Ez nem a Zolika feckás gépe ?
De !
Ez a gép életében nem ment többet , mint 80 km/h : jó vétel , persze attól függően , hogy mennyiért jutottál hozzá...
Szia!
Rétsági? Hát az tényleg közel van Kismaroshoz. Szinte minden vasárnap átgurulunk rajta, amikor Bánkra megyünk. Most vasárnap 2-3 óra között is ott leszünk a tónál nagy valószínűséggel. Ha gondolod elviszem a motor kezelésijét és lemásolod magadnak a jövő héten.
Üdv: Imre
Köszi a tippet, Milord tényleg gyönyörű, csak egy gazdája volt, előtte a Csiki-Begében volt bemutató motor.
Létezik hozzá - mint minden más motorhoz - valami kezelési/karbantartási utasítás? Pl a guminyomást se tudom...
Kedves Márkatársak, akit érdekel jelezzen sos ben, és privátban máshol is hirdetem, de az elsők Ti vagytok
Dekompresszor kar angol ( egy 1955 ös bontott RE bullet kormányon volt) veterán motorokhoz, nem repedt, nem sérült, de a krómozása már öreges. Hernyócsavar hiányzik, könnyen pótolható. 22 mm-es kormányra jó.
Üdv a köreinkben!Szép a masina gratulálok! Hány gazdi volt előtte? Bár nekem ez a gép igen ismerős.....
Mivel ez egy új masina, szerintem nézd meg az olajszintet (meg a színét is fekete v barnás) a bovdenek állapotát, a gyertya színét (ha barna akkor nincs komoly gond a motorban)vigyél magaddal gyertyakulcsot esetleg tartalék gyertyát, és nézd meg hogy van e töltés (az ampermérő világításon csak kissé fog töltést mutatni) aztán hajrá! Mivel a gép úgymond bejáratós, figyelj a sebességre (sztem max 80 az óra szerint még úgy 2500 km ig)
Üdv Mindenkinek
Tegnap óta vagyok boldog tulajdonosa egy 2007-es RE Standardnak.
Hondás létemre egy Yamaha kereskedésben realizálódott a régi szerelem. 1300 km van benne, kell-e valamire figyelnem, vigyáznom?
Pár száz kilométeres túrára javallot-e valamilyen szerszámokat vinnem?
Köszi a segítséget
Halih ! Örömmel látom sikerült felszerelni a bukócsövet ! A kormányszektorokhoz őszintén gratulálok.Nagyon sirály .Nekem is tervben van a szektorok cseréje,de sajnos két éve mindig más motorral vagyok elfoglalva .az efieldet csak "használom".Ja, ha valakinek van elfekvőben AMAC elögyújtás szabályzó kormányszektora, szimpla egykaros arra vevő lennék ! Egyszer összehozhatnák egy közös motorozást.Nem lakunk egymástól messze.
Csatlakozok az előttem szólóhoz, örülök hogy Imre ismét "működik" remélem a túra sem marad el!
Nos kissé próbáltam öregbíteni motorjaink hírnevét. Már többször voltam Nagykőrösön egy nagyon jó hangulatú motoros rendezvényen, eddig mindíg veterán gépet vittem. Idén megjelentünk Sir Arthur-al és mivel nem volt "képem" Arthurt a veteránok közé betolni (bár többen bíztattak) inkább a modern és épített gépek népes sorába toltam. Nos az már látszott, hogy nem hagyott senkit se hidegen Arthur, rengetegen nézék, rengeteget kérdeztek.
Este pedig közönségszavazat alapján a másodikak lettünk, a frissen épített kormányommal Szerintem jó volt a csere
Üdv Mindenkinek!
Sokszor jártam a Bánki tónál, de még ilyen szépnek sosem láttam, mint ma délután, amikor 2 hónap után végre ismét motorozhattam egy jót, az asszonnyal a kedvenc helyünkre.
Imre
Köszönöm a véleményeket, arról van szó hogy a légszűrőt sport légszűrőre cseréltem, nem azért mert sportos, hanem mint írtam szerettem volna "beférni" a jobb oldali szerszámdobozba. Igaz a hangja és a dinamikája is változott a gépnek Amúgy a "teásdobozt" én is sajnáltam még gondolkodom hogy lehetne visszamékelni, viszont a két szűrőteret a textilbetétes szűrővel, felesleges motorfojtó túlbiztosításnak érzem, legalábbis európai utakra.
Ami gáz, a sportlégszűrő szívászöreje, de ezt meg lehet szokni.
Köszönöm szépen, nos a válasz szerintem sehogy , volt olyan motorom aminek csak a hátsó fékéhez volt kapcsoló és műszakin az is megfelelt (pl izs 49) de gondolj bele, az összes Pancsi és Java de még a régi MZ is ilyen, ezeken mind műszaki van. Nekem már az index is kicsit "üti" a stílust (az sem kötelező a KÖHÉM szerint) de azért a biztonság miatt kompromisszumot kellett kötnöm. Ha mindenképpen raknék visszajelzőt, azt mikro- kapcsolóval oldanám meg, valahol a fékkulcs környékén.
Ezen a FIMIOL dolgon magam is gondolkodom, bár Sir Arthur már 16.000 körül jár
De !
Ez a gép életében nem ment többet , mint 80 km/h : jó vétel , persze attól függően , hogy mennyiért jutottál hozzá...
Rétsági? Hát az tényleg közel van Kismaroshoz. Szinte minden vasárnap átgurulunk rajta, amikor Bánkra megyünk. Most vasárnap 2-3 óra között is ott leszünk a tónál nagy valószínűséggel. Ha gondolod elviszem a motor kezelésijét és lemásolod magadnak a jövő héten.
Üdv: Imre
Én rétsági vagyok - szinte a szomszédban...
Létezik hozzá - mint minden más motorhoz - valami kezelési/karbantartási utasítás? Pl a guminyomást se tudom...
Kavics50 és Fili! Helyileg merre vagytok? Megye/helység?
Imre
Dekompresszor kar angol ( egy 1955 ös bontott RE bullet kormányon volt) veterán motorokhoz, nem repedt, nem sérült, de a krómozása már öreges. Hernyócsavar hiányzik, könnyen pótolható. 22 mm-es kormányra jó.
Mivel ez egy új masina, szerintem nézd meg az olajszintet (meg a színét is fekete v barnás) a bovdenek állapotát, a gyertya színét (ha barna akkor nincs komoly gond a motorban)vigyél magaddal gyertyakulcsot esetleg tartalék gyertyát, és nézd meg hogy van e töltés (az ampermérő világításon csak kissé fog töltést mutatni) aztán hajrá! Mivel a gép úgymond bejáratós, figyelj a sebességre (sztem max 80 az óra szerint még úgy 2500 km ig)
üdv ritt
Tegnap óta vagyok boldog tulajdonosa egy 2007-es RE Standardnak.
Hondás létemre egy Yamaha kereskedésben realizálódott a régi szerelem. 1300 km van benne, kell-e valamire figyelnem, vigyáznom?
Pár száz kilométeres túrára javallot-e valamilyen szerszámokat vinnem?
Köszi a segítséget
Szép eredmény! Szubkultúránk folyamatosan hozza a díjakat és elismeréseket! Ez így van jól!
Rubens
Köszönöm szépen, Arthur nevében is
Nos kissé próbáltam öregbíteni motorjaink hírnevét. Már többször voltam Nagykőrösön egy nagyon jó hangulatú motoros rendezvényen, eddig mindíg veterán gépet vittem. Idén megjelentünk Sir Arthur-al és mivel nem volt "képem" Arthurt a veteránok közé betolni (bár többen bíztattak) inkább a modern és épített gépek népes sorába toltam. Nos az már látszott, hogy nem hagyott senkit se hidegen Arthur, rengetegen nézék, rengeteget kérdeztek.
Este pedig közönségszavazat alapján a másodikak lettünk, a frissen épített kormányommal Szerintem jó volt a csere
Nagyon örülök, hogy a jelek szerint minden o.k. Egy szép őszi túra Nógrádban?
Sokszor jártam a Bánki tónál, de még ilyen szépnek sosem láttam, mint ma délután, amikor 2 hónap után végre ismét motorozhattam egy jót, az asszonnyal a kedvenc helyünkre.
Imre
Ami gáz, a sportlégszűrő szívászöreje, de ezt meg lehet szokni.
Szerintem csodaszép lett így! (csak a sportlégszűrő dolgot nem értem , szerintem arról még nincs fent kép )
Mindenkinek szép napot, jó pöfékelést:
Sir John & Jocó
Köszönöm szépen, nos a válasz szerintem sehogy , volt olyan motorom aminek csak a hátsó fékéhez volt kapcsoló és műszakin az is megfelelt (pl izs 49) de gondolj bele, az összes Pancsi és Java de még a régi MZ is ilyen, ezeken mind műszaki van. Nekem már az index is kicsit "üti" a stílust (az sem kötelező a KÖHÉM szerint) de azért a biztonság miatt kompromisszumot kellett kötnöm. Ha mindenképpen raknék visszajelzőt, azt mikro- kapcsolóval oldanám meg, valahol a fékkulcs környékén.
Ezen a FIMIOL dolgon magam is gondolkodom, bár Sir Arthur már 16.000 körül jár