Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia Imre!
Írtam neked, de megint hibát jelzett. Megkaptad? Üdv Kroki
Szia!
Ezt vetted meg?
http://hasznaltmotorok.hu/hirdetesek/49350
Üdv: Imre
Üdv az Uraknak!
Régi álmom vált valóra azzal, hogy a napokban sikerült vennem egy Enfieldet... A fórumokon rengeteg rosszat olvasni a motorról. Nyugtassatok meg legyetek szívesek, motorozni is fogok vele, nem csak tolni... :)
Ha esetleg segítenétek az előforduló gyakori típushibákról, mit vigyek magammal (pót motoron, autós kísérőn kívül ), ha hosszabb útra indulok... Előre is köszönöm!
Üdv mindenkinek!

Hát meg volt a 3000-es szervíz! Minden a legnagyobb rendben ment és elindultam Dorogról Pestre. Az Árpád hídon haladva észleltem, hogy a motor nem akar húzni. Bedadog néha prüszköl is, de amikor alacsony fordulaton volt gyönyörűen járt. Lámpánál mint az arany Doxa úgy ketyegett. Gondoltam a nagy meleg miatt esetleg megbuggyan ez a fasza benzin... Este felé indultam Ceglédre amikor úgy 30 km megtétele után ugyan az a jelenség jött elő. Néha még durrant is. Ideges voltam mert az eső esett úgy hogy Bernie átesett az első megázáson is! Ma gyertyát cseréltem és megnéztem a megszakítót, mert jártam már úgy, hogy elkopott és össze zárt. Itt viszont kb 3 mm-es hézagot találtam. Na mondom meg van a hiba. Beállítottam a hézagot erre be sem indult csak durrogott. Visszaállítottam nagyra akkor meg újra Doxa efektus! Viszont észre vettem, hogy a mekszakító néha szikrázik és az alaplap felé veri a szikrát! Ez kondira utal, de a motor jár és megy! Mentem vele egy kört a városban és azon kívül nem jelentkezett a probléma, viszont egyszer leállt, majd ráengedtem a kuplungot, durrant egyet és azóta is megy! Úgy hogy most itt tartok! Javaslatokat szívesen veszek!

Más!

Dorogon bejött egy Lengyel Royalos testvérünk! Idősebb olyan 50-55 körüli, jó fej. Meséltem neki, hogy a csapat megy Zakopanéba és nagyon megörült. Dömének megadta az elérhetőségét és mondta, hogy vegyétek vele fel a kapcsolatot, mert szívesen megismerkedne a Magyar különítménnyel! Döme azt mondta, hogy majd beteszi ide az elérhetőséget! Angolul nagyon jól beszél! Sajnálom, hogy nem lehetek ott!

Üdv Rubens
Sziasztok!
Krokis, Ritt:
Megkaptam a leveleket, írtam választ.
Attip: A gyerekektől függ, de én motorral megyek az biztos , majd írok elötte.
Üdv Imre
Üdv Imre!
Aggódva követtem a moci sorsát! Hiába, egy alapos pucolásnál nincs jobb szerelő
Jó gurulást!
Szia Imre!

Én is írtam neked, de ugyanúgy jártam, mint ritt kolléga. Légyszíves írj nekem is a krokis63@gmail.com -ra! Köszönöm! Üdv : S.
Üdv Imre

Írtam a címedre ma reggel, de először egy automatikus válasz, majd egy mailer daemon jött vissza. Inkább írok én egy email címet. Légyszíves írj ide valamit és visszaírom a címem

vonritterkreuz kukac gmail pont com
Szia Imre,
Örülük, hogy megoldódótt a probléma. Köszönöm a fúvóka méreteket is. Tihanyba mikor jössz?
Üdv.
Attila
Üdv
balogh949@freemail.hu
Imre
Üdv

üdv Imre

Örülök hogy sikerült a dolgot megoldani, hát igen a benzin azért drága mert sok benne a bio részecske Végül is ráfért már a gépre egy fúvókatisztítás, nem? mennyi km van a Tiedben?
Sajna a mail címedet nem találom az adatlapodon, megadnád? Kösz hogy reagáltál az órás kérdésre, természetesen a postát álni fogom legalább
Üdv!
Most találtam, variációk egy RE-re!
Imre
Sziasztok!
Na megoldódott, a porlasztó tüzetes átvizsgálata, tisztítása segített. Kivettem minden fúvókát, nagyon vékony réz huzallal minden lyukat kitisztítottam.
2 fúvókát vettem ki, az egyik R4-25-ös jelű. Ez egy pici csőben végződő fúvóka, mely cső keresztben át van fúrva 2-2 összesen 8 lyukkal. Szerintem ez volt eldugulva.
A másik száma R4-Z10/210 ?/. Mindenesetre bosszantó, hogy ilyen benzin árak mellett, ilyen löttyöt tankol az ember. A porlasztón belül, lerakódások voltak, mintha olajos lett volna a benzin.
Összeraktam és úgy megy mint az a bizonyos óra.
Ritt küldj egy címet ahova az órát postázhatom. Az én emailemet megtalálod, ha az adatlapomra kattintasz.
Mégegyszer köszönöm a segitséget, együttérzést mindenkinek.
Üdv: Imre
Sziasztok Royalisták, szia Imre!

Én úgy tudom, hogy az a köztes doboz volt eredetileg a légszűrő, amúgy a hagyományos, kimosható módon, olaj+fémforgács vagy drótgubanc vagy drótszövet, aztán utána kegyeletből megtartották, de papírosra meg a méret nem stimmelt. Mindenesetre a szívás hirtelen nyomáskülönbségeinek pufferelésére jó az a doboz...

Üdv és jó pöfékelést:

Sir John & Jocó
Sziasztok!
Köszi mindenkinek a segítséget.
Hát, kormos a gyertya alaposan, de lehet azért mert most szivatóval megy csak.
Nekem az eredeti gyári nagy, kerek légszűrőm van ami a zárható dobozban van az akku túloldalán. A porlasztó és e doboz között van egy másik amelyik belül üres. Nem is tudom mi a fenének van ott, ill. miért nem ebben van a légszűrő. Mindenesetre erről az üres dobozról a porlasztóra menő,alakos, gumi csatlakozó "cső", elég viseltes, repedt.
Biztos ami biztos a tankot kimostam, új benzint kapott, holnap szétkapom újra a porlasztót és nagynyomású levegővel kifúvatom.
Akkor megnézem a fúvókákon lévő számokat is.
Félek Rittnél lesz a pont a szelepekkel kapcsolatban, de ahhoz a hengerfejet kell levenni amire nem vállalkozom. De remélem holnap okosabb leszek.
Üdv: Imre
Szia Imre,
Úgy tűnik a leírásodból, hogy csak az alapjárati részre korlátozódik a probléma. Erre a pilotfúvóka (pilot jet) és a pilotlvegő fúvóka (air jet) van hatással. Egyszerű esetben e kettő valamelyikénél lehet dugulás.
A fúvókákat mindenképpen csavard ki és úgy fújasd át. 3-4 év után lehetnek paraffin-szerű lerakódások amik előbb-utóbb elzárják az utat.
Kérésem is lenne: ha már úgyis kiveszed a fúvókákat, leolvasnád nekem, mekkora fúvókák vannak benne gyárilag? (nagyító kell hozzá):
-pilot jet
-air jet
-main jet
Üdv:
Attila
Jaa és ugye lehet hogy a szelepnél van gáz, mondjuk szíváskor kissé nyitva marad, esetleg megégett (természetesen a kipuff szelep) Esetleg fúvóka pucolás, valami "vándorszutyok" miatt janiapu után szabadon...
Üdv Imre

Ha a levegőt kevesled, esetleg nézd meg a légszűrőt, illetve légszűrőházat. Ez az egyik napról a másik napra nem jó a gép, sztem nem levegő lesz. Mivelo azt mondod csak szívatóval megy, így valószínű kevés az anyag, az pedig bizony lehet attól hogy nem tökéletes a szívás, azaz falsot szuszog a gép. Karbi felfogató csavarokat, gumi rögzítő bilincseket, na és a lényeg, mit mutat a gyertya, kormos? akkor sok az anyag, azaz más a gond, ha szinte fehér száraz akkor pedig sok a luft.. egyelőre ennyi, várom mit tudtál megállapítani.
Augusztus 13-14 Zakopane OKOCIM sör-túra

Aki tud jönni íratkozzon fel !

Joe+RE Bullet Standard
Oldshit+RE Bullet DeLuxe
Balogh Imre+RE Bullet Standard
Turbucz "Turbó" István+Yamaha Diversion 600
Zotyesz+RE Bullet Electra

Össz költség cca. 30-35000 Ft-nak megfelelő Zloty , ill. kb. 20 Euro .
Esetleg falsot szívhat...
Ha felpörög, az annak a jele, úgy tudom.
Egyelőre feltételesen, de bejelentkeznék a Zakopane-i túrára az Electrámmal. Nagyjából milyen költségvonzata lenne?
zotyesz66@gmail.com
Sziasztok!
Hááát lehet, csak helyben járás lesz Zakopane helyett.......
Eddig úgy ment a moci, mintha Schaffhausen óra lenne, de 2 napja nem akar csak szivatóval menni. Eddig az első inditásnál rátoltam a szivatót, s amikor elindult azonnal felhúztam.
Melegen járó motoron a szivatót rátólva le is állt.
Most meg amikor a szivatót felhúzom, kikapcsolom, járó motornál azonnal leáll. Mintha kevés lenne a levegő. Kikaptam a porlasztót, /Mikumi/, kimostam , az úszó szűrő felőli oldalán látszott koszos volt, de semmi változás. Szelepeket beállítottam, most indul szivató nélkül is de felpörög és leáll. Szivatóval viszont indul és vigan pöfög. A levegő csavarhoz nem akarok nyúlni, nehogy elállítsam. Van valakinek ötlete?
Üdv: Imre
Sajnálom...:(
Sajnos nekem sem jó az augusztusi hétvége! Örömmel látom, hogy a résztvevők listája viszont egyre bővül! Biztos király túra lesz!

Rubens
Augusztus 13-14 Zakopane OKOCIM sör-túra

Aki tud jönni íratkozzon fel !

Joe+RE Bullet Standard
Oldshit+RE Bullet DeLuxe
Balogh Imre+RE Bullet Standard
Turbucz "Turbó" István+Yamaha Diversion 600
Indiaban harom fele jarmu van :-)