Sajnos még nem ért ide Elvileg holnap érkezik. Remélem jó lesz bár Atti mondta hogy neki nem igazán vált be (bízom benne hogy csak a modern elektra miatt )Leveleztem Brian-el ő az akinek a video-i a You tube-on fent vannak. Az ő gépén ami egy classic 2001 ből ugyanez a karbi van, ezidáig 35.000 mérföld (cca 56.000 km ! )van a gépben, most gondolkodik váltáson mert a karbi már kopott. Nos ő meg volt elégedve a darabbal. Én mindenképp leváltom a VM Micarb-ot, tudod nem fér bele a korba
Amúgy rengeteg angol motor ezekkel a karbikkal fut, remélem nekem is sikerül kifognom egy jó párosítást.
Lassan apró lépésekben haladok, sajnos anyagi lehetőségeim nekem is végesek. A matricát (ami igazából sisakmatrica) Angliából vettem az ebay-ről potom összegért.
Ritt!
Gratulálok a motorodon történő fejlesztésekhez és további kitartást, időt és nem utolsósorban elég anyagi lehetőséget kívánok hozzá! Többek közt az aksiburkolaton akadt meg a szemem.. Hol lehet ilyen matricát szerezni?
Mielőtt befizetitek a regadót, vagy bármit, alaposan érdeklődjetek utána mindennek. Az én mocim is Indiából jött 5éve, akkor cca. 500ezerbe került a vizsgáztatás. Kellett a CE minősítés, az volt a legdrágább. A most behozott motorokkal az lehet a bibi, hogy karburátorosak, és ezzel már nem állíthatóak forgalomba. (ezt csak hallomásból tudom, jobb utánanézni) Természetesen ez nem vonatkozik az Európából behozott motorokra, feltéve, hogy az EU-ban már volt forgalomba helyezve.
szevasztok royalisták egy pár képet mutatnék nektek.kb három hete került a tulajdonunkba ez a gép.kevés kilométerrel tök gyári állapotban,viszont a bibi az,hogy nincs meg az eredeti indiai forgalmi,csak a rendszám.szeretnénk műszakit varázsolni rá,ha esetleg van vmi ötletetek hogyan vágjunk neki kérem osszátok meg velünk.egyébként jómagam négy éve motorozgatok egy electrával,ez a moci édesapámé.további jó motorozást mindenkinek
Köszönöm Endre,a vége egy igazi 50-es évekbeli sir Arthur lesz remélem, legalábbis ez a cél. Rengeteg dolog kíván még változtatást, kisebb és nagyobb, de az itteni márkatársak észrevételei, segítségei sokat jelentenek, köszönet érte.
A fényképek a gépet dícsérik, tényleg jó és egyszerű használatú masina, feleségem tulajdonában
Töretlen a fejlődés, ahogy a koncepció mentén a motor "a szemünk előtt" alakul . Lassan minden műanyag "over". Az adatlapon szereplő új fotók külön elismerést érdemelnek. Üdv.
Nincs vita és harag sem. Konkrétan úgy szól hogy az index nem kötelező, de ha fel van szerelve a bike-ra akkor működnie kell. Én inkább kapcsolgatom, főleg azért mert a kormányszervekhez amit vettem Angliából kaptam is egy eredeti miller indexkapcsolót... naná hogy feltettem, ez van bal oldalon.
Üdv Mindenkinek!
Ma voltam műszaki vizsgán, hiába eltelt 4 év. Fékpadon a fékeket mérték, váz-, motorszámokat lefényképezték, majd a világítást funkcionálisan ellenőrzték. Minden rendben volt, kb 10 percig tartott az egész, várakozással együtt 1 óra alatt megvolt a vizsga. Mindezt a Közl. Felügyelet Vizsgaállomásán, Vácon 4360 ft-ért követték el. Direkt rákérdeztem a vizsga alatt a vizsgabiztosra indexvitátok eldöntendő, igen kell az index, működését is ellenőrizték. Szóval mielött lerugdosna valaki.........
Üdv: Imre
Úgy emlékeztem, még meg is jegyezted hogy belekontárkodtam az üzletedbe Vagy csak Te akartál szabadulni az indexektől? Na mindegy nekem így azért biztonságosabb. Amúgy már a 30 as évekbe is volt index, csak mint luxusfelszerelés ( A képeim között van egy DKW, nos ahhoz pl lehetett venni) nem vitatkozom, csak védekezem
Sajnos még nem ért ide Elvileg holnap érkezik. Remélem jó lesz bár Atti mondta hogy neki nem igazán vált be (bízom benne hogy csak a modern elektra miatt )Leveleztem Brian-el ő az akinek a video-i a You tube-on fent vannak. Az ő gépén ami egy classic 2001 ből ugyanez a karbi van, ezidáig 35.000 mérföld (cca 56.000 km ! )van a gépben, most gondolkodik váltáson mert a karbi már kopott. Nos ő meg volt elégedve a darabbal. Én mindenképp leváltom a VM Micarb-ot, tudod nem fér bele a korba
Amúgy rengeteg angol motor ezekkel a karbikkal fut, remélem nekem is sikerül kifognom egy jó párosítást.
Brian egyik ismert video-ja
http://youtu.be/41igYhb_XDg
Hogy vált be az Amal? Felraktad már?
Üdv.
Azon a képen, egy Standard "csomagolású" leanburn motor látható. Ez az öszvér kivitel nem nagyon jellemző a magyarországi Enfieldek között.
A második képen is a te motorod van, milyen dekli van azon?
üdv
Royal Enfield Bullet Standard 500 cc british racing green
3800 km , friss saját szervíz és olajcsé , Trial erősített belsők elől-hátul , rövid kipuff , Honda króm tükrök .
Jár hozzá : 4 index , gyári tükrök és a gyári kipuff .
Karcmentes állapot , vizsga 2014 Júliusáig .
Ára : 680000 Ft.
Joe
0620-590-86-85
Lassan apró lépésekben haladok, sajnos anyagi lehetőségeim nekem is végesek. A matricát (ami igazából sisakmatrica) Angliából vettem az ebay-ről potom összegért.
Gratulálok a motorodon történő fejlesztésekhez és további kitartást, időt és nem utolsósorban elég anyagi lehetőséget kívánok hozzá! Többek közt az aksiburkolaton akadt meg a szemem.. Hol lehet ilyen matricát szerezni?
Remélem Arthur nem hallotta meg
A fényképek a gépet dícsérik, tényleg jó és egyszerű használatú masina, feleségem tulajdonában
Utánanéztem bocsi.........
A KRESZ szerint:
"M.o.-on nem kötelező az irányjelző, motorra, de ha van annak meg kell felelni a szabványnak."
Szerintem jobb, ha van irányjelző.
Imre
Ma voltam műszaki vizsgán, hiába eltelt 4 év. Fékpadon a fékeket mérték, váz-, motorszámokat lefényképezték, majd a világítást funkcionálisan ellenőrzték. Minden rendben volt, kb 10 percig tartott az egész, várakozással együtt 1 óra alatt megvolt a vizsga. Mindezt a Közl. Felügyelet Vizsgaállomásán, Vácon 4360 ft-ért követték el. Direkt rákérdeztem a vizsga alatt a vizsgabiztosra indexvitátok eldöntendő, igen kell az index, működését is ellenőrizték. Szóval mielött lerugdosna valaki.........
Üdv: Imre
Az igazság az hogy nem kívánom lerugdosni, de kicseréltem stílusban hozzáillőekre. Ámbátor ha jól emlékszem ezeket Te is felraktad volna, nem?