Üdv!
Ahogy nézegettem a táskákat, a nagy mértetűek általában merev oldalfalúak , vastag bivalybőrből, vagy bőrrel bevont rozsdamentes lemezből vannak. Ezekhez mindig tartót is fel kell tenni. A kisebb méretűek tehetők fel tartó nélkül.
Imre
Szia!
Háát az igazság az, ideiglenesen lett feltéve 3 éve, de olyan jó lett hogy így maradt. Levettem az ülést, a két táska össze van fűzve és a hátsó sárvédőre van téve, megkötve a segédvázhoz ne tudjon csuszkálni, majd az ülés visszatéve. Ha olyan vastag bőrből lenne mint az eredeti RE táskák, jobb lenne, de a csatokat meghúzva, bacsatolva, igy is jól eláll a kerekektől. Az asszony szerint, nem zavarja a hátsó ülésen.
Mégegyszer az önindítós indításról: elolvastam egy angol fórumon a hozzászólásokat és teljesen egybevág az én tapasztalatommal, azóta így indítom és megy mint a Doxa. Tehát kapcsoló bekapcsolva, gyújtás ráadva, töltésjelző a piros mező 3/4 -re ugrik. Most behúzva a dekompresszort a berúgóval picit forditok a motoron, a töltésjelző a piros mező tetejére ugrik. Ekkor elengedve a dekopresszort, a starter gombot megnyomva, indul is a motor. Persze ha hideg, a szivatót ráhúzom, de ha elindult azonnal vissza is tolom.
Üdv Imre
lenne egy kérdésem. Te hogyan oldottad meg az oldaltáskák elhelyezését? Az a bajom hogy a segédváz pont ott csúcsosodik ki, és billenti az egészet. Ha előre teszem a hátsó utasnak kényelmetlen, ha hátra akkor meg vagy a kerékhez vagy a kipuffhoz ér oda. Valami fémtartót tettél rá?
Szia Ritt,
Akkor én is hozzátenném a magam ajánlását:
Castrol 10w 50, motorba való.
És többet bele, mint amit a kezelési előír, hogy jobban kenje a szabadonfutót.
Üdv.
Bocs Imre a bénázásomért de én nem találom ezt a hozzászólást.. a lényeg a lényeg ezek szerint a primer lánc felőli oldalra 20 w 50 kell. Egy muki a youtube on valami Valvoline type F anyagot locsolgat egy önindító nélküli bulletbe, de sajna a viszkózszám nem látszik a flakonon.
Szia!
Volt már a fórumon ez téma, ha a jobbra felül lévő üres négyzetbe beírod .."olajcsere", vagy "20w50" megtalálod. Szóval 20W50-es olaj kell bele.
Üdv: Imre
Egy gyors körkérdésem lenne az aktív Royalistákhoz. A motorba a váltóba illetve a primer lánchoz milyen olajat töltötk? Már annyi féle változatot olvastam itt a fórumon... A primerlánchoz sztem töltenem kéne, mert hiába tekerem ki a legalsó kontroll csavart, semmi folyás, de még csepegés se...
Hát ez az, akkor jó ha minden acél Komolyra fordítva a szót, ez egy gyönyörű klasszikus motor, sajnos szerintem a kormányszervek nagyon elütőek ettől (persze ez az én véleményem) Én teljesen klasszikusra szeretném felhozni, Lucas nyomógombokkal (kürt, esetleg önindító ) és LUCAS fényváltóval, index-el. Na meg természetesen a fék-kuplung, illetve dekompresszor kar, valamint a gázcsutka pedig AMAL
Hello Urak!
Dorogon volt azonos Minda felszerelés. Talán most is van. Indiai árkalkulációval. Én anno vettem tartaléknak. Igaz, hogy műanyag, de beleillik a moci megjelenésébe. Amúgy azért van ott acél is elég!
Üdv:papa
Amire Téged a kényszer vitt rá, azt én szándékosan akarom átalakítani, mivel hogy a komplett kormány műanyag "retteneteit" klasszikusra cserélném. Nos a deko kar az eredeti 50 es Royalon természetesen fém volt, nekem is akad valahol egy Amal, éppen azt keresem, hogy lecseréljem a darabot.
Sziasztok!
Megnéztem ez kellene: http://cgi.ebay.com/ebaymotors...
Így kompletten lehet csak kapni.
De, megragasztottam, visszatettem a helyére, hogy a kinézete olyan legyen mint az eredetinek. Feltettem egy bicikliről való "bajuszt" a kormányra, a dekompresszor bowdenjét beakasztva, jobb mint az eredeti, még a kinézete is jó. Majd teszek fel képet, csak a fényképező akksik lemerültek.
Üdv: Imre
Ilyet sem látni minden sarkon!
http://auto-motor.vatera.hu/ve...