Hát nem tudom mennyire volt dübörgés - de jártam arra:)
Holnap szkennelem be a kezelési utasítást - ma megkaptam én is eredetiben- utána visszaadom a Tiéd.
Megnéztem az olajakat: a primer hajtásban kb. 2,5 dl, a váltóban kb 2 dl, a motorban kb 1 liter volt. Nem hittem a szememnek
Feltöltöttem mindent ahogy mondtátok - remélem nem lett baja a gépnek!
Lehet valaki szórakozott, és leengedett innen is, onnan is? Nem tudom, de azt se tudom, hogy a szerviz hogyan adhat ki így egy motort?
Azt hiszem, ezek után Dorogra soha nem fogom vinni!
Jogos Attip, de szerintem ha 100 körül elmegy egy vagy két személlyel az már nem rossz. Természetesen tényleg 100 tehát óra szerint cca 110. Amúgy szerintem nem is volt a Pancsi ilyen nehéz..
Így igaz! De a jelenlegi beállításnál ez a 2/3, ugye, 80 km/h. Ez azért mégiscsak kevés egy 500-astól, nem?
Sok-sok évvel ezelőtt volt egy T5-ös Pannoniám. A 14 Le-jével kényelmes utazóban tudta a 100 km/h-t. A maximumja 110 volt és csodák csodája: könyv szerint is pontosan ennyi van megadva rá.
Pont erről próbálnék beszélni.
Helyre kell állítani az eredeti állapotokat.
144 km/h, 25 Le, 4,0 l/100km
Ez a motor ezt tudja, tuning nélkül, ahogy minden más 500-as is ebből a korból.
Üdv Mindenkinek!
Emlékeztetném az Urakat, hogy 1953-ban ez a motor 144 km/h katalógus szerinti végsebességet tudott. Négy (!) sebességes váltóval. Továbbra sem értek tehát egyet azzal, hogy ez a motor egy őskövület. Csak helyre kell állítani az eredeti feltételeket.
A 120-val egyetértrek .
Nekem elől 2.0 , hátul 2.4 , de cseréltem a belsőket trial belsőkre : volt egy szelep kiszakadós defektem a gyári - immáron 5 éves - belsőkkel .
csak egy jótanács, a 120 at azért ritkábban adagold neki, bár Hunone most biztos nem ért velem egyet...
Guminyomás user szerint elöl 1.7 szóló 1.83 párosba
hátul 2 szóló 2.2 párosba
Lenne még egy kérdésem: mennyi az ajánlott guminyomás? 1,5 volt elöl/hátul, kevésnek éreztem, 2.2-re fújtam, azzal elég kemény, rázós lett... A Pan-ba 2,9 kell, elöl/hátul, de ezek virsli gumik....
Csere-bere volt meg némi kp. Ma ment 120-at is..., Szilvásváradon voltam vele, hihetetlen élmény. Van egy Pan European.om is - ami egy állat - de ez űbereli:)))
Holnap szkennelem be a kezelési utasítást - ma megkaptam én is eredetiben- utána visszaadom a Tiéd.
Megnéztem az olajakat: a primer hajtásban kb. 2,5 dl, a váltóban kb 2 dl, a motorban kb 1 liter volt. Nem hittem a szememnek
Feltöltöttem mindent ahogy mondtátok - remélem nem lett baja a gépnek!
Lehet valaki szórakozott, és leengedett innen is, onnan is? Nem tudom, de azt se tudom, hogy a szerviz hogyan adhat ki így egy motort?
Azt hiszem, ezek után Dorogra soha nem fogom vinni!
Te dübörögtél ma du itt a Kismaros Nagymaros között az úton?
Üdv: Imre
Ez nem egy rossz dolog viszont... Én csodálkozom is, hogy nincs ilyen az enfieldben gyárilag... vagy van és én nem láttam?
Sok-sok évvel ezelőtt volt egy T5-ös Pannoniám. A 14 Le-jével kényelmes utazóban tudta a 100 km/h-t. A maximumja 110 volt és csodák csodája: könyv szerint is pontosan ennyi van megadva rá.
Igen, aktuális. 1/2 2-2 között a rétsági Mol kútnál, vagy 2-3 között a Bánki tó melletti parkolóban a halőr házánál.
Imre
Helyre kell állítani az eredeti állapotokat.
144 km/h, 25 Le, 4,0 l/100km
Ez a motor ezt tudja, tuning nélkül, ahogy minden más 500-as is ebből a korból.
Emlékeztetném az Urakat, hogy 1953-ban ez a motor 144 km/h katalógus szerinti végsebességet tudott. Négy (!) sebességes váltóval. Továbbra sem értek tehát egyet azzal, hogy ez a motor egy őskövület. Csak helyre kell állítani az eredeti feltételeket.
Nekem elől 2.0 , hátul 2.4 , de cseréltem a belsőket trial belsőkre : volt egy szelep kiszakadós defektem a gyári - immáron 5 éves - belsőkkel .
Guminyomás user szerint elöl 1.7 szóló 1.83 párosba
hátul 2 szóló 2.2 párosba
üdv
Persze...