Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Csinálok és teszek fel, de a DKW- mon a képeim között az a hátsó kerék. Az üléssel kis türelem, be kell hogy "üld" még kemény ha új. Látom azért neked is valami üvegszűrős a benzincsöved, az sem széria
Érdemes 3.50-nél nagyobbat felrakni hátra? Az orosz uraloknál láttam 4,00-ast.
A 3,50-es brutálról tehetnél fel képet! 3,50-es gumi érdekel, ha valakinek van eladó. A nyerget én is felraktam, de megszenvedtem vele. Kellett gyártanom két darab konzolt, amibe a rugót illesztettem. Az én ülésem is nagy, nem vagyok elájulva tőle.
lehet hogy elpasszolom, és veszek egy kisebbet.
Sziasztok,
Gumi ügyben kikupálódtam én is a télen. Egy cirkusz az egész. Csak az Avon és a Mitas gyárt olyan 100/90 x19-es, vagy ennek megfelelő 3,5x19-es gumit, amit hátsó kerékre is ajánlanak. Mivel az Avon nem szállít mo-ra ezért marad a Mitas.
Elöl: H-01, 3,25x19
Hátul: H-02, 3,5x19
Üdv.
bocs az elsőn sikerült speedmastereket betennem
A MITAS az egyik legjobb elérhető árú cseh gumi veterán mintázattal, a H 01 et ajánlom, én több veteránomat ezzel szereltem. Szerintem bármelyik motoros boltba megrendelik max 10 körül lehet egy 3.50X19 külső, a két képen ilyen van (Zündappomon) de ha valaki brutálkodni akar van egy 3.50X 19 AVON nagybütykös trial gumim
Üdv

nekem a nagy nyergem van, a második képen Márkó volt Enfieldjének nyerge látható, ez a kicsi.
Én az egybeülés első tőcsavarjaihoz fogattam a rugót, ezt az ülés hossza megengedte. Az első részen keresztbe átfúrtam azt a kocka alakú pilont (aminek a tetején a lyuk van) és bbba tettem egy eredeti DKW üléstengyelyt (köranyag, a két végn menet+anya) Emiatt az üléspozícióm alacsonyabb mint a kisebb ülésnél, mert azt ennek a pilonnak a tetejébe, a felső lyukba csavarják be. Mérni mit mérjek?
Köszönöm a gyors választ! Ez enyémről eltüntek a gyári gumik a CE minősítés után. Most MITAS 3,25 -ös van elöl is és hátul is. A hátsót le szeretném cserélni 3,50-esre. Hol érdemes venni? Ár+minőség!
Szia Feri!
A nálam lévő Owner's Manual szerint, a 350-esen, és az 500-ason is, elől 3,25x19, hátul 3,50x19 inches gumik vannak.
Üdv: Imre
Ritt!

Te hogy szerelted fel a nyerget? Tudnál közeli képet felrakni róla? És ha már fáradsz ezzel, légyszi mérd meg a nyereg méreteit is.

Köszi:F
Sziasztok! Nekem elől.hátul 3,25x19 gumik vannak. Szeretnék vastagabbakat felrakni, hátulra mindenképpen. Kinek milyen van fent? Hasznos volna, ha tudnátok felrakni képet is, hogy hogyan is állnak különböző vastagságúak a motorokon. Én szombaton felrakom az enyémről, de a személyes adatokban már most is láthatjátok a 3,25-öst.
Üdv. mindenkinek: Feri
Köszönöm a gyors segitséget.A hétvégére meg van a program-lehet mit nézegetni.A minimális angol tudással van egy kis gondom-én még oroszul tanultam/ebből , de csak ebből a szempontból uralt kellett volna venni)Remélem a nyáron összefutok veletek és személyesen is meg tudom köszönni. uedv.Jawzsef
Szia!
Elküldtem a service manualt, van benne kapcs. rajz és leírás is, sajna angolul, de min. nyelvtudással is jól használható.
Üdv: Imre
Hát én túl vagyok a cseréken, a vékony vezetékekkel nem lesz gond, nincs nagy átfolyó áram, ellenben mire "kifésülöd" a vezetékeket, az elektronikát.... Amúgy gyárilag csak az elektra elektromos (nem megszakítós) gyújtású
Most látom,hogy ez a rajz sem pontosan az én motoromé,mert ez elektronikus gyujtású,az enyém megszakitós-de ha egyébb eltérés nincs akkor tudom hasznáni.Egyébként per pillanat nincs semmi elektromos gondom,de szeretnék főkapcsolót és kormánykapcsolókat cserélni-amikor megláttam ezeket a vékony vezetékeket még a viz is kivert.üdv.
Üdv

ami érdekes, hogy a motorban eleve kettő fázis (pozitív)kábel is van. Ezt onnan tudom, hogy rengeteget szívtam a fénykapcsoló bekötésével, mert sikerült a két fázist összekötni, mikor bekapcsoltam a parkírból a tompítottat levette a töltést, az egyik lerontotta a másikat, egy angol veteránokkal is foglalkozó ismerősöm húzott ki a bajból. Mire keresed a választ, mi a hiba? Szerintem könnyebben tudnék úgy segíteni.
Elnézést Imre,hogy lemaradt a cimem,minden segitséget szivesen veszek .Cimem jawzsef@freemail.hu
udvözlettel és köszönettel Jawzsef
Köszönöm a gyors segitséget.Megtudnád -e irni,hogy a generátora hogyan működik.Odáig értem,hogy két szál bemegy a feszszab.onnan egyenirányitóba lesz belőle plusz minusz.a generátor másik két vezetéke váltóáram vagy mi?Szeretnék az elvvel is tisztába lenni ,mert első ránézésre igencsak bonyolult rendszer.Előre is köszönöm,üdv.Jawzsef
9 megapixeles fotó, ez nagyítható, remélem jó lesz.
Szia!
Eltudnám küldeni, akár a szervízkönyvet is, de .."a felhasználó nem adott meg adatot magáról"..., hová?
Üdv: Imre
Bocs nem illeszti be otthonról elküldöm.
Üdv

Ez a jó rajz szerintem, én is ez alapján kötögettem át Arthur-t, nekem minden működik. Bocs a rossz minőségért.
Van -e valakinek elektromos kapcsolási rajza a motorhoz-ami pontos?Nekem van vagy 3-4 féle de egyik sem ezé a tipusé.Ha valaki küldene nagyon megköszönném.Üdv. Jawzsef
Sziasztok!

Ma tevékeny voltam és lecseréltem a gyári indiai nyerget, így azzal kívánok némi költségcsökkentést eszközölni. A nyeregnek megvannak a gyári felfogatófülei, amik a rugót tartják. Az elején lévőt (egy U alakú vas) fel kellett használjam az újhoz, így azt pótolni kell. Ha valakit érdekel, írhat itt, vagy a címemre. szikszaif@freemail.hu

Üdv. mindenkinek. F
Már régen átalakítottam a kipufogó felfogatásokat, mert az eredetiek semmit sem tartottak. Így most csak minimális extra munka kellett a dob új pozícióba való rögzítésénél. Végre találtam kiváló minőségű szorító bilincset is, ami jól fog, de ugyanakkor szinte láthatatlan.
Ha valakinek ilyen gondja van (szorító bilincs), szívesen segítek.
Üdv.