónk, de talán jövőre sikerül. Jólesett, hogy megemlítetted az én gépemet, sok munkám van benne, bár a legfontosabb alakítások nem a külsőt érintették. Amikor említed, hogy vennél még egy zöldet, meg egy fehéret is, mintha csak magamat hallanám. Én is ugyanígy vagyok ezzel.
Üdv:
Attila
Ha találkozunk, lesz egy kis ajándékom Neked, megtaláltam az amal kart, olyan mint ami az enyémen van. Ha gondolod szívesen odaadom hogy kiváltsd a versenyváltós dekó karodat (ami amúgy jól sikerült)
Az Atti motorja tényleg gyönyörű, de én meg standard párti vagyok, és azt is folyamatosan próbálom visszaöregbíteni.
De nincs itt semmi gond, ízlések és pofonok különbözőek, és így a jó, legalább sokféle Enfield van a márkatársaknál. Remélem nekem sem kell soha megválnom Arthurtól, rettenetesen bánnám
Háát igen azért jövőre jó lenne egy nagy találkozó
Sziasztok!
Nagyon köszönöm mindkettőtöknek, jókívánságotok nagyon jólesett. Sajnos az idei év nem kedvezett nekem , pedig milyen jó motoros időjárás volt! De most már minden rendben, egy pillanatra sem fordult meg a fejemben, hogy megválok a motoromtól, ez egy örök szerelem. Különben nem hízelgésként, a legszebb Enfield amivel találkoztam, az Attiláé, akkor is ha nem Classik, hanem "Elektra "/Rittnnek !/ . Közvetlenül utána nálam a Janiapu és az Endre /Kovend/ motorja jön. Persze azok közül amelyeket nemcsak fényképről ismerek. Remélem jövőre Ritt motorját is lesz alkalmam egy találkozón megismerni.
Üdv: Imre
Legyen úgy, és még egy Delux-ot is újjíts be
Jaa és amúgy sok boldog születésnapot kívánok, még rengeteg éven keresztül, és sok ezer kilométerrel a nyeregben!
Sziasztok!
Hát ez engem is mindig elszomorít, de sajnos olyan világot élünk ahol az emberek kénytelenek eladogatni azokat a dolgaikat amelyeket nélkülözni tudnak. Itt nálunk minden második hétvégi ház
eladó. Sokan részletre /CH frank ?/vették a motort, lassan leamortizálódik de még nincs kifizetve. Én megértem, a fűtési számlát, villanyt ,ki kell fizetni. Sokszor álmodom, nyerek a lottón s veszek egy fehér, meg egy zöld RE-t is a fekete mellé. De nem lottózom........
Üdv: Imre
Köszönöm, megnyugtattál. Nos a gyertyakép 120 km után a beállított AMAL concentric 930 al. Szerintem magáért beszél Fogyasztás oly 4 körüli maradt a 200 as fúvóka ellenére. Egy nyűgje van az AMAL nak, az első hidegindítás után (főleg 0 fok körüli külső hőmérsékletnél ) legalább 4 percig kell szívatóval-azaz leeresztett légtolattyúval- járatni mert különben jön a köpködés a karbi felé és a süsü effektus 30 cm es kék lánggal. Ezután berúgni is nehezebb. Amúgy viszont biztosabban indul nekem mint a micarb-al.
Szia Ritt!
Azt írod, hogy jól ellevelezgetsz magaddal.
Szerintem ez egyszerűen azért van, mert Nálad történik most sok érdemi változás, és ezt (köszi érte! ) leírod nekünk, akik kevesebbet szerelünk.
Ne zavarjon, én pl. örömmel olvasom, amiket írsz, és kíváncsian.
Jó szerelgetést, jó pöfékelést, és gratula a szépítésekhez!
Szzzep! Vannak itt am olyan cuccok, hogy elolvadnal tole! Idonkent feltunik egy-egy motor a varosban es meg nekem is leesik az allam, pedig itt latni ezt-azt... A jobbos valto sokat fog majd dobni rajta. Az biztos.
így tudtam szerezni, hogy a 200 as fő és a 106 os tűfúvóka volt benne. Az angol tulaj akitől vettem is Royalra használta, de nem sokáig (a Hitchcock is ezt a párosítást ajánlja a fúvókákból) a manifold is hozzá járt, és naggyon olcsó volt A felrakás után rögtön indult, de kissé be kellett szabályozni (üresjárat, levegő + tűállás mint lentebb ecseteltem) Nekem bejött a darab, igazából oly egyszerű mint maga a motor. Jön hozzá egy hosszú bellmouth szűrőszövettel, csak még nem ért ide (kép alább) Szerintem jobb mint a micarb, de ez az én véleményem, ma is motorral mentem dolgozni.
Remélem Atti a bizbasz miatt nem haragudott meg
Gratulálok hogy sikerült jól beszabályozni . A 200 main, és 106 os slide jet eredeti, vagy külön rendelted? Nehezebb volt a beállítás, mint a Micarbé? Szűrőnek a Bellmouth lett rátéve? Üdv.
A Te motorodon jól is állnak a "bizbaszok" én viszont a régi vonalat követem, bár biztos hogy egy mikuni modernebb darab mint egy amal, több szabályozási és beállítási lehetőséggel. Van olyan tulaj aki a vincent-jén- pedig az nem sűrű darab- is lecserélte az Amal concentricet mikunira. Egy szónak is száz a vége Te inkább menetteljesítményre hajtasz, én inkább a régi vonal felé, és erre akettőnk által használt porlasztó (Mikuni vs Amal) tökéletes.
Köszönöm a segítséget.