Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hálás lennék ha nekem is elküldenéd, érdekel a téma.
fenyvesipontmarkkukacfreemailponthu
Csak magánban. Oka van néki.
Mail ment
Kár, pedig szerintem többen szívesen olvasnánk róla...
ritterkreuz kukac és gmailos a fiók Köszi várom a tanácsot.

üdv
Szia, ez a téma nem érdekel mindenkit, ezért nem lenne helyes ilyen nyílt fórumon kevesézni. Ha megadsz egy elérhetőséget, szívesen segítek.
Azaz mit javasolsz? Lezárni azt az elvezetőcsövet?
Sziasztok,
A könyökcső elszíneződésre reagálnék.
Az elszineződés nem króm kérdés (a könyökcső szerintem nem is krómozott). Az igazi oka, hogy a károsanyag kibocsátás visszafogása okán elszegényítik a keveréket, ami nagyon magas égési hőmérsékletet eredményez. Ettől színeződik el a könyök és minden belső alkatrész idő előtt szétég, ahol a forró gázok átáramolnak. Mindenkinek a fantáziájára bízom, hogy végigkövesse a gáz útját. Ezt a motort nem szegénykeverékes üzemre fejlesztették, így ez az üzem jeletősen megrövidíti az élettartamot.
A probléma könnyen orvosolható.
Brutál, főleg a fahidas kunszt a végén, sztem még gyalog sem mentem volna rá Meg a kis gyorsszervíz levett szelepdeknikkel... ujjj
Azta qrva! Hát nem semmi egy brigád az konkrét! Szerintem a málha 80%-a benzin volt, mert arra felé hol a francban tankoltak azt el sem tudom képzelni!?
NEM! Légyszi ne kérdezz :-)
Inkább egy kis DDDDD Ki mondta hogy ezek a gépek nem bírják a strapát?!?!
http://youtu.be/mkb4558ym5w
Talán csak nem...?
Nos ebben is van valami Rubens, mindegy ez az ár még regadóval sem sok érte...
Erről egyenlőre nem szeretnék nyilatkozni, babonás vok
Egyetértek abban, hogy nincs két egyforma motor és két egyforma kipu elszíneződés sem! Viszont ha a képet megnézed nekem az a véleményem, hogy 26 km alatt ilyet egyetlen motor sem képes csinálni a legszarabb krómmal sem! Olyan mintha az a könyök izzott volna és bekékült végig meg a dob is megsárgult! Azt a motort valaki drasztikus módon nyelezte!
Sajnos csak az irodában van kábelem a telefonhoz, amin a kép van. Kié a fehér moci, amiről a képet linkelted?
Igen, sajna az is igaz hogy az indiai króm azért nem egy I o minőség, ezt pár RE képen jól lehet látni. Ez a motor amiről a képet linkeltem tuti nincs megrángatva, a gazdája motorértő és nem gyilkos, mégis ilyen lett a kipuff
Az mondjuk való igaz, hogy mindegyik máshogy, máshol színeződik el...
Annyira nem az, hogy akár úgy mondhatnám egy "templomban" dolgozunk
Köszi

Csak szerdán?
Most lehet hogy megköveztek, de sajnos nem nehéz "szint vinni" a kipuffra, főleg ha hidegen egyszer meghúzzák a fülit a gépnek. Amúgy ez akár 26 km belül is megy Ritka az olyan gép aminek olyan kíméletes gazdája van mint ti, hogy vigyáztok rá...
Ezt a motort a gazdija pl tuti nem tépte mégis ilyen lett..
Ismerem Rubens kollégát, hát bizony nem katolikus pap.
Gyárilag elszíneződött kipufogót pedig még én sem láttam...
Már csináltam képet, szerdán elküldöm.
Üdv Royalisták!

Örömmel tapasztalom, hogy ébredeznek motorjaink téli álmukból! Jómagam is felébresztettem ami nagyon szépen sikerült! Második indításra röffent viszont 3-4 km kellet, hogy átjáródjon a rendszer, mert dadogós volt. Ezt szívatóval tudtam kompenzálni, majd gyönyörűen ketyegett mint az arany Doxa! 15 km-ert mentem vele a városban és nagyon jó érzés volt a motorozás!

ritt által belinkelt vaterás Royálról az a véleményem, hogy akkor van abban 26 km amikor én katolikus pap vagyok! Ha 26 km alatt olyan szinten elszíneződik a könyök sőt még a hátsó dob közepén is lehet látni elszíneződést, akkor azt a motort agyonhajtották és az órát vagy kikötötték, vagy pedig visszatekerték! Vigyázni kell, mert nagyon hamar leveszik az embert utána meg szívás hegyek! Mint tudjuk zsebbe nyúlós kérdés egy nagyjavítás!

Kellemes motorozást mindenkinek!

Rubens
Segítsen nekem egy Royal gazda légyszíves. A hosszú kipufogóban tényleg üveggyapot v ilyesmi van? Láttam egy képet a neten kipuffról azért kérdezem.