Valóban, a lényeg, hogy kapjon levegőt, ami 28-as Micarbbal nem jön össze. A 30, 32, 34 mm az már igen, akármilyen jobb márkából. Én azért a 34-es Mikunimat nem adnám oda 3 Amalért sem, mégha mindenféle 'bizbaszok" is állnak ki belőle. Nekem azért így is tetszik, (meg, hát ugye fenemód megy is vele és 4,0 l-t fogyaszt az én nem éppen spórolós vezetési stílusom mellett is.
Hát egen, és ezeket a motorokat eredetileg a 30-32 mm es monoblock vagy concentric AMAL karbikra csinálták, szerintem jobban is mutat rajta ( meg ne kövezzetek, tudjátok én "visszaviszem" a gépet az időben) A micarb ból olyan sok cső, meg bizbasz lóg ki
Üdv Endre és Royalisták.
Na ma sikerült kipróbálnom a motort hosszabb távon. A tűt nem lejjebb, hanem a legmagasabb állásba kellett állítanom, nem sok, hanem kevés volt az anyag. Most viszont gyönyörűen pöfög, minden sebességtartományban, minden sebességben a legaljától a nyélgázig a 200 as főfúvóka tökéletesen dolgozik, a gyertyakép is ezt mutatja. Igen mókás, ha még a motor hideg bizony hirtelen gázadásnál kissé visszalő a porlasztóba, amit sárkányszerű lángnyelv kísér (neten többször láttam angol motoroknál) ez nem épp jó, de látványos
Egyszóval nekem a VM 28 micarb- nál jobban bejön. A fórumot visszanézve jól ellevelezgetek itt magammal, de sebaj.
Na ma kipróbáltam az AMAL-t. Nos én meg vagyok elégedve. Igaz úton csak kis időre próbáltam, mert éppen föld alatti talajvízelvezetést csinálnak nálunk és minden tiszta por. Az AMAL pedig teli, de szűrőtlen torokból szipkázza a levegőt (a hozzá rendelt szűrős tölcsér még nem étkezett meg) Jó hallani ahogy az ember "lába között" szörcsög. Negyedgáz felett, pedig igen brutális erőt ad a motornak, az ember úgy érzi kifut alóla
Még szabályoznom kell. mert negyed gáz körüli tartományban kissé nehezebben vesz fel fordulatot "bedadog" valószínű sok az anyag, a tűt lejjebb kell állítanom. Mindent egybevéve naggyon tetszik a darab.
Ha megérkezik a szűrő, pöccre felszabályozom a karbit.
Nezzetek utana a magyar jogszabalyoknak. Hasznalhatod-e megbizassal egy kulfoldi ceg jarmuvet. Ha lehet, akkor megprobalhatjuk kikerni a forgalmidat ujra. Semmi info nincs rola? Ahogy a rendszamot nezem, Maharastra allambol valo, avagy velhetoen Bombaybol. Ez is egy ut. A masik, hogy szerzek itt... Na jo. Ezt inkabb maganban. ;-) Szoval a rakpartiroka hernyo gmail pontkomon elersz.
szevasz ritt a váltó tényleg brutál jó még én is irigylem apámtól.tegnap cseréltünk benne kenőanyagot.00-ás repsol zsír meg egy kis olaj,hogy folyékonnyá váljon.egyébként dávodiak vagyunk bajától 25km
szevasz rakpartiroka ezekszerint még érvényes lehet a műszaki a mocin,mert az eredeti gumiabroncsok alapján 98-as a gép.a forgalmi is érdekelne,de a cégmotor változat talán még jobb lenne.a kérdés az,hogy hogyan tudnánk felvenni a kapcsolatot veletek (céggel).
Ma felkerült a 930 as AMAL 200 main, és 106 os slide jettel. Mivel a bovdenezés miatt a tankot le kell venni, ezért a csapatpróba holnapra marad, a gázhúzón is állítani kell. Azért egy képet teszek fel.
Ok! Ramegyek! Sarvesh baratom csak hetfon jon vissza, majd o megmondja a tutit :-) Keszulunk a szezonra. Harom Premier Padminim(Fiat 1100 volt, valamikor Europaban. 1969-ben lealltak az olaszok a gyartasaval, nekem meg van egy '97-es is... Incredible India) van mar, tennivalo akad boven... Ha erdekelnek titeket eletunk kisebb-nagyobb reszletei, nezzetek meg az indiapass.blog.hu-t. Vagy a Facebookon az indiapass-t. Nem uzleti a blog, nem kozonseget toborzok ;-)
Olelek mindenkit az eppen monszun aztatta Del-Indiabol!
Laci
sziasztok! segítséget kérek tőletek! egészségi ok miatt eladnám 500-as Bulletemet. jellemzői: rengeteg extra ráépítve, a gumik lecserélve gömbölyített kivitelre és csak 2800 km. van a motorban. szinte gyári új, a nyereg alatti elektromos kötések átépítve. mit mondjak? csak egy jó gazdira vágyik. ha tudtok, segítsetek, a pénz a gyógykezelésemre kellene.
Üdv Rakpartiroka, jó hogy jelentkeztél már többen aggódtunk mi van veled.
Ez a kép erről a roncsról durva. Nem építenéd le a 4 gangos váltóját?
Komolyra fordítva a szót, jártadban keltedben nem néznéd meg nekem, hogy mennyibe fáj egy 4 gangos váltó a jobboldalis (a szabvány indiai és angol változat) Megköszönném mert szeretnék egyet szerválni, ha használt lenne az se baj, csak egybe legyen.
Előre is kösz, Te mégiscsak tűzközelbe vagy
Indiaban 15 evre adjak a motorokra a vizsgat. Tax, insurance is 15 ev, vagy lifetime. A rendszamot magadnak kell elkeszittetned, vaslap-matrica kombo. Az indiai forgalmi (a regebbi, de a 2003-as motoromnak meg ilyen van) egy kezzel irt fuzet. Szoval, ha kell forgalmi, azt tudok szerezni... Van indiai cegem, magyaroszagi tevekenyseggel is. Cegmotornak pont jo lesz Magyarorszagon. Ha erted, mire gondolok ;-) Nem ismerem a szabalyokat, de ha ez jarhato ut szivesen segitek.
Megjött a darab, szinte zsír új, manifold-al együtt és a srác a bovdent és a dúsítókart is mellé adta. Potom áron. Ez a szett hitchcocknál 160 font plusz posta. Hétvégén felugrik a gépre a 4 napos ünnepen
természetesen egy az egyben, a komplett váltót cserélném házastul, mindenestül. Ki az 5 ös váltó, be a 4 es. És valóban lyukak tömítése, az 5 ös váltó hosszú bal oldali tengelye miatt.
Ezt hogy érted? Az ötös váltód fogaskerekeit tennéd át egy négyes váltó házába a négyes váltó kapcsolómechanikájával? Az 99%, hogy nem megoldható. De ha szerzel egy eredeti jobbos négyes váltót, azt be lehet építeni egyben, csak a keletkező lyukakat le kell dugózni.
Sajna ezt passzolom, kicsi az esély egy magyar forgalmira, meg nem is ajánlom Amit irigylek tőled, az az eredeti váltó a jobb oldali, ezt Szikszaif-től is irigylem. Na meg az üresbeváltó. Merre laksz ha szabad kérdezni?
szevasz ritt ez a gép 350-es és feltehetően teljesen gyári leszámítva az irányjelzőket.szerintem érvényes műszakival kerülhetett be hozzánk,mert rajta van a rendszám.egyszerűen nem lehet kideríteni,hogy milyen úton-módon érkezett az országba.a kereskedő akitől vásároltuk semmi konkrétummal nem állt még elő.nincs meg az osztrák illető neve akitől vásárolta.tudom hülyeség amit írok,de megfelelne egy régi magyar royal forgalmi is,persze ilyesmit találni,szinte lehetetlen.
Végre kap levegőt is szegény pára.
Na ma sikerült kipróbálnom a motort hosszabb távon. A tűt nem lejjebb, hanem a legmagasabb állásba kellett állítanom, nem sok, hanem kevés volt az anyag. Most viszont gyönyörűen pöfög, minden sebességtartományban, minden sebességben a legaljától a nyélgázig a 200 as főfúvóka tökéletesen dolgozik, a gyertyakép is ezt mutatja. Igen mókás, ha még a motor hideg bizony hirtelen gázadásnál kissé visszalő a porlasztóba, amit sárkányszerű lángnyelv kísér (neten többször láttam angol motoroknál) ez nem épp jó, de látványos
Egyszóval nekem a VM 28 micarb- nál jobban bejön. A fórumot visszanézve jól ellevelezgetek itt magammal, de sebaj.
Még szabályoznom kell. mert negyed gáz körüli tartományban kissé nehezebben vesz fel fordulatot "bedadog" valószínű sok az anyag, a tűt lejjebb kell állítanom. Mindent egybevéve naggyon tetszik a darab.
Ha megérkezik a szűrő, pöccre felszabályozom a karbit.
Jobbulást kívánok
köszi
Olelek mindenkit az eppen monszun aztatta Del-Indiabol!
Laci
Ez a kép erről a roncsról durva. Nem építenéd le a 4 gangos váltóját?
Komolyra fordítva a szót, jártadban keltedben nem néznéd meg nekem, hogy mennyibe fáj egy 4 gangos váltó a jobboldalis (a szabvány indiai és angol változat) Megköszönném mert szeretnék egyet szerválni, ha használt lenne az se baj, csak egybe legyen.
Előre is kösz, Te mégiscsak tűzközelbe vagy
természetesen egy az egyben, a komplett váltót cserélném házastul, mindenestül. Ki az 5 ös váltó, be a 4 es. És valóban lyukak tömítése, az 5 ös váltó hosszú bal oldali tengelye miatt.