Üdv Mindenkinek!
7-en voltunk Bokorban, /de nem csipke bokorban/. Remek, igazi motoros idő volt, rengeteg régi motort autót, traktort, stabil motort láttunk. Igazi majális hangulat, remek társaság volt.Köszönet mindenkinek aki eljött, aki meg nem tudott eljönni, várjuk a következő közös gurulásra.
Imre
Na ma harcoltunk egyet Sir Arthurral, valami azzal a zárófedéllel volt (gyújtás) ha ráhúztam a csavarral a helyére, akkor valahogy rövidrezárta a megszakítót, abba a pillanatban nem is indult, de még a töltésjelző sem mozdult el hiába rugdaltam gyújtáson. Ahogy kicsavartam a csavarjait és kifele mozdítottam azonnal indult... egyszer még szikrázott is egyet ahogy lehúztam. Lehet hogy a rajta lévő króm zárt rövidre valamit? Mert ugye a műanyag nem lehetett...
Most szent a béke, néhány részletfotó (úgyis mondta anno valaki hogy kevés a kép)
Döme segíts légyszíves, kéne egy megszakító meg egy kondi 500 standardra, de az utánvét az alkatrész árak felével vetekszik. Nem megoldható hogy elküldöd borítékba ajánlva, ez max 550 ft borítékostul, természetesen előre utalom az árat.
Na most azt kéne mondanom megcsináltam a motort, de igazából nem merem. Működik, ez biztos. Apró darabokra szedtem, főleg a gyújtás részét. Nos voltak érdekes dolgok. A szuszogón az ülés alatt pl ohne cső, úgyhogy folyamatába a gyönyörű LUCAS trafóra ontotta az olajos trutyit, természetesen a tetejére... no ez azért tuti nem jó. A megszakítókalapács is igen csak lötyög a tengelyén, megérett egy cserére.. talán már a kondi sem tökély.. sajna ezekből kell egy szett, ami nem is drága a mérgesítő az hogy az utánvét ára majdnem fele az alkatrészeknek... Döme ha olvasod oldjuk meg utánvét nélkül, én előre utalom az árat a postaköltséggel! Ha a kis fedelet ráhúzom (mármint a műanyag megszakítófedelet) akkor valami zár, mert nem indul a gép, sajna már a fedél is repedt, én döbbentem meg a legjobban hogy műanyag. Ha kilazítom láss csodát pöcc röff a gép
Attip-nek köszönöm a telefonos segítségeket
És egy kis öröm, a km óra szuperul működik, sőt nem jár úgy a mutató mint az eredetin
Nekem is volt már a gyújtással gondom, nálam a gyújtótrafó távozott az örök vadászmezőkre, pedig a háttérinformációk szerint meglehetősen strapabíró. Szekunder menetzárlat volt az utólagos mérések szerint. Én még akkor rendeltem Dorogról egy komplett készletet, azaz trafó (na ez ment bele), megszakító, kondi, gyertyapipa, kábel. Minden volt.
Jobb autósboltokban kapható. Vidd magaddal a régit, nehogy más menettel vedd meg, mert a ahhoz drága, hogy ne legyen jó. A gyár a Standard-hez 8-ast, az Electrához 9-est ajánl. Nos, nekem Electrám van és 7-es Iridiummal járok, igaz, hogy én jelentősen levettem az üzemi hőmérsékletet (olajhőfok)
Szia Ritt!
Ahogy olvasom, most a legkisebb gondod is nagyobb a tükörtémánál, de azért beszúrok két nem túl jól sikerült képet . Sok sikert a gyújtáshoz. üdv:varszegib
Nekem szikrát mindig adott amikor néztem. De utoljára amikor szervizbe vittem, valami vezetékszakadást is emlegetett a dorogi gárda. Sztem a gyújtás olyan jellegű cucc, amihez illik lennie náluk alkatrésznek.
A gyertyára gondoltam. De amikor utoljára jártam ott (ez már a túra után volt), akkor is az elektronikával mókoltak valamit, sajnos nem tudom már mit...csak azt, hogy a jelek szerint nem sikerült tökéletesen.
Üdv Suraki, mármint mit cserélt? a megszakítót v a gyertyát? Írd meg légyszi. Neked ilyen nincs szikra gondod volt vele? Vajon dorogon van hozzá gyújtás alkatrész?
7-en voltunk Bokorban, /de nem csipke bokorban/. Remek, igazi motoros idő volt, rengeteg régi motort autót, traktort, stabil motort láttunk. Igazi majális hangulat, remek társaság volt.Köszönet mindenkinek aki eljött, aki meg nem tudott eljönni, várjuk a következő közös gurulásra.
Imre
Próbálnék én is pár friss képet feltenni, de az internet egyelőre leold a feltöltés közben
Később talán sikerül
Most szent a béke, néhány részletfotó (úgyis mondta anno valaki hogy kevés a kép)
Kár, hogy őkelme nem kímélt engem.
Mi egy hónapon belül költözünk ki Indiába. Ha bármi segítségre szükségetek van, szóljatok.
Üdv,
Laci
u.i.: ha érdekelnek a kinti kalandjaink, az indiapass.blog.hu-n megtaláltok :)
most néztem vissza, 2009 augusztusa körül voltál Szlovéniában, akkor volt 10000 km? 1,5 év alatt 2700 km ment bele? Kímélted a gépet
üdv ritt
Na most azt kéne mondanom megcsináltam a motort, de igazából nem merem. Működik, ez biztos. Apró darabokra szedtem, főleg a gyújtás részét. Nos voltak érdekes dolgok. A szuszogón az ülés alatt pl ohne cső, úgyhogy folyamatába a gyönyörű LUCAS trafóra ontotta az olajos trutyit, természetesen a tetejére... no ez azért tuti nem jó. A megszakítókalapács is igen csak lötyög a tengelyén, megérett egy cserére.. talán már a kondi sem tökély.. sajna ezekből kell egy szett, ami nem is drága a mérgesítő az hogy az utánvét ára majdnem fele az alkatrészeknek... Döme ha olvasod oldjuk meg utánvét nélkül, én előre utalom az árat a postaköltséggel! Ha a kis fedelet ráhúzom (mármint a műanyag megszakítófedelet) akkor valami zár, mert nem indul a gép, sajna már a fedél is repedt, én döbbentem meg a legjobban hogy műanyag. Ha kilazítom láss csodát pöcc röff a gép
Attip-nek köszönöm a telefonos segítségeket
És egy kis öröm, a km óra szuperul működik, sőt nem jár úgy a mutató mint az eredetin
Ugye csinos
Nekem is volt már a gyújtással gondom, nálam a gyújtótrafó távozott az örök vadászmezőkre, pedig a háttérinformációk szerint meglehetősen strapabíró. Szekunder menetzárlat volt az utólagos mérések szerint. Én még akkor rendeltem Dorogról egy komplett készletet, azaz trafó (na ez ment bele), megszakító, kondi, gyertyapipa, kábel. Minden volt.
Jó pöfékelést!
Sir John & Jocó
...megnyugtattál... én is...
Jó pöfékelést mindenkinek!
Sir John & Jocó
Ahogy olvasom, most a legkisebb gondod is nagyobb a tükörtémánál, de azért beszúrok két nem túl jól sikerült képet . Sok sikert a gyújtáshoz. üdv:varszegib
Még a Szlovén túra előtt cserélte a dorogi csapat, vagyis olyan 10e km körül.