Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Üdv

Neked van ilyen zsírzószem a megszakító tengely házán, mert nekem nincs És szerintem ez egy igen botor dolog, lévén hogy forog mint az á... és ohne kenés (sajna az enyémnek már játéka is van, kóvályog ha szemből nézed)
Üdv zotyesz

még nem döntöttem el fixen a kiszerelést, de ha igen, feltétlenül szólok, Te vagy az első számú vevő
Ha nem törött, érdekelne a szabadonfutó, az enyémben ripityára törött, én kiszereltem. Viszont az enyém Electra, ott kevésbé "stílustörő" az önindító és szeretném ha működne, csak az új alkatrész borzalmasan drága.
Az nagyon jó ár. A motor meg nagyon szép és jó is.
Jövő hét szerda du, ha neked is megfelel.
A részletek megbeszélésére hívlak majd hétfő körül.
Üdv.
Tettem bele egy kivehető furulyát , amúgy gyári .
Okay a jövő hét !
Elfogadom, ha hibátlan.
Jövő héten leboltolhatjuk?
Haté ?
Szia,
Mennyiért adnád a kúpos dobot, csak úgy magában?
Üdv.
Maradok a Városligetnél , de új építésű és cigány-mentes .
Kimentem és mint egy doki végighallgattam a motor minden részét, természetesen egy fonendoszkóppal (olyan mint a sztetoszkóp) nos az indítómotor felől hallható a surrogás. Valószínű valami ott adta meg magát. Azt hiszem megfogadom az amerikai márkatársak tanácsát, úgy sem használok önindítót

http://www.enfieldmotorcycles....
Ma olajat cseréltem Arthurba. Az egész azért kezdődött mert nem oly rég egyszer nagyon visszarúgott, és azóta enyhe súrlódó hangot hallok, szerintem az önindító környékéről, de nem tuti.
Ma lebontottam a bal oldali deklit (kupplung) hát szerencsére semmi törmelék nem volt benne, ami érdekes hogy a primer lánc szerintem öregecske, van olyan rész ahol megnyúlt (le föl cca 1,5 cm mozgatható) némely része meg feszes, amilyennek lenni kell. Na mindegy 15W 50 szuper minőségű olaj került bele 4,2 dcl.
Ha már nekiálltam a váltót is leeresztettem (abban sem volt semmi nem odavaló) bár szerintem közel sem volt benne 4.5 dcl. Abba is jó minőségű hajtóműolaj EP 80 w 90 került. Szépen jár de a surrogó hang nem szűnt meg A gyertyakép szép (nem hiszem hogy pl gyűrűtörés) és az olaj nyomóvezetékben is megy az olaj a szelepemelőkhöz... Van ötletetek mi lehet?

üdv
Ne ríjjon már az Úr, dehogy vagy kiközösítve De azért "hűtlenke" vagy
Hova költözöl?
Kérdezgetnem azért még csak szabad? Remélem...
Még ott áll a garázsban, de már kiközösítetek?
Ja...: az ára fix 680000 .
Ez nyomós érv, sajnálom.
Na mi lelt minden motortulajt? Márkó tagtárs, ön csak ne kérdezgessen
Új lakást vettem és 1.8-ért vásárolható hozzá egy mélygarázs is : kell az ára :(
Mi lett Joe? Elfogyott a szerelem?
Lecseréled valamire?
A gépem eladó...

Royal Enfield Bullet Standard 500 cc british racing green

3800 km , friss saját szervíz és olajcsé , Trial erősített belsők elől-hátul , rövid kipuff , Honda króm tükrök .

Jár hozzá : 4 index , gyári tükrök és plusz két kipuff ( a gyári és egy iszonyatosan hangos racer )
Karcmentes állapot , vizsga 2014 Júliusáig .

Joe
0620-590-86-85
Köszi a tippeket, "James" teljesen szivárgás mentes, még nincs benne 2000 km. Amikor - egy hete - megvettem, 1267 km volt benne, a pincémben egy csepp olaj sem volt alatta eddig. Persze benne is alig...
Mindig így néz ki:)))
Sziasztok Royalisták!

A kezelési utasítás leírja, hogy mit, hol, hogyan nézzen meg az ember fia. Bal oldalon, a sebváltókar előtt lent van egy csavar, az a primer hajtás olajszint ellenőrzője. Kicsavarod, addig, vagy enyhén a fölött kell lennie az olajnak. A motorhoz jobb oldalt ott a nívópálca. Az ötsebességes váltóhoz a jobb oldalon találod a szintellenőrző csavart. Sajnos az illesztések "nem minden motoron pontosak", ezért egyes helyeken a népi szleng ezeket a gépeket "Royal Oilfield" - nek is nevezi. Igen, valaki szórakozott, de szerintem nem a dorogiak. Lehet, hogy a gyárban nem sikerültek egészen pontosra a síkok, és a tömítések sem überfrankók. Az olaj meg amúgy utálja a bezártságot.

Ugyanez igaz a belső traktusra is, így a motor eheti az olajat".
Sajnos sűrűn kell ellenőrizni, sokszor kell utántölteni, és amit mindenkinek szívből javaslok: gyakran ( akár két-három naponta is!) törölgesse át a gép minden porcikáját, (különösen a legtöbbek által elhanyagolt alját!) mert így első kézből értesül a kisebb olajfolyásokról, lévén ezek a porral szép sötétszürke trutyit képezve szívesen árulkodnak a kenőanyag menekülési útvonalairól.
A szkennelésről: én megtettem, szóljatok, elküldöm.

Üdv mindenkinek, jó pöfékelést:

Sir John & Jocó
Tudnék bizony...
Egy biztos, fokozottan figyeljetek az olajra!
Akkor ez nem egyedi eset? A szervizek szórakoznak velünk?