Csinálok és teszek fel, de a DKW- mon a képeim között az a hátsó kerék. Az üléssel kis türelem, be kell hogy "üld" még kemény ha új. Látom azért neked is valami üvegszűrős a benzincsöved, az sem széria
A 3,50-es brutálról tehetnél fel képet! 3,50-es gumi érdekel, ha valakinek van eladó. A nyerget én is felraktam, de megszenvedtem vele. Kellett gyártanom két darab konzolt, amibe a rugót illesztettem. Az én ülésem is nagy, nem vagyok elájulva tőle.
lehet hogy elpasszolom, és veszek egy kisebbet.
Sziasztok,
Gumi ügyben kikupálódtam én is a télen. Egy cirkusz az egész. Csak az Avon és a Mitas gyárt olyan 100/90 x19-es, vagy ennek megfelelő 3,5x19-es gumit, amit hátsó kerékre is ajánlanak. Mivel az Avon nem szállít mo-ra ezért marad a Mitas.
Elöl: H-01, 3,25x19
Hátul: H-02, 3,5x19
Üdv.
A MITAS az egyik legjobb elérhető árú cseh gumi veterán mintázattal, a H 01 et ajánlom, én több veteránomat ezzel szereltem. Szerintem bármelyik motoros boltba megrendelik max 10 körül lehet egy 3.50X19 külső, a két képen ilyen van (Zündappomon) de ha valaki brutálkodni akar van egy 3.50X 19 AVON nagybütykös trial gumim
nekem a nagy nyergem van, a második képen Márkó volt Enfieldjének nyerge látható, ez a kicsi.
Én az egybeülés első tőcsavarjaihoz fogattam a rugót, ezt az ülés hossza megengedte. Az első részen keresztbe átfúrtam azt a kocka alakú pilont (aminek a tetején a lyuk van) és bbba tettem egy eredeti DKW üléstengyelyt (köranyag, a két végn menet+anya) Emiatt az üléspozícióm alacsonyabb mint a kisebb ülésnél, mert azt ennek a pilonnak a tetejébe, a felső lyukba csavarják be. Mérni mit mérjek?
Köszönöm a gyors választ! Ez enyémről eltüntek a gyári gumik a CE minősítés után. Most MITAS 3,25 -ös van elöl is és hátul is. A hátsót le szeretném cserélni 3,50-esre. Hol érdemes venni? Ár+minőség!
Sziasztok! Nekem elől.hátul 3,25x19 gumik vannak. Szeretnék vastagabbakat felrakni, hátulra mindenképpen. Kinek milyen van fent? Hasznos volna, ha tudnátok felrakni képet is, hogy hogyan is állnak különböző vastagságúak a motorokon. Én szombaton felrakom az enyémről, de a személyes adatokban már most is láthatjátok a 3,25-öst.
Üdv. mindenkinek: Feri
Köszönöm a gyors segitséget.A hétvégére meg van a program-lehet mit nézegetni.A minimális angol tudással van egy kis gondom-én még oroszul tanultam/ebből , de csak ebből a szempontból uralt kellett volna venni)Remélem a nyáron összefutok veletek és személyesen is meg tudom köszönni. uedv.Jawzsef
Hát én túl vagyok a cseréken, a vékony vezetékekkel nem lesz gond, nincs nagy átfolyó áram, ellenben mire "kifésülöd" a vezetékeket, az elektronikát.... Amúgy gyárilag csak az elektra elektromos (nem megszakítós) gyújtású
Most látom,hogy ez a rajz sem pontosan az én motoromé,mert ez elektronikus gyujtású,az enyém megszakitós-de ha egyébb eltérés nincs akkor tudom hasznáni.Egyébként per pillanat nincs semmi elektromos gondom,de szeretnék főkapcsolót és kormánykapcsolókat cserélni-amikor megláttam ezeket a vékony vezetékeket még a viz is kivert.üdv.
ami érdekes, hogy a motorban eleve kettő fázis (pozitív)kábel is van. Ezt onnan tudom, hogy rengeteget szívtam a fénykapcsoló bekötésével, mert sikerült a két fázist összekötni, mikor bekapcsoltam a parkírból a tompítottat levette a töltést, az egyik lerontotta a másikat, egy angol veteránokkal is foglalkozó ismerősöm húzott ki a bajból. Mire keresed a választ, mi a hiba? Szerintem könnyebben tudnék úgy segíteni.
Köszönöm a gyors segitséget.Megtudnád -e irni,hogy a generátora hogyan működik.Odáig értem,hogy két szál bemegy a feszszab.onnan egyenirányitóba lesz belőle plusz minusz.a generátor másik két vezetéke váltóáram vagy mi?Szeretnék az elvvel is tisztába lenni ,mert első ránézésre igencsak bonyolult rendszer.Előre is köszönöm,üdv.Jawzsef
Van -e valakinek elektromos kapcsolási rajza a motorhoz-ami pontos?Nekem van vagy 3-4 féle de egyik sem ezé a tipusé.Ha valaki küldene nagyon megköszönném.Üdv. Jawzsef
Ma tevékeny voltam és lecseréltem a gyári indiai nyerget, így azzal kívánok némi költségcsökkentést eszközölni. A nyeregnek megvannak a gyári felfogatófülei, amik a rugót tartják. Az elején lévőt (egy U alakú vas) fel kellett használjam az újhoz, így azt pótolni kell. Ha valakit érdekel, írhat itt, vagy a címemre. szikszaif@freemail.hu
Már régen átalakítottam a kipufogó felfogatásokat, mert az eredetiek semmit sem tartottak. Így most csak minimális extra munka kellett a dob új pozícióba való rögzítésénél. Végre találtam kiváló minőségű szorító bilincset is, ami jól fog, de ugyanakkor szinte láthatatlan.
Ha valakinek ilyen gondja van (szorító bilincs), szívesen segítek.
Üdv.
lehet hogy elpasszolom, és veszek egy kisebbet.
Gumi ügyben kikupálódtam én is a télen. Egy cirkusz az egész. Csak az Avon és a Mitas gyárt olyan 100/90 x19-es, vagy ennek megfelelő 3,5x19-es gumit, amit hátsó kerékre is ajánlanak. Mivel az Avon nem szállít mo-ra ezért marad a Mitas.
Elöl: H-01, 3,25x19
Hátul: H-02, 3,5x19
Üdv.
nekem a nagy nyergem van, a második képen Márkó volt Enfieldjének nyerge látható, ez a kicsi.
Én az egybeülés első tőcsavarjaihoz fogattam a rugót, ezt az ülés hossza megengedte. Az első részen keresztbe átfúrtam azt a kocka alakú pilont (aminek a tetején a lyuk van) és bbba tettem egy eredeti DKW üléstengyelyt (köranyag, a két végn menet+anya) Emiatt az üléspozícióm alacsonyabb mint a kisebb ülésnél, mert azt ennek a pilonnak a tetejébe, a felső lyukba csavarják be. Mérni mit mérjek?
A nálam lévő Owner's Manual szerint, a 350-esen, és az 500-ason is, elől 3,25x19, hátul 3,50x19 inches gumik vannak.
Üdv: Imre
Te hogy szerelted fel a nyerget? Tudnál közeli képet felrakni róla? És ha már fáradsz ezzel, légyszi mérd meg a nyereg méreteit is.
Köszi:F
Üdv. mindenkinek: Feri
Elküldtem a service manualt, van benne kapcs. rajz és leírás is, sajna angolul, de min. nyelvtudással is jól használható.
Üdv: Imre
ami érdekes, hogy a motorban eleve kettő fázis (pozitív)kábel is van. Ezt onnan tudom, hogy rengeteget szívtam a fénykapcsoló bekötésével, mert sikerült a két fázist összekötni, mikor bekapcsoltam a parkírból a tompítottat levette a töltést, az egyik lerontotta a másikat, egy angol veteránokkal is foglalkozó ismerősöm húzott ki a bajból. Mire keresed a választ, mi a hiba? Szerintem könnyebben tudnék úgy segíteni.
udvözlettel és köszönettel Jawzsef
Eltudnám küldeni, akár a szervízkönyvet is, de .."a felhasználó nem adott meg adatot magáról"..., hová?
Üdv: Imre
Ez a jó rajz szerintem, én is ez alapján kötögettem át Arthur-t, nekem minden működik. Bocs a rossz minőségért.
Ma tevékeny voltam és lecseréltem a gyári indiai nyerget, így azzal kívánok némi költségcsökkentést eszközölni. A nyeregnek megvannak a gyári felfogatófülei, amik a rugót tartják. Az elején lévőt (egy U alakú vas) fel kellett használjam az újhoz, így azt pótolni kell. Ha valakit érdekel, írhat itt, vagy a címemre. szikszaif@freemail.hu
Üdv. mindenkinek. F
Ha valakinek ilyen gondja van (szorító bilincs), szívesen segítek.
Üdv.