Persze,hogy meg tudnám javítani, de azt hiszem,ahhoz egy kicsit drága volt, hogy ennyi kilométer után saját költségen szétszedjem, meg összerakjam az egészet, mert elfáradt az anyag.
Háát ez kemény, sajnálom de tényleg. Te nem tudod megjavítani? Egy dugó cca 40 dolcsi hozzá az ebay-en. Ha kell segíteni vásárlásban, tudok.
Remélem ( már bocs) ez csak egyedi eset.. Néztem pár enfieldet de ilyet még nem hallottam. Tuti valami anyaghiba, mert a dugó teteje szakadt le, azaz még igazából erő sem érte (mert ugye ha lökéstől szakad le akkor kiszakad a hajtókar a csappal és ott törik) pedig ami oldalakon vannak 30.000 mérföldet futott darabok is.
Semmi előzmény. Gyönyörűen ment egész délután, kerültem 350 km-t. egyedül,nem siettem sehova.Aztán hazafele a sötétben, egyszer csak leszusszant a drága, és vége. Először azt hittem, kifosta az olajat,és megszorult, de nem. Valamennyit kiporlasztott a karterszellőzőn, mert olajos volt a hátulja, de van benne olaj, és nem is szorult meg, egyszerűen csak összetört a dugó. Mondjuk az látszik rajta, hogy nem egy csúcs minőség, de azért ettől többet is kibírhatott volna. Még szerencse,hogy sem a hengernek,sem a hajtókarnak semmi baja, de akkor is szét kell túrni az egészet, kitakarítani a törmeléket belőle.
Mosolyogva olvastam a szivacsos bejegyzést, a tudatlanok nyugalmával! Ugyanaz a sztori esett meg velem is. Ma végre volt idő, és lehúztuk a hengerfejet. Hát, sajnos én nem úsztam meg a szivaccsal, 18500 km megtétele után a dugattyúnak leszakadt a feje az olajlehúzó gyűrű hornyával nagyjából egy vonalban, a szoknyája meg kettétört. Teljesen szép, egészséges, se megégve , se megszorulva nincs, egyszerűen széttört. Azt mondta a szerelő, igen Jó minőségű, profi munkának látszik, az anyagminősége meg egyszerűen fenomenális! Kíváncsi leszek rá, mit mondanak hétfőn Dorogon, mert mivel a darabjaival tele van a blokk, ezért ki lehet csontozni az egészet! Na ezt kerüljétek el, ha lehet, kedves kollégák! Ja, és persze nem ám,mikor sietünk, hanem mikor 70-nel poroszkálunk a szürkületben hazafelé.
Hali!
Köszi a dicséretet! A jaffán modernizáltam és csinosítottam, amit tudtam. Ahogy írtam is: "Kihoztuk a nyomorból, amit lehetett."
Az Enfileden és a Triumphon kívül szeretem még a BSA-t, a Nortont, a Vincentet, a Junakot és a többi régi vágású mocit. Azt szoktam mondani, hogy a motorkerékpár, akárcsak a gőzmozdony; nem csak egy közlekedési eszköz, hanem esemény.
Ha annyi pénzem lenne, amennyi nincs, akkor a Yamaha helyett egy Triumphot vettem volna.
Akkor a Golden age-n a kipuff nem "gyári" Te hajtattad? Melyik végcsőre gondolsz? A Peashooter dobéra? Azt én inkább hagynám, eredeti a hossz.
Én maradnék az eredeti "letisztult " változathoz közel
Szép hangja van, de az enyém egy szezon alatt széthullott
Nem bírta a belső nyomást és kettévált a hegesztésnél. Persze lehetett gyártási hiba is.
A formáján sokat segít, ha a végcsövet 10 cm-esre levágod (izlések és pofonok)
Üdv.
Mellékelem az ígért képeket. A közeli kép minősége finoman szólva hagy maga után kívánni valót, de annnyi talán látszik, hogy itt levágták és újrahegesztették.
Üdv.
Ha bejönnek az üzleteim egy karbit tervezek venni először is, ez talán a legfontosabb. Meg ugye lenne pár dolog amit még cserélni kéne. Sima könyök, hátsó lámpa, etc. Ja meg ha megjön a tömítésszett akkor újratömít, olajat és szűrőt cserél. Röviden most ennyi
Az indexeket mikor rugdosod már le ?