Üdv!
Nem gondoltam, hogy ilyen lavinát indítok el...
Ha gumimotorosok lennénk, netán csajozáshoz kéne a motor, vettünk volna egy agyonszpojlerezett szörnyet... Nem ezt tettük. Hogy tudjuk, mit vettünk? Igen, tudjuk! De ha nem volt még ilyen motorod (mint nekem), nem tudod, mik lehetnek a buktatói... Soha semmilyen fórumról (lettlégyen az könyv, film stb) nem kaptam még ennyi segítséget, és ezt ismételten köszönöm ! Nem azért vettem ilyen motort, hogy ne szeressem, ne tiszteljem a vasat, de ez nem jelenti azt, hogy tisztában vagyok a karbantartás igényével. Mit, mikor, hány km-enként érdemes elvégezni. Szóval ha nem is nyilvánosan (bár aki leszólja a másik motorját, az vagy irigykedik, vagy olyan szellemi szegénységről tesz tanúbizonyságot, amire nem is érdemes szót vesztegetni), e-mailben (j.lenartjr@gmail.com) azért várnám a tanácsokat, hogy a motorozás tényleg öröm legyen, hiszen senki nem születik úgy, hogy értene mindenhez...
Megjött az óra, gyönyörű Köszönjük Szépen! Már fel is raktam, még a feleségemnek is tetszik (ez nem akármi) Ha írsz valami szla számot, küldöm a postaköltséget.
Hát nekem is az a véleményem, hogy semmi gond azzal ha a hibákat kitárgyaljuk, minden motornak van, nem csak az Enfieldnek. Aki lehúzza ezt a gépet, nem csak fórumból "okosodik" sokszor csak úgy hallja valahol és továbbadja.. "ja ez az az indiai az egy hulladék" Velem is történt meg hasonló, egy börzén valaki a fenti szavakat használta pont, én csak annyit kérdeztem volt már ilyened? Válasz nem, akkor meg honnan a fa... ból tudod hogy ez a gép milyen hulladék
A másik: ez egy 1948 as konstrukció, ezt figyelembe kell venni, én sok veterán gépet összeraktam, bizony azok karbantartás igényesek nem úgy mint a mostaniak. Csak egy példa (remélem nem köveznek meg, nem a típus a lényeg)... BMW pedig világmárka, de a régihez 2000 km.-enként hozzá kellett bizony nyúlni, akkor ez teljesen normális dolog volt, aki motortulajdonos volt az egybe jó ha minimum alapvető szerelési ismeretekkel is rendelkezett. Nézzetek meg régi motoros szakkönyveket (50 es-60 as évek) legalább a negyede a motorszerelésről szól.
A mai igények mások lettek, a mi kis "dédelgetett" kedvencünk szinte egy őskövület a mostani gépek között. Aki ezt nem látja át, annak hiába magyarázod a lényeget csak a hülye vélemény marad, amit minimum " a haverom mondta" távlatban kell keresni.
Mert ugye érdekes, de akinek van ilyen az azért annyira nem prüszköl... Az én gépemben 16.000 Körül van és vígan pöfög (kopp-kopp-kopp) ez persze az előttem lévő gondos tulajnak is köszönhető, de az a véleményem hogy ez egy igen hálás motor, ha "rendes" és gondos vagy vele. Amúgy pedig egyszerű mint egy "fakocka" sok esetben az út mellett, alap szerszámozottsággal javítható. A mostaniak (márka és típus nélkül)? Na ugye....
Típushiba, igen van főleg elektromos (ebben talán tényleg nem erős India) meg ugye az önindító, de hát az nem is volt a 48 as modellen
Egy szónak is száz a vége, mi akik itt összejöttünk szeretjük ezt a gépet szerintem minden egyedi igényével, ezt vállaltuk, ezért csodás perceket, órákat kapunk egy valós időutazás során, nem beszélve azért a rengeteg utánunk forduló emberről, és talán ez a lényeg.
Szerintem is jobb, ha beszélünk a hibákról. Jobb, ha nem vesz gondoskodást, odafigyelést, törődést igénylő motort az, aki nem venne gondoskodást, odafigyelést, törődést igénylő motort (például, mert nem tud/akar/szeret/ér* rá gondoskodni, odafigyelni, törődni, csak "csapatni" ).
* nem kívánt törlendő
Így, aki marad, az a valódi hibákról és megoldásukról higgadtabban, tárgyilagosabban tud beszélni, és nem adja bele csalódottságát is.
Én is sokszor hallom a csodálóktól, hogy sok baj van vele, de így 7000km után azt vélem, ez a klasszikus "dácsia-fíling", mint anno az átkosban - házilag kell befejezni/korrigálni a gyártás egy-két fázisát, és utána már jó.
Akkor pedig jobb, ha az ember tudja, akarjon-e ilyet és ha igen, mire figyeljen oda jobban.
Ez a moci úgyis csak egy szűk körnek való. Volt, aki azt mondta, azért adja el, mert beül a kocsiba és otthagyja minden motoros, majd átül az Enfieldre és otthagyja mindenki. Neki pl. nem való, de ez sem a motor, sem az ember hibája, egyszerűen csupán nem egymáshoz valók.
Szia!
Nos szerintem is a "zárt" fórum nem lenne jó, sajnos próbáltunk hasonlót az iwiw-en, de az nem működött. De az igazság valahol kettőtök véleménye között van. Egyre gyakrabban előfordul, ha megállunk valahol, hogy a nagy érdeklődéssel megszemlélt motor láttán ilyen megjegyzések vannak: " ja ez az amivel annyi baj van, olvastam az internetes fórumon"... Viszont az sem jó, hogy pl Hunone-nek akarnék valami személyeset írni, de a nick nevén kívül semmi adatot nem tudok róla./ bocsi, elnézést, hogy őt írtam, de írhattam volna nagyon sok márkatársunkat is/ Arról nem is beszélve olyanok is beírnak ide, akik Enfieldet csak fényképen, vagy jó estben sztenderen állva láttak csak.
Megértem, sokan nem akarják megadni az adataikat, de pl milyen jó lenne, ha a hétvégi motorozási útvonal ismeretében tudnánk kiket lehetne beszervezni, esetleg még fel is lehetne hívni.
Arra gondoltam, ha megbíztok bennem, és most úgy is a gép mellé vagyok kötve, csinálok egy adat bázist, ahová ha valaki megadja az adatait, /név, lakhely, email, esetleg mobil/ összegyűjtöm.
Így pl körlevéllel találhatunk a hétvégére motoros társakat, kérhetünk egymástól olyan infókat amelyek tényleg jobb ha nincsenek a fórumon.
Mi a véleményetek?
Jómagam is gratulálok az új szerzeményhez és rengeteg szabad, boldog motorozással eltöltött kilométereket kívánok! Ezeknek a motoroknak lelkük van és úgy is kell kezelni őket! Ha a megfelelő szeretetet megkapják a gondos szervizeléssel és karbantartással együtt, akkor a világból ki lehet velük motorozni hiba nélkül! Az én véleményem az, hogy az esetleges hibákról beszélni kell! Egyrészt azért, mert tanulhatunk belőle, odafigyelhetünk adott esetben elkerülhetünk hasonlót! Ez nem a márka lehúzása véleményem szerint! Lelkiismeret furdalásom lenne, ha új márkatársunknak nem hívnám fel a figyelmét arra, nekem és hunone klubtársunknak szinte egy időben volt hátsó durrdefektünk és tudunk még néhányról! A mi motorjaink is abból a szériából vannak feltehetően mint a tiéd, így javaslok egy jó minőségű belső gumi cserét! Természetesen ez a probléma nem típushiba, egyszerűen anyaghiba! Viszont ha azt nézzük, hogy 200 db motorból "csak" 5-6 motoron jelentkezett -amiről tudunk- ez a gond akkor erre azt is lehet mondani, hogy elenyésző, de mégis szót kell róla ejteni! Ez egy fórum ahol a márkával kapcsolatos dolgokat osztják meg egymással a tulajdonosok és nem egy olyan oldal ahol a márkaképviselet kínosan ügyel mindenre, hogy semmilyen tekintetben ne befolyásolja a forgalmát! Mindenesetre az én tapasztalatom, hogy a motor megbízható és rengeteg élményt nyújt a gurulások során!
Szia Vakróka,
Én is gratulálok az új szerzeményhez. Ebből a zöld színű modellből nem sok futhat az országban (és nem is jön be több), úgyhogy ez is emeli az értékét.
Szeretnélek megnyugtatni, hogy a motornak nincs típushibája. 1953-ban már ugyenezen a néven kapható volt és azóta szinte lényegi változtatás nélkül gyártották mostanáig. A hibák kisebb hányadban, az indiai gyártás néha változó minőségéből adódnak, nagyobb hányadban viszont a karbantartások elmulasztásából jönnek.
Ne felejtsd el, hogy amit most megvettél, egy élő legenda, igazi veterán, csak frissen gyártva! Más ilyen motorhoz nem lehet hozzájutni, csak csillagászati összegekért.
Ez az ötvenes évek technikája, szépítés nélkül. Ez azt jelenti, hogy semmi sem állítódik, kenődik utána magától. Mindenről a használónak kell gondoskodnia, hozzáértéssel, türelemmel és szeretettel. Ki kell tehát alakítani egy saját karbantartási sort és azt rendszeresen végrehajtani.
A hibákról: mint e fórum egyik résztvevője, többször kértem a márkatársakat, hogy hibákról ne locsogjunk ezen a nyilvános fórumon, mert a márkát így saját magunk értékeltetjük le a külvilággal.
Csak egy példa: előző motorom egy vadonat újonnan vásárolt 650-es japán gép volt (név nélkül, a fentiek szellemében). A típus váza sorozatosan repedt (én ezt megúsztam), a műanyag burkolólap feszítve volt csak felilleszthető a gyári tartókra, így az is folyamatosan repedt, valamint az eredeti akku két rövid szezon és 6500 km után teljesen kilehelte lelkét.
Tehát, ha hiba adódik, szerintem, nem nyilvánosan kell róla polemizálni, meg kell oldani.
És élvezni a motor birtoklását és használatát.
Ez utóbbit kívánom én is neked.
Üdv:
Attip
Mivel elvileg ennek a modellnek a gyártását leállították (info rakpartirokától) szerintem minden darabra azonnal le kell csapni... Sűlysáp nincs annyira messze, van olyan márkatárs, aki Pilis környéki .. Jómagam igazából ceglédi vagyok. Itt mi elég sűrűn "összemotorozunk" mostanában. Ha lesz kedved....
Igen, az utolsó jászberényi, meg is szándékozom becsülni... Szerintem jól, de nem ismerem az árakat. Az új modell nem tetszik ennyire, azért ráadásul Németországig kellett volna mennem, kb 6500 EUR lett volna... Szolnok környéke? Sülysáp?
Üdv a köreinkben, látom sikerült az utolsó Jászberényi darabot megszerezned, hát nagyon vigyázz rá... egy jótanács, az élrendszámot ha lehet azonnal vedd le onnan ahol van, mert ha felüt a teleszkóp egy kicsit, a rendszámnak is, meg a Royal Enfield feliratú lapocskának is (a lámpa alatt) vége! Kár lenne értük. Az élrendszám előrébb kell hogy legyen. Esetleg lehet tudni merre laksz, mert látom az adatlapod még üres. Azért kérdem mert többen szoktunk erre Szolnok környékén hasítani. Jól sikerült megvenned?
Szia!
Sajnos nincs beszkennelve nekem a motorhoz kapott angol nyelvű "Owner's manual". De itt: http://www.enfieldmotorcycles....
majdnem ugyanazt megtalálod.
Viszont, ha írsz eemail címet, egy P. Snidal féle service manual-t tudok küldeni. /Az is angol nyelvű-/
Üdv: Imre
Nekem ugyan Electrám van, de az egy abszolút használható motor. Csütörtökön megjártam vele Csomád-Nagykőrös-Csomád távot és a világon semmi gond nem volt. Hazafelé kissé meleg volt, mintha egy hatalmas hajszárítóval mentem volna szembe, de remekül bírta a gép, csak azt vettem észre, hogy kissé keményebben jár, jobban vibrál, így nem is hajtottam annyira, csak olyan 80-90 körül. Reggel simán vitte a 100-at is negyedgázon. Zakopane-t is gond nélkül teljesíti, hova kopogjam le.
Most nagyon úgy néz ki, hogy mégsem válok meg tőle.
Sziasztok!
Egyébként ha valaki olyan olvassa a fórumot, aki esetleg RE-t akar venni, ez a motor amit írtam, /http://hasznaltmotorok.hu/hirdetesek/49350/,
egy nagyon jó vétel, legalább 300 eFt extra tartozék van hozzá.Ismerem az előéletét, kifogástalan állapotú, nem akarok reklámot csinálni de ez volt
Jani apu motorja.
Üdv: Imre
Szia!
Tényleg nagyon szép! Üdv az Enfieldes táborban!
Mivel még "bejáratós" a motorod, fontos hogy ne próbáld ki mennyire megy, 500 km-ig max 60km/ó, 500-1000 között max 80 km/ó. 150 km-ig óránként 5-10 perc pihenő. Legalábbis ezt írja a haszn. utasítása. Ha van időd olvasd el a fórum hozászólásait, lehet keresni olyanokat ami érdekel. Beírod jobbra fennt az üres kockába pl: gyertyakép , és azokat a hozzászólásokat adja ki.
Legyen nagyon sok örömöd a motorban, jó egészséget, jó motorozást.
Kérdezz nyugodtan!
Üdv: Imre
Nem gondoltam, hogy ilyen lavinát indítok el...
Ha gumimotorosok lennénk, netán csajozáshoz kéne a motor, vettünk volna egy agyonszpojlerezett szörnyet... Nem ezt tettük. Hogy tudjuk, mit vettünk? Igen, tudjuk! De ha nem volt még ilyen motorod (mint nekem), nem tudod, mik lehetnek a buktatói... Soha semmilyen fórumról (lettlégyen az könyv, film stb) nem kaptam még ennyi segítséget, és ezt ismételten köszönöm ! Nem azért vettem ilyen motort, hogy ne szeressem, ne tiszteljem a vasat, de ez nem jelenti azt, hogy tisztában vagyok a karbantartás igényével. Mit, mikor, hány km-enként érdemes elvégezni. Szóval ha nem is nyilvánosan (bár aki leszólja a másik motorját, az vagy irigykedik, vagy olyan szellemi szegénységről tesz tanúbizonyságot, amire nem is érdemes szót vesztegetni), e-mailben (j.lenartjr@gmail.com) azért várnám a tanácsokat, hogy a motorozás tényleg öröm legyen, hiszen senki nem születik úgy, hogy értene mindenhez...
Megjött az óra, gyönyörű Köszönjük Szépen! Már fel is raktam, még a feleségemnek is tetszik (ez nem akármi) Ha írsz valami szla számot, küldöm a postaköltséget.
üdv H
Hát nekem is az a véleményem, hogy semmi gond azzal ha a hibákat kitárgyaljuk, minden motornak van, nem csak az Enfieldnek. Aki lehúzza ezt a gépet, nem csak fórumból "okosodik" sokszor csak úgy hallja valahol és továbbadja.. "ja ez az az indiai az egy hulladék" Velem is történt meg hasonló, egy börzén valaki a fenti szavakat használta pont, én csak annyit kérdeztem volt már ilyened? Válasz nem, akkor meg honnan a fa... ból tudod hogy ez a gép milyen hulladék
A másik: ez egy 1948 as konstrukció, ezt figyelembe kell venni, én sok veterán gépet összeraktam, bizony azok karbantartás igényesek nem úgy mint a mostaniak. Csak egy példa (remélem nem köveznek meg, nem a típus a lényeg)... BMW pedig világmárka, de a régihez 2000 km.-enként hozzá kellett bizony nyúlni, akkor ez teljesen normális dolog volt, aki motortulajdonos volt az egybe jó ha minimum alapvető szerelési ismeretekkel is rendelkezett. Nézzetek meg régi motoros szakkönyveket (50 es-60 as évek) legalább a negyede a motorszerelésről szól.
A mai igények mások lettek, a mi kis "dédelgetett" kedvencünk szinte egy őskövület a mostani gépek között. Aki ezt nem látja át, annak hiába magyarázod a lényeget csak a hülye vélemény marad, amit minimum " a haverom mondta" távlatban kell keresni.
Mert ugye érdekes, de akinek van ilyen az azért annyira nem prüszköl... Az én gépemben 16.000 Körül van és vígan pöfög (kopp-kopp-kopp) ez persze az előttem lévő gondos tulajnak is köszönhető, de az a véleményem hogy ez egy igen hálás motor, ha "rendes" és gondos vagy vele. Amúgy pedig egyszerű mint egy "fakocka" sok esetben az út mellett, alap szerszámozottsággal javítható. A mostaniak (márka és típus nélkül)? Na ugye....
Típushiba, igen van főleg elektromos (ebben talán tényleg nem erős India) meg ugye az önindító, de hát az nem is volt a 48 as modellen
Egy szónak is száz a vége, mi akik itt összejöttünk szeretjük ezt a gépet szerintem minden egyedi igényével, ezt vállaltuk, ezért csodás perceket, órákat kapunk egy valós időutazás során, nem beszélve azért a rengeteg utánunk forduló emberről, és talán ez a lényeg.
Köszi Imre, várom.
Szerintem is jobb, ha beszélünk a hibákról. Jobb, ha nem vesz gondoskodást, odafigyelést, törődést igénylő motort az, aki nem venne gondoskodást, odafigyelést, törődést igénylő motort (például, mert nem tud/akar/szeret/ér* rá gondoskodni, odafigyelni, törődni, csak "csapatni" ).
* nem kívánt törlendő
Így, aki marad, az a valódi hibákról és megoldásukról higgadtabban, tárgyilagosabban tud beszélni, és nem adja bele csalódottságát is.
Én is sokszor hallom a csodálóktól, hogy sok baj van vele, de így 7000km után azt vélem, ez a klasszikus "dácsia-fíling", mint anno az átkosban - házilag kell befejezni/korrigálni a gyártás egy-két fázisát, és utána már jó.
Akkor pedig jobb, ha az ember tudja, akarjon-e ilyet és ha igen, mire figyeljen oda jobban.
Ez a moci úgyis csak egy szűk körnek való. Volt, aki azt mondta, azért adja el, mert beül a kocsiba és otthagyja minden motoros, majd átül az Enfieldre és otthagyja mindenki. Neki pl. nem való, de ez sem a motor, sem az ember hibája, egyszerűen csupán nem egymáshoz valók.
Mindenkinek szép napot, jó pöfékelést:
Sir John & Jocó
Az pedig , hogy a kárörvendő outsiderek ezen esetleg csámcsoghatnak , hát...: lelkük rajta .
Aki tud jönni íratkozzon fel !
Joe+RE Bullet Standard
Oldshit+RE Bullet DeLuxe
Balogh Imre+RE Bullet Standard
Turbucz "Turbó" István+Yamaha Diversion 600
Zotyesz+RE Bullet Electra
Össz költség cca. 30-35000 Ft-nak megfelelő Zloty , ill. kb. 20 Euro .
Joe
0620-590-86-85
bigjo1959@hotmail.com
Nos szerintem is a "zárt" fórum nem lenne jó, sajnos próbáltunk hasonlót az iwiw-en, de az nem működött. De az igazság valahol kettőtök véleménye között van. Egyre gyakrabban előfordul, ha megállunk valahol, hogy a nagy érdeklődéssel megszemlélt motor láttán ilyen megjegyzések vannak: " ja ez az amivel annyi baj van, olvastam az internetes fórumon"... Viszont az sem jó, hogy pl Hunone-nek akarnék valami személyeset írni, de a nick nevén kívül semmi adatot nem tudok róla./ bocsi, elnézést, hogy őt írtam, de írhattam volna nagyon sok márkatársunkat is/ Arról nem is beszélve olyanok is beírnak ide, akik Enfieldet csak fényképen, vagy jó estben sztenderen állva láttak csak.
Megértem, sokan nem akarják megadni az adataikat, de pl milyen jó lenne, ha a hétvégi motorozási útvonal ismeretében tudnánk kiket lehetne beszervezni, esetleg még fel is lehetne hívni.
Arra gondoltam, ha megbíztok bennem, és most úgy is a gép mellé vagyok kötve, csinálok egy adat bázist, ahová ha valaki megadja az adatait, /név, lakhely, email, esetleg mobil/ összegyűjtöm.
Így pl körlevéllel találhatunk a hétvégére motoros társakat, kérhetünk egymástól olyan infókat amelyek tényleg jobb ha nincsenek a fórumon.
Mi a véleményetek?
Ui: Ritt elment az óra!
Üdv: Imre
Jómagam is gratulálok az új szerzeményhez és rengeteg szabad, boldog motorozással eltöltött kilométereket kívánok! Ezeknek a motoroknak lelkük van és úgy is kell kezelni őket! Ha a megfelelő szeretetet megkapják a gondos szervizeléssel és karbantartással együtt, akkor a világból ki lehet velük motorozni hiba nélkül! Az én véleményem az, hogy az esetleges hibákról beszélni kell! Egyrészt azért, mert tanulhatunk belőle, odafigyelhetünk adott esetben elkerülhetünk hasonlót! Ez nem a márka lehúzása véleményem szerint! Lelkiismeret furdalásom lenne, ha új márkatársunknak nem hívnám fel a figyelmét arra, nekem és hunone klubtársunknak szinte egy időben volt hátsó durrdefektünk és tudunk még néhányról! A mi motorjaink is abból a szériából vannak feltehetően mint a tiéd, így javaslok egy jó minőségű belső gumi cserét! Természetesen ez a probléma nem típushiba, egyszerűen anyaghiba! Viszont ha azt nézzük, hogy 200 db motorból "csak" 5-6 motoron jelentkezett -amiről tudunk- ez a gond akkor erre azt is lehet mondani, hogy elenyésző, de mégis szót kell róla ejteni! Ez egy fórum ahol a márkával kapcsolatos dolgokat osztják meg egymással a tulajdonosok és nem egy olyan oldal ahol a márkaképviselet kínosan ügyel mindenre, hogy semmilyen tekintetben ne befolyásolja a forgalmát! Mindenesetre az én tapasztalatom, hogy a motor megbízható és rengeteg élményt nyújt a gurulások során!
Üdv
Rubens & Sir Bernie
Én is gratulálok az új szerzeményhez. Ebből a zöld színű modellből nem sok futhat az országban (és nem is jön be több), úgyhogy ez is emeli az értékét.
Szeretnélek megnyugtatni, hogy a motornak nincs típushibája. 1953-ban már ugyenezen a néven kapható volt és azóta szinte lényegi változtatás nélkül gyártották mostanáig. A hibák kisebb hányadban, az indiai gyártás néha változó minőségéből adódnak, nagyobb hányadban viszont a karbantartások elmulasztásából jönnek.
Ne felejtsd el, hogy amit most megvettél, egy élő legenda, igazi veterán, csak frissen gyártva! Más ilyen motorhoz nem lehet hozzájutni, csak csillagászati összegekért.
Ez az ötvenes évek technikája, szépítés nélkül. Ez azt jelenti, hogy semmi sem állítódik, kenődik utána magától. Mindenről a használónak kell gondoskodnia, hozzáértéssel, türelemmel és szeretettel. Ki kell tehát alakítani egy saját karbantartási sort és azt rendszeresen végrehajtani.
A hibákról: mint e fórum egyik résztvevője, többször kértem a márkatársakat, hogy hibákról ne locsogjunk ezen a nyilvános fórumon, mert a márkát így saját magunk értékeltetjük le a külvilággal.
Csak egy példa: előző motorom egy vadonat újonnan vásárolt 650-es japán gép volt (név nélkül, a fentiek szellemében). A típus váza sorozatosan repedt (én ezt megúsztam), a műanyag burkolólap feszítve volt csak felilleszthető a gyári tartókra, így az is folyamatosan repedt, valamint az eredeti akku két rövid szezon és 6500 km után teljesen kilehelte lelkét.
Tehát, ha hiba adódik, szerintem, nem nyilvánosan kell róla polemizálni, meg kell oldani.
És élvezni a motor birtoklását és használatát.
Ez utóbbit kívánom én is neked.
Üdv:
Attip
Sűrű a nyár, meg be is kell járatni, de utána...
Tényleg jó fejek a lengyelek!
Sajnos nincs beszkennelve nekem a motorhoz kapott angol nyelvű "Owner's manual". De itt: http://www.enfieldmotorcycles....
majdnem ugyanazt megtalálod.
Viszont, ha írsz eemail címet, egy P. Snidal féle service manual-t tudok küldeni. /Az is angol nyelvű-/
Üdv: Imre
Most nagyon úgy néz ki, hogy mégsem válok meg tőle.
Egyébként ha valaki olyan olvassa a fórumot, aki esetleg RE-t akar venni, ez a motor amit írtam, /http://hasznaltmotorok.hu/hirdetesek/49350/,
egy nagyon jó vétel, legalább 300 eFt extra tartozék van hozzá.Ismerem az előéletét, kifogástalan állapotú, nem akarok reklámot csinálni de ez volt
Jani apu motorja.
Üdv: Imre
Tényleg nagyon szép! Üdv az Enfieldes táborban!
Mivel még "bejáratós" a motorod, fontos hogy ne próbáld ki mennyire megy, 500 km-ig max 60km/ó, 500-1000 között max 80 km/ó. 150 km-ig óránként 5-10 perc pihenő. Legalábbis ezt írja a haszn. utasítása. Ha van időd olvasd el a fórum hozászólásait, lehet keresni olyanokat ami érdekel. Beírod jobbra fennt az üres kockába pl: gyertyakép , és azokat a hozzászólásokat adja ki.
Legyen nagyon sok örömöd a motorban, jó egészséget, jó motorozást.
Kérdezz nyugodtan!
Üdv: Imre
Megkaptam, örülök, hogy jó lett!
Üdv: Imre
Nem, egy Bullet Standard 500-ast. 2007-es évjárat, 57km-el az órában... :)