Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Minden évben van kiállítás, úgy tudom. Egy helyi srác szervezi a budapestit is, és ezt is. A romániai túrába én szívesen benne lennék. Nem gondoltam nagy túrára, max 2-3 éjszaka Romániában, napi 80-100 Km motorozással. Szép, festői tájakra el tudom kalaúzolni a csoportot. Persze beiktathatnánk néhány rövid gyalogtúrát, amit nagy hiba volna kihagyni. Barlangokat, múzeumokat, híres, vagy éppen csak fantasztikus helyeket.
Az első éjszaka akár nálam is lehetne még Magyarországon. Van egy családi nyaralónk a határtól 10 Km-re.
Látom lesz nálatok március közepén oldtimer kiállítás?

üdv
Na addig hátha más márkatárs is becsábul.. Uraim?

üdv ritt
A nyáron gyakorlatilag bármikor. Kivéve Moto-GP idején, mert arra megyek Brno-ba. Persze nem Enfield-del. Tudom hogy szép Ausztria is, megy Szlovákia is, de az erdélyi terepneek nincs párja! legalább is Európában biztosan nincs!
És mikor motorozunk arra?
A másik három kép Ant! ..és a körös, a szabadstranddal.
Ez pontosan az! A fehér-körös hídja. Van vagy 100 méter hosszú, és gerendákból áll. Felújítva talán sohasem volt.
Üdv Feri

Ez Gyulavarsánd, már vagy 1 órája ezen filózom...
Ha érdekel van egy kúpos dobom pluszban ,szinte teljesen új.A korábbi hozzászolásokban megtalálod a cimemet udv. Jawzsef
Sziasztok!
Na sikerült feltenni azt a bizonyos hangot, néhány régi kép diavetítése alá a movi-maker segitségével.
A nevemre kattintva a video file-k között, az "Enfield sound" alatt találjátok meg.
Üdv: Imre
Az én nyári sapkám nyitott fülű. 25 fok felett és 100km/h alatt nagyon kellemes. Az Enfield "technikai" zajai szerintem nem zavaróak. Persze ehhez kell azért, hogy hátulról is jöjjön valami zenei hangzás. Az egyéb zajok nagyon zavarnak, ezért tudományos alapossággal küzdök is ellenük. Ilyenek a különféle rezonálások, szelepzaj, nyekergések, stb.
Üdv Mindenkinek!
Ez a sisak nélküli hang alattomos dolog. Először engem is megrázott!
Addig elhittem az Electra hangját, a sorompós reklámból. Szerintem tucatnyi hangmérnök dolgozott rajta.
Sisakban viszont nagyon szépen szól.
A többség így használja!
Imre! Próbáld bemásolni a linket, ha netes a hang. Kíváncsi vagyok, szeretném ha gázadásra olyan "ütős" hangja lenne gépemnek. Van és volt is már egy tucat motorom, de mindíg azt szerettem, ha hallom a hangját menet közben. Amúgy a nyáron egyszer sisak nélkül motoroztam, és igen meglepődtem az enfield hangján. Csörömpöl rendesen menet közben, de nem bántam. Imádom!
A fenébe..., bénázok itt, de wav, vagy mp3 file-t nem lehet ide feltölteni..
Bocsi a file meg lemaradt...
Sziasztok!
Kúpos kipufogóval, ilyen lesz a hangja ......Mintha az Attila motorját hallanám!
Üdv: Imre
Üdv

ezek tényleg szépek, már meg is találtam a csapomat

http://www.flickr.com/photos/4...
Csodálatos RE képgyűjtemény.
Jó szórakozást!
És persze ötleteket is lehet szerezni.

http://www.flickriver.com/grou...

Üdv.
Ha puha alu-ból esztergáltatod a közgyűrűt, akkor semmilyen egyéb tömítés nem kell.
Hát nem tudtam reggelig várni. Kimentem a garázsba, és rámértem. 3,75-3,80 körül van, nem találtam normális tolómérőt. Ezek szerint észnél kell lenni a dob választásnál, vagy valami nagyon precíz illesztőgyűrűt kell csináljak.
A könyök hogy van összepaszítva a dobbal? Nagyon jól tömíthet, mert az én motorom már úgy 6 éves, és sehol sem fúj ki. Félek, hogy ha majd lebontom, többet nem tudom így eltömíteni. Persze üres dobnál ez talán mégsem lesz olyan nehéz. Hogy kell ott visszatömíteni?
Szia,
Az 500-as dob 1,7" (4,445cm) belső átmérőjű, ezzel egyezik a könyök külső mérete. A 350-esé olyan 3,5cm körül lehet.
Tavaly ősszel még volt Dorogon egy 350-eshez való rövid dob. Lehet, hogy adnának rá egy jó árat (?)
Üdv.
Szia!
Köszönöm az infó! Nem is gondoltam arra, hogy a 350-es könyök szűkebb lehet. Holnap megmérem és felrakom ide a fórumra a méretet. A kúpos dobban egyetemben én a vastagból ki akarok szedni mindent, és csak a perforált csövet bennehagyni. A kúpos dobbal az a bajom, hogy egyrészt elég húzós az ára, másfelől azt inkább a cafe racer változatokon láttam eddíg. A súlya pedig nem szempont, "öreg" vas, - anyagból van. A szűkítőgyűrű egyáltalán nincs ínyemre, de holnap azt is megnézem, mennyire lenne fájdalmas a látvány. Addíg is mindkettőtöknek köszönöm a segítséget. Holnap jelentkezem a méretekkel.
Üdv. F
szikszaif@freemail.hu

Köszi és várom!
Szia Feri,
Regényfolyamot írhatnék a kipufogós tapasztalataimról (4db dob és 3 könyök az elmúlt 4 évben )
Röviden:
Úgy tudom, a te géped 350-es, amihez szűkebb a gyári könyök, mint az 500-asé. Így használhatsz 500-ashoz való dobot, csak egy közgyűrűt kell hozzá esztergálni. Ha szép hangot szeretnél, a legjobb és legmutatósabb megoldás a kúpos dob, mert abban semmilyen fojtás nincs, csak egy perforált cső, a teljes belső átmérőben. Ha fenn hagyod az eredeti fojtott könyököt, akkor elviselhető szinten marad a hang, de gyönyörűen fog szólni. Ráadásul a kúpos dob mindösszesen pár deka, szemben a hosszú dob több kilójával .
Üdv.
Na a téli hónapokat, némi "öregítő anyag" beszerzéssel ütöm el, hála megértő feleségemnek
Terítéken egy eredeti 50 es évekbeli ewarts angol benzincsap (egy kissé angolosan túlkomplikált darab) meg egy Amal linea benzinszűrő, ez illik a 900 as concetric karbihoz