A vasutallomas parkolojaban rengeteg magara hagyott motor van. Sokan ugy gondoltak hogy visszajonnek de valamilyen okbol ez meghiusult. Az otthagyott motorok kozott talaltam ot is...
Halihó !
Esetleg csatlakoznék a csapathoz.Telefonon vagy mailben egyeztetnénk.Számom 06209432093,oldshit@dunakanyar.net mail cím.Üdv Fridli László és RE deluxe.
Ez a szerelom gepe. Csak egy aprot tapos a berugokaron es mar dohog is. Hibatlan allapotu. 2007-es, 1 Lakh- ert eladna nekem... Kb 400000 Ft. Meg alkudoznom kell :-) A kurtok szama es elhelyezkedese parhuzamban all a fontossagukkal hehe
Szerintem azért még futkározik 1-2 gép az elmúlt 60 év terméséből, ami miatt alkatrészt azért kell majd gyártani. Esetleg megugrik majd az utángyártott alkatrészek piaca is, ami jelen esetben még minőségromlást sem jelent feltétlenül...
Nagyon jó, olyan embertől információt szerezni, aki úgymond közel van a tűzhöz, Köszönjük! Az árakon egy kissé megdöbbentem, azt hittem elérhetőbb kint ez a gép... A másik amitől megijedtem, most akkor nem lesz hozzá alkatrész?
Próbálok majd fotózni új Enfieldeket is, holnap úgyis bemegyünk a városba. Nekem, személy szerint tetszik a külső olajcső, de ez már sajnos a múlté... Gumi rezgéscsillapítók kerültek a hengerbordák közé, és a hengerfej is megváltozott. Nagy szó ám itt, ha valaki RE-t hajt.
Az elérhető legdrágább, vadonat új, Classic 500 RE 143100 Rúpiába kerül, ami kb. 587000,- Ft. Az alap 350-es Bullett 93800 Rúpia, azaz kb 385000,- Ft. Az indiai átlagbér 6000 Rúpia havonta... Szóval nagy pénz az itt. A másik gond az, hogy az indiaiak alapvetően kisebbek, mint az európai ember. A kick startos Enfield túl nagy falat nekik. Általában 100-130 ccm-es négyütemű motorokon járnak. Vagy 110 ccm-es, négyütemű robogókon. A riksa egy külön kategória. 80 ccm, két ütem és nem ritkán öten utaznak benne. Küldök majd képeket, ahogy lesz időm.
Üdv,
Aki tud jönni íratkozzon fel !
Joe+RE Bullet Standard
Oldshit+RE Bullet DeLuxe
Balogh Imre+RE Bullet Standard