Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Üdv

köszönöm szépen, én épp "visszaöregítem" a gépet, van akinek bejön és van akinek nem, de mindenkinek más a szép ötletem sincs mennyi a dob, utánanézek írok árat, majd megegyezünk szerintem. De írj egy mail címet ott megbeszéljük, ne kufárkodjunk az oldalon
Szia!
Köszönöm az infót. Elszomorít, hogy a kis dob nem szétszedhető. A nagytól tartok kicsit, hogy mekkora meló lesz annak kitakarítása, mármint a gyári tömés eltávolítása. Még gondolkodom mi legyen. Mennyiért válnál meg a nagy dobtól?
Nagyon szép a motorod, most vettem én is egy ugyanolyan nyerget rá, mint a tiéden van. Üdv. mindenkinek!
Üdv

csereszabatos a csőátmérő (legalábbis Arthur-on az volt) a kis dobot viszont nem igazán lehet szétszedni. Ellenben nekem van egy hosszú (széria) dobom

üdv
Sziasztok!
Szeretnék venni egy új (rövid) kipufogót a motoromra. A RE boltban 15ezerért adják, akinek van ideje, nézzen rá legyen szíves, melyikre is gondoltam. A kérdésem, hogy azt a fajtát szét lehet-e szedni.
Hogy miért? Mert szeretnék egy olyan kipufogót is, amelyiket kibelezhetem, és ezzel előhoznám az igazi 4ütem hangját. A mostani hosszú csövet hátul két csvarral meg lehet bontani, de nincs szívem szétszedni, ráadásul nem is lenne egyszerű, a hossza miatt.
Kérdésem továbbá, hogy a hosszú helyére fel tudom-e rakni a rövidet? A dob előtti hosszabb cső pont olyan hosszú és átmérőjű, mint a korábbi, nagy?
Mindenkinek megköszönöm az építő jellegű segítséget, és mielőbbi tavaszt kívánok: Sz Feri
Sziasztok!
Hát...,ha ilyen gondolatok ,/vásárlás/, forognak a fejedben, az a minimum, hogy beleolvasol a fórum levelezésébe visszamenőleg.
Megtudhattad volna, újonnan évek óta nem kapható.
Használtan pedig,....azt szoktam mondani: "a google a barátod".
Azért nincs harag, remélem mint RE tulaj találkozunk egyszer...
Üdv: Imre
5-600...: állapot-függő .
Az enyém 640-ért kelt el 3800 km-el .
Sziasztok forumozók .
szeretném megtudni ,hogy most mennyibe kerül egy Royal Enfield Bulett 500
Nagyon köszönöm a jó kívánságokat és a kedvességeteket!
Minden napot úgy kezdek, hogy a Fórumot elolvasom. Jó látni az új gazdik írásait, szeretve vannak a Gépek, mindig gazdagodik az olvasó is technikában, érzelmekben.
Töfi pár hete vizsgázott, tegnap óta Ő is töltőn van.
Várjuk a tavaszt!
Üdv minden Társnak
Sziasztok Royalisták!

Csatlakozunk a köszöntéshez!

Sir John & Jocó
Csatlakozom a jókívánsághoz. Én is minden jót és közeli tavaszt kívánok kedves Gyula.
A gumi alkatrészek nálam is hasonlóan "működtek". Sajnos nagyon gyatrák, ezért ahol csak lehetett cserével "javítottam" őket. Amíg nem kezd repedezni, vagy folyósodni, addig szilikon spray-vel meghosszabbítható a gumialkatrészek használati ideje. Szezon végén minden gumialkatrészt és krómozott felületet le szoktam ápolni ezzel a "csodaszerrel". Nedvesség és víztaszító, tehát nem engedi az oxidáció elfajulását. A szimmeringek belsejét is (pl kerékcsapágyaknál, első teleszkópszáron stb) szilikonzsírral kenem, a hagyományos zsír helyett.
Üdv.
Merényi Gyulának!
Kedves Gyula, az Isten éltessen jó egeszségben szülinapodon!
Remélem Töfi is jól van.
Mostanában nemigen írtál ide a fórumba, remélem a "szerelem" nem múlt el.
Nálunk tegnap reggel -18 fok volt, át is gurítottam garázsban, az ajtó melletti huzatos helyről a motort a belső oldalra. Kivettem az akkut, megmértem,még elég jól bírja magát, de azért feltettem a töltőre.
Az akkut rögzítő, 2 db gumiszalag, el van "folyósodva", valami mást kell majd helyette kitalálni.
Általában a gumialkatrészeket ti kezelitek valamivel?
Üdv: Imre
Imre biztosan igazad van,de talán nem a név nem a pálinka,hanem a hangulat az igazi lényeg.Egy kicsit azt is fel akartam dobni( a sajátomat már sikerült)
Sziasztok!
Komolyra fordítva a szót:
Érdekes a gyerekek azonnal találnak nevet minden kedvecnek. Csak lesek sokszor, amikor hallom, "putyikám", "muci", "cibak"....stb. Biztosan te is mondtad már, "megyek megnézem a garázsban ezt a "csodát, gyönyörűt, drágát" , ha gond van vele, " ezt a dögöt" , esetleg nevet is adtál már neki, csak nem találtad elég "arisztokratikusnak".
Kiváncsian várom az ötleteket, de van egy fogadásom, szintén saját készítésú aszutörköly pálinka a tét, te fogod elnevezni, és ez így van jól.
Üdv: Imre
Nem rossz Kiegyezek 1/3-2/3 ban Imre javára
Sziasztok!
Ezt a poént nem lehet kihagyni...
Legyen:" Josi barát" Indiai mind a kettő....
Tudom-tudom, a vilmos-körtének lőttek, pedig a kedvencem...
Ügv: Imre
Köszönöm, ezt bóknak veszem
esetleg Joshefield azaz Szír dzsozfild
Sir Joseph Sir Joseph-english
Azt mondjátok ,hogy az a szokás,hogy a motort külön névvel kell illetni-nincs ellenemre-amugy is családtaggá vált azonnal,hogy megérkezett.Úgy döntöttem pályázatot irok ki a motor nevére a fórumozók között.A nyertesnek feajánlok 0.5l általam fözetett házilag készült vilmoskörtepálinkát.A pályázati dij nem töbszörözhető/2név 1 liter/A név utaljon valamilyen angol névre vagy müszaki kifejezésre,esetleg betűszó formájában a józsefre és a motorra ..vagy vagy akármire. A pályázatot én birálom el./nem a pályázó/A pályázó viszont a nyereményt itt visszatudja igazolni. üdvözlettel JAWZSEF

Látod, Ritt, azt, hogy elcseréld, rólad nem is gondolnám. Ami a szépséget illeti, egyetértek veled, a W megbízhatóságáról nincs tapasztalatom, csak másokéra hagyatkozhatom.

Vigyázzatok a füleitekre a nagy hidegben, ne fagyjon le senkié!

Sir John & Jocó
Na én sem cserélném el Arthur-t még kettő W 800 ra se , csak azt mondtam hogy ez szép+japán megbízhatóságú gép.
Igaz,hogy én még új vagyok......de az én motorom különb.../lehet hogy elfogult is vagyok? valamelyik nap kerültem egyet !/
Sziasztok Royalisták!

...gyönyörű szerintem is, csak sokallom a hengereket és keveslem a berúgókar számát
...dehát Illések és pofonok...

A durmoló Sir John nevében is:

Jocó
http://youtu.be/NLtmDTnbxjc

Háááttt aki a klasszikust szereti, de japán megbízhatósággal, az mindenképp gondolkodjon el egy ilyenen
Bocs az OFF-ért és a fórumidegen hozzászólásért
Hm... a haditechnikai illetve taktikai értékükről nem győztek meg
De igen látványos amit csinálnak, főleg hogy Enfieldekkel