Most pedig egy kis beszámoló a már korábban általam felhozott FIMOL adalék alkalmazásáról és tapasztalataimról!
Mint annak idején mondtam is a FIMOL-t bele fogom tenni a motorolajba! 3000-es szerviz után hazaérve azonnal "vegyi Alit" játszottam és már kevertem is a koktélt a motorba. A sebességváltó olajába 20 ml-ert míg a blokkba a dupláját öntöttem a 4T FIMOL-ból. Izgatottan indítottam be Sir Bernie-t és vártam mit szólnak izületei az új kenőanyaghoz. Azóta 700 km.-ert tettünk meg és nem bántam meg, hogy beletettem. A váltó jellegzetes markáns "csattogós" hangja elcsendesedett és a váltás sokkal-sokkal finomabbá vált. A motor járása egyenletesebb lett és a kigyorsítások dinamikusabbá váltak. Fogyasztása 3,3-3,4 l között állt be és ezt két személlyel is tudja. A grtafit jótékony hatásait már elemeztem és továbbra is fenntartom. Azért választottam a 3000-es szerviz utáni FIMOL-ozást, mert úgy gondolom ezidáig aminek le kellett kopni az lekopott aminek be kellett járódni az ennyi km alatt bejáródott. Ezt az állapotot kell minél tovább megőrizni és a FIMOL ebben nagymértékben segít! Természetesen hazugság lenne azt mondanom, hogy nem kértem ki Döme véleményét a szervíz során. Megbeszéltem vele és Ő áldását adta rá, mert Ő is úgy gondolta, hogy rosszat nem teszek ha bele teszem az adalékot. A primer hajtásba nem tettem, mert akkora a nyomaték, hogy a súrlódás csökkentő hatás miatt félő volt, hogy megcsúsztatja a kuplungot! Összegezve a FIMOL hatásait bátran merem ajánlani mindenkinek aki úgy gondolja, hogy a természetes elhasználódás idejét akár a duplájára akarja növelni!
Igen, én sem tettem volna fel a légszűrőt, de kellett a hely a szerszámnak.... a dobozos megoldáson még én is gondolkodom.... Van még pár cucc, igen ami alakításra vár majd lassacskán. Nekem stílusidegen volt a kormány a műanyag dolgaival, de valóban ez mindenkinek az egyéni ízlésén múlik
A magam részéről az eredetiség híve vagyok így én nem tervezek különösebb átalakítást a motoromon. Viszont, ha azt nézzük a Te általad végzett átalakítás is az eredetiségre vajaz, csak a korabelire! Nekem tetszik! Egy valami viszont nem jön be nevezetesen az, hogy levetted a légszűrő dobozt! A sport légszűrő szerintem nem való oda. Én az eredeti dobozba rejtettem volna el mivel az úgy is üres! Nagy lyuk tátong a helyén, de ez az én véleményem! Mindenki úgy alakítja, szabja testre a motorját ahogy neki a legkényelmesebb! Egy biztos! Az általad elkezdett átalakításnak még koránt sincs vége amilyen elánnal nekiugrottál!
Mivel kérdés érkezett a kormány szervek Doherty gyártásúak, ezek angol darabok. A szektorokat a tükröt és a kapcsolókat ( fék + kupplung,dekompresszor, index, valamint duda plusz világítás kapcsoló és a tükör)Angliából a Hitchcock-tól vettem, potom pénzért egy barátom segítségével, akinek volt dombornyomott bankkártyája Eredeti darabok egy bontott 55 ös RE kormányon voltak.
A gumi markolatok még nincsenek meg, de valahol van egy pár AMAL karom, előkeresem.
Nem tudom hogy vagytok vele, de nekem így az IGAZI veterán feeling.
Bocs a rossz képminőségért, mobillal készült.
Tisztelt Urak
Íme egy 1955 ös eredeti kezelőszerves, tükrös RE Bullet 500 kormány mr.Doherty-től
A gumiknak még híja van, de már keresem, van egy pár valahol
Minden kapcsoló és kar eredeti, és működik.
Örülök, hogy jól sikerült a közös kirándulás, meg a motorszépségverseny.
Rakpartiroka fórumtársunk régen tudósított Indiából, remélem, nincs semmi baja.
Nekem, hála a dorogi szupercsapat segítségének, meglett a 7000-re áttolódott második 3000-es revízió, meg a műszaki még két évig.
Most újra pöfékelünk Sir Johnnal.
Mindenkinek minden jót, széles utat, balesetmentes közlekedést:
Köszi Kovend! Nagyon örültünk az eredménynek, főleg, hogy rengeteg szép motor volt jelen. A Hondások valóban nagyon pártatlan döntést hoztak! A második helyezést a barátom Honda Magna 750-es gépe hozta el, ami szintén gyönyörű a maga nemében, de a RE-t nem tudta lepipálni :) Sajnáltuk, hogy "motorhang szépségverseny" kategóriát nem rendeztek, jó eséllyel indultunk volna azon is. Tervezzétek be jövő aug.20 -ra Megyert!
Szia Imre!
Köszönöm a gratulát, hízott a májunk rendesen az elismerő pillantásoktól és integetésektől, meg az ezer fotózástól, kérdésektől...stb. A porlasztó hibátlan az általad megadott beállításoknak köszönhetően, pöccre indul, és szépen, egyenletesen jár, öröm vele menni. Gyertek el jövőre Megyerre, nem bánjátok meg! Szép lenne a Honda, Moto Guzzi mellett egy Royal Enfield csapat is! Vinnénk az összes pálmát! :)
Szia Krokis!
Gratulálok!
Mi azért mindíg tudtuk, hogy az Enfield nagyon szép motor, de ezek szerint nem vagyunk elfogultak.
A porlasztód most már O.K. ?
Üdv: Imre
Arról van szó rendelnék magamnak egy alkatrészt a Hitchocks tól, de a postadíj 34 font mert a cucc nagy (egy kormány) viszont írták hogy 30 kg ig bármit vehetek ezért a postadíjért. Így kérnélek benneteket, aki valamit venne az oldalról PÁR NAPON BELÜL jelezze nekem, így szétdobhatnánk a postaköltséget, természetesen arányosan!
Sziasztok!
A Royal Enfield ismét GYŐZÖTT ! A "IV. Zorall Sörolimpia - Megyer" találkozón, a motorszépségversenyen vita nélkül elhoztuk az első díjat :)
Fotókat hamarosan teszek fel a találkozóról, jövőre ajánlom minden kedves márkatársnak, hogy vegyen részt ezen a 3 napos ünnepségen! Remek hangulat, közös gurulás Sümegre, a táborban kultúrált körülmények és rengeteg koncert, buli kifulladásig! http://viharock.hu/modules.php...
ha szabad kérdeznem Te milyen kártyát adtál hozzá a számlázásnál? Nekem Maestro-m vagy American express-em van. A Maestro-n viszont nincs a kód az aláírás mezőben amit kér. Az amex meg nincs jelölve hogy elfogadná, pedig azon van kód.... segítenél?
Nem akarok nagyot mondani, de hellyel szinte biztos tudom "támogatni" polgármesterrel jó a kapcsolatom, minden ilyen megmozdulást támogat, normális sőt két szép hely is van, épített WC vel. Programlehetőség is adott pl....Cegléden Strand, gurulás lehet erre is...remélem nem beszéltem nagyon haza :-)
Egy kép a ligetről
Most pedig egy kis beszámoló a már korábban általam felhozott FIMOL adalék alkalmazásáról és tapasztalataimról!
Mint annak idején mondtam is a FIMOL-t bele fogom tenni a motorolajba! 3000-es szerviz után hazaérve azonnal "vegyi Alit" játszottam és már kevertem is a koktélt a motorba. A sebességváltó olajába 20 ml-ert míg a blokkba a dupláját öntöttem a 4T FIMOL-ból. Izgatottan indítottam be Sir Bernie-t és vártam mit szólnak izületei az új kenőanyaghoz. Azóta 700 km.-ert tettünk meg és nem bántam meg, hogy beletettem. A váltó jellegzetes markáns "csattogós" hangja elcsendesedett és a váltás sokkal-sokkal finomabbá vált. A motor járása egyenletesebb lett és a kigyorsítások dinamikusabbá váltak. Fogyasztása 3,3-3,4 l között állt be és ezt két személlyel is tudja. A grtafit jótékony hatásait már elemeztem és továbbra is fenntartom. Azért választottam a 3000-es szerviz utáni FIMOL-ozást, mert úgy gondolom ezidáig aminek le kellett kopni az lekopott aminek be kellett járódni az ennyi km alatt bejáródott. Ezt az állapotot kell minél tovább megőrizni és a FIMOL ebben nagymértékben segít! Természetesen hazugság lenne azt mondanom, hogy nem kértem ki Döme véleményét a szervíz során. Megbeszéltem vele és Ő áldását adta rá, mert Ő is úgy gondolta, hogy rosszat nem teszek ha bele teszem az adalékot. A primer hajtásba nem tettem, mert akkora a nyomaték, hogy a súrlódás csökkentő hatás miatt félő volt, hogy megcsúsztatja a kuplungot! Összegezve a FIMOL hatásait bátran merem ajánlani mindenkinek aki úgy gondolja, hogy a természetes elhasználódás idejét akár a duplájára akarja növelni!
Széles utat márkatársak!
Rubens & Sir Bernie
A magam részéről az eredetiség híve vagyok így én nem tervezek különösebb átalakítást a motoromon. Viszont, ha azt nézzük a Te általad végzett átalakítás is az eredetiségre vajaz, csak a korabelire! Nekem tetszik! Egy valami viszont nem jön be nevezetesen az, hogy levetted a légszűrő dobozt! A sport légszűrő szerintem nem való oda. Én az eredeti dobozba rejtettem volna el mivel az úgy is üres! Nagy lyuk tátong a helyén, de ez az én véleményem! Mindenki úgy alakítja, szabja testre a motorját ahogy neki a legkényelmesebb! Egy biztos! Az általad elkezdett átalakításnak még koránt sincs vége amilyen elánnal nekiugrottál!
Rubens
A gumi markolatok még nincsenek meg, de valahol van egy pár AMAL karom, előkeresem.
Nem tudom hogy vagytok vele, de nekem így az IGAZI veterán feeling.
Bocs a rossz képminőségért, mobillal készült.
Íme egy 1955 ös eredeti kezelőszerves, tükrös RE Bullet 500 kormány mr.Doherty-től
A gumiknak még híja van, de már keresem, van egy pár valahol
Minden kapcsoló és kar eredeti, és működik.
Örülök, hogy jól sikerült a közös kirándulás, meg a motorszépségverseny.
Rakpartiroka fórumtársunk régen tudósított Indiából, remélem, nincs semmi baja.
Nekem, hála a dorogi szupercsapat segítségének, meglett a 7000-re áttolódott második 3000-es revízió, meg a műszaki még két évig.
Most újra pöfékelünk Sir Johnnal.
Mindenkinek minden jót, széles utat, balesetmentes közlekedést:
Sir John & Jocó
Gondoltam hátha örömmel néznétek ezt a videót :)
Megjött az óra, csodaszép! Köszönöm, gratulálok a barátodnak!
Köszönöm a gratulát, hízott a májunk rendesen az elismerő pillantásoktól és integetésektől, meg az ezer fotózástól, kérdésektől...stb. A porlasztó hibátlan az általad megadott beállításoknak köszönhetően, pöccre indul, és szépen, egyenletesen jár, öröm vele menni. Gyertek el jövőre Megyerre, nem bánjátok meg! Szép lenne a Honda, Moto Guzzi mellett egy Royal Enfield csapat is! Vinnénk az összes pálmát! :)
"We do not accept American Express, but Mastercard and Visa is fine. I attach our payment options"
Gratulálok!
Mi azért mindíg tudtuk, hogy az Enfield nagyon szép motor, de ezek szerint nem vagyunk elfogultak.
A porlasztód most már O.K. ?
Üdv: Imre
írtam neked mailt, megkaptad?
ritt
Én szivesen beszállnék a vásárlásba pár aprósággal. Ha még aktuális irjál egy mailt az eszeleny(kukac)gmail(pont)com-ra.
Üdv EszeLeny
Arról van szó rendelnék magamnak egy alkatrészt a Hitchocks tól, de a postadíj 34 font mert a cucc nagy (egy kormány) viszont írták hogy 30 kg ig bármit vehetek ezért a postadíjért. Így kérnélek benneteket, aki valamit venne az oldalról PÁR NAPON BELÜL jelezze nekem, így szétdobhatnánk a postaköltséget, természetesen arányosan!
HELP! :-(
A Royal Enfield ismét GYŐZÖTT ! A "IV. Zorall Sörolimpia - Megyer" találkozón, a motorszépségversenyen vita nélkül elhoztuk az első díjat :)
Fotókat hamarosan teszek fel a találkozóról, jövőre ajánlom minden kedves márkatársnak, hogy vegyen részt ezen a 3 napos ünnepségen! Remek hangulat, közös gurulás Sümegre, a táborban kultúrált körülmények és rengeteg koncert, buli kifulladásig!
http://viharock.hu/modules.php...
ha szabad kérdeznem Te milyen kártyát adtál hozzá a számlázásnál? Nekem Maestro-m vagy American express-em van. A Maestro-n viszont nincs a kód az aláírás mezőben amit kér. Az amex meg nincs jelölve hogy elfogadná, pedig azon van kód.... segítenél?
Köszi
Egy kép a ligetről