Azért az a kipuff nagyon-nagyon pofás azokon a korabeli Enfieldeken! (az új Classicon ugyan ez a stílus köszön vissza!...végre visszahívták a régi tervezőt és nem az izlésficamos indiai tervezte. )
Bár ha mostani dobod is moddolhatod:
1. a hátsó felfogatását kioldot a dobnak
2. min 5kg-os kalapáccsal alulról odaversz neki rendesen
3. rögzíted a hátsó felfogatásnál (valahogy)
4. a kettes pontban használt kalapáccsal rácsapsz egy embereset a végére is.
Már kész is a korhű RE dob.
Biztos van ennél szakszerűbb megoldás is, de egyszerűbb tuti nem.
A kép szerintem egy másik típust ábrázol :-)
Ami Nálad a fotókon a motoron látszik, az az ITI/RES/SR/02, míg ez a kép az R1034, krómban R1035 volna.
...de bocsi, ha én tévedtem volna!
Tudom hogy ez nem piaci topic, de lenne egy krómozott nagy csomagtartóm, ami úgymond feleslegessé vált (ára és képe Lehotay Mikiék honlapján valamint a saját képeim között Sir Arthur-on látható ) mivel nem kofa vagyok szívesen elcserélném egy lengőnyeregre Royalhoz, természetesen egy az egybe.
Ez a változat az, elektrára is jó, csak az enyém a krómos változat.
Jaa meg ha megoldható hozdd el légyszi a hosszú kipuffot, inkább hazacígelem nagyhátizsákba... meg esetleg ha megvan az a kapaszkodó ami az ülés hátsó részén volt, ha volt olyanod (sztem a csomagtartó miatt lett levéve) reggel 8 fele hívlak hogy készüljek.
Én azért örülnék ha működne, bár nem használnám.. sajna maximalista vagyok
Esetleg ha megoldható a Riding solo on top the world -öt el tudnád hozni? Valahogy átírnám..
Ez Sir Arthurnál sajnos születési rendellenesség és a korral csak rosszabbodott az állapota.
De véges elemszámú az érintett alkatrészek sora, így szerintem van remény a gyógyulásra.
Más kérdés, hogy számomra az önindító ezen a motoron a vakbél kategóriába sorolandó, vagyis nem sirattam volna ha nincs benne.
Most a hétvégén végre nekem is jutott időm egyet gurulni. Igaz már nem a relaxációs kézikészüléken (az már Ritt privilégiuma), de azért így is élveztem a kanyarokat.
Köszi letöltöttem, naggyon jó a snidal félét Suraki elküldte. Nos Márkó79 is rögtön hívott, és ellátott jótanácsokkal mint ahogy Te is. Már többször éreztem, nem csak a motor miatt jó közétek tartozni
Hétvégén átnézem a masinát, holnaptól sajna meló van és hát Sir Arthur-nak is dolgoznia kell... (cipeli a fenekem melóba)
Már úton a jellegében szerintem hozzá illő tacho...
Szia! Szerintem inkább kontakt hibás, nekem a fényszóró kapcsolót kell oda-vissza kapcsolgatni, hogy rendesen világítson. De egyszer szétkapom. és megtisztítom.
Imre
Értem, nos gondolom ha így teker, akkor a kapcsoló lenne szar? De hát ha nyomom az önindítót gyújtáson, a töltésjelzőm igen meglódul lefele...mi lehet még a gáz?
Szia!
Hát megnézheted az önindítót is, ha leveszed róla a vezetéket, és az akku pozitív pólusát az önindítóval összekötöd egy pillanatra. DE ELŐTTE A MOTORT NÉZD MEG NE LEGYEN SEBESSÉGBEN! Mert esetleg leugrik a sztanderről!
Üdv: Imre
Nos teljesen ugyanezt csinálja az én töltésjelzőm is, akkor megnyugodtam nem rossz
Az indítómotor viszont télleg gáz, az akksi új, szegény Suraki előttem perkálta az árát a rokonnak, még a régit is megkaptam... félek más lesz a baj
Szerintem a lámpás trükködet megpróbálom.. és ne viccelj minden tanács jól jön, már csak azért is mert a régi gépeken ohne önindító
Szia!
Alapjáraton a műszer mutatója átmegy "ablaktörlő" üzemmódba, lengedez a két szélső érték között. Menet közben a zöld mező alján tartózkodik, de pl ha az irányjelzőt bekapcsolom, jól láthatóan mozog a villogás ütemében. Bizony 4 éves lesz a gép, új aksi kellene bele. A minap 1 hetes állás után, kattant a relé indításkor, de nagyon halk kattanások voltak, a müszer is a Start gomb megnyomása előtt 1/4-es szinten állt. Megmértem az akkun 11,7 V-volt. 3-4 órát töltve, a szint 1/2-re, /piros teteje/ ugrott, indítva erőteljes volt a kattanás, és egyből röffent a masina.
Magyarul, ha az akku gyenge a relé nem tud rendesen behúzni.
Szerintem egyébként, vedd le az önindítórol a kábelt, a kábel és a test közé tegyél egy voltmérőt, ha nincs 12V-os izzót, és akkor le lehet ellenőrizni mindhárom kapcsolót. melyek indításkor sorba vannak, zárt állapotban, hogy a relé meghúz-e. Ez a 3 kapcsoló: Start gomb, indítókulcsos kapcsoló, és a "0" kapcsoló, vagy a kuplung behúzását figyelő kapcsoló. De bocs ha neked írok ilyeneket, amikor láttam milyen frankó gépeket restauráltál.
Üdv: Imre
No meg a másik az önindító, ez még kattanni sem kattan egyszerűen leveszi a töltést ha nyomom a gombot, és semmi. Megpróbáltam rövidre zárni a bal oldali dekli alatti relét, de csak szikra volt (lehet én bénáztam) Amúgy nektek is gyér a töltésetek töltésjelző szerint? Nekem épphogy a zöld alját nyalja ha megyek, ha a világítás rajta akkor meg tényleg csak épphogy. Alapjáraton (álló helyzetben), ahogy húzom a gázt úgy erősödik a light
Bár ha mostani dobod is moddolhatod:
1. a hátsó felfogatását kioldot a dobnak
2. min 5kg-os kalapáccsal alulról odaversz neki rendesen
3. rögzíted a hátsó felfogatásnál (valahogy)
4. a kettes pontban használt kalapáccsal rácsapsz egy embereset a végére is.
Már kész is a korhű RE dob.
Biztos van ennél szakszerűbb megoldás is, de egyszerűbb tuti nem.
Esetleg ismersz rugókészítőt Budapest környékén?
Kíváló indiai lengőnyergemben egymásután szakadnak el a rugók. Van esetleg ötletetek, hohyan lehetne javítani/mire lehetne cserélni őket?
Köszi
Eszeleny
köszi ritt
A kép szerintem egy másik típust ábrázol :-)
Ami Nálad a fotókon a motoron látszik, az az ITI/RES/SR/02, míg ez a kép az R1034, krómban R1035 volna.
...de bocsi, ha én tévedtem volna!
Legyen szép napotok!
Jocó
...lengőnyergem nincs cserébe, viszont megvenném. 3minc-9nyiolc9öt4huszon4. Régóta vennék egy ilyet, de Mikiéknél nem volt!
Jó pöfékelést!
Sir John & Jocó
Tudom hogy ez nem piaci topic, de lenne egy krómozott nagy csomagtartóm, ami úgymond feleslegessé vált (ára és képe Lehotay Mikiék honlapján valamint a saját képeim között Sir Arthur-on látható ) mivel nem kofa vagyok szívesen elcserélném egy lengőnyeregre Royalhoz, természetesen egy az egybe.
Ez a változat az, elektrára is jó, csak az enyém a krómos változat.
üdv ritt
Esetleg ha megoldható a Riding solo on top the world -öt el tudnád hozni? Valahogy átírnám..
De véges elemszámú az érintett alkatrészek sora, így szerintem van remény a gyógyulásra.
Más kérdés, hogy számomra az önindító ezen a motoron a vakbél kategóriába sorolandó, vagyis nem sirattam volna ha nincs benne.
Most a hétvégén végre nekem is jutott időm egyet gurulni. Igaz már nem a relaxációs kézikészüléken (az már Ritt privilégiuma), de azért így is élveztem a kanyarokat.
Hétvégén átnézem a masinát, holnaptól sajna meló van és hát Sir Arthur-nak is dolgoznia kell... (cipeli a fenekem melóba)
Már úton a jellegében szerintem hozzá illő tacho...
Imre
Most találtam ezt a két dokut, igaz hogy angolul vannak de nagyon jól használhatóak:
http://www.bcmtouring.com/imp/...
http://www.bcmto
uring.com/imp/...
10,5 és 5,3 MB Pdf file-k, ha nem megy a letöltés, nekem megvan elküldöm./A Snidal féle leírás is megvan/
Üdv: Imre
Hát megnézheted az önindítót is, ha leveszed róla a vezetéket, és az akku pozitív pólusát az önindítóval összekötöd egy pillanatra. DE ELŐTTE A MOTORT NÉZD MEG NE LEGYEN SEBESSÉGBEN! Mert esetleg leugrik a sztanderről!
Üdv: Imre
Nos teljesen ugyanezt csinálja az én töltésjelzőm is, akkor megnyugodtam nem rossz
Az indítómotor viszont télleg gáz, az akksi új, szegény Suraki előttem perkálta az árát a rokonnak, még a régit is megkaptam... félek más lesz a baj
Szerintem a lámpás trükködet megpróbálom.. és ne viccelj minden tanács jól jön, már csak azért is mert a régi gépeken ohne önindító
Alapjáraton a műszer mutatója átmegy "ablaktörlő" üzemmódba, lengedez a két szélső érték között. Menet közben a zöld mező alján tartózkodik, de pl ha az irányjelzőt bekapcsolom, jól láthatóan mozog a villogás ütemében. Bizony 4 éves lesz a gép, új aksi kellene bele. A minap 1 hetes állás után, kattant a relé indításkor, de nagyon halk kattanások voltak, a müszer is a Start gomb megnyomása előtt 1/4-es szinten állt. Megmértem az akkun 11,7 V-volt. 3-4 órát töltve, a szint 1/2-re, /piros teteje/ ugrott, indítva erőteljes volt a kattanás, és egyből röffent a masina.
Magyarul, ha az akku gyenge a relé nem tud rendesen behúzni.
Szerintem egyébként, vedd le az önindítórol a kábelt, a kábel és a test közé tegyél egy voltmérőt, ha nincs 12V-os izzót, és akkor le lehet ellenőrizni mindhárom kapcsolót. melyek indításkor sorba vannak, zárt állapotban, hogy a relé meghúz-e. Ez a 3 kapcsoló: Start gomb, indítókulcsos kapcsoló, és a "0" kapcsoló, vagy a kuplung behúzását figyelő kapcsoló. De bocs ha neked írok ilyeneket, amikor láttam milyen frankó gépeket restauráltál.
Üdv: Imre