Üdv mindenkinek!
Még friss Enfield tulajdonosként elég tapasztalatlan vagyok és adódott egy kis problémám. Hidegen, indítás után szinte egyáltalán nincs alapjárat, viszont melegen vidáman duruzsol, minden tökéletes. Nincs valakinek ötlete mi lehet a megoldás?
Köszi előre is!
Nekem kényelmes ülés esett rajta, de már átszereltem az egybenyeregre, hogy a fiamat is tudjam vinni. Hiába, a család az első. Ezért is lett a RE családtag
Milyen a nagy tányérülés? Kényelmes?
Valószínű, hogy nem attól színeződött el. Az enyémen pl nincs kikötve, és mégsem színeződik. Egyébként nem lehet tudni mitől. Azonos használat és futásteljesítmény mellett is tud különbözőképpen színeződni. Szerintem ne foglalkozz vele.
Köszi a visszajelzést, egyelőre nem észlelek különösebb problémát csak szeretném minél jobban megismerni a "kezelés" rejtelmeit. Amúgy a használtautóponthu-n volt ez a gépsárkány, 650 km van benne. Szép állapotban van bár a kipufogó eléggé elszíneződött. Az előző tulaj kikötötte a csőbe menő levegőt csak egy kicsit későn... Mindenesetre egy darabig így marad, mivel a zsebem nagyon lapossá vált... Amúgy a Balaton déli partján lakom, de egyenlőre nem nagyon lesz idő a munka miatt hosszabb túrákra. üdv: varszegib
Üdv közöttünk!
Melyik szépséget sikerült megvenned?
Sajnos nekem is csak angol kezelésim van. Nem is tudom, hogy létezik-e egyáltalán magyar nyelven. De ha bármi kérdésed lenne, szerintem itt tudásához mérten mindenki szívesen segít.
Merre fogsz motorozgatni?
Sziasztok Royalisták!
Régi álmom teljesüléseképpen egy Standard 500 tulajdonosa lehetek immár 3. napja. Még csak kóstolgatom a szerkezetet és mondhatom élményszerű a gép! Van a motorhoz angol nyelvű kezelési utasítás de, hogy finoman fejezzem ki magam az angoltudásom kissé hiányos... Ha valaki tudna segíteni magyar nyelvű kezelési utasítás beszerzésében azt nagyon megköszönném. Szép időt és széles utat mindenkinek!
Szia Ritt!
Pedig ilyen lehetőséged, mint a Vaterás Enfield, nem lesz még egyszer. Itt rágtam a körmöm, az RE-s órát már elkezdtem csomagolni, hátha...
Egyébként van motorod? Mert ha van, szívesen látunk, a május 7.-i Bokori találkozón!
Üdv : Imre
Kedves Márkatársak!
Nézegetném a szebbnél szebb Enfieldeket, de szinte senki sem tölt fel képeket a fényképalbumába.
Tán szégyellitek?
Rajta, rakjatok már fel néhány frissssss képet ebben a gyönyörű tavaszi időben!
Üdv mindenkinek:
Attip
Ui: Sir John a motorom neve. :-) Régivágású angol úr az egykori gyarmatokról... Ha megkapja rendesen a teáját és szép hangon beszélnek vele, kiváló barát.
Elnézésedet kérem, nem sűrgetni akartalak. Tudom, hogy nem kis meló, de túl szép az idő, a paripa meg menne...
Azt sem tudom milyen akksi kell bele (most autóakksiról indítom be és hallgatom a mennyei zenét). Gurulnék már.
Bocsi
Igen értelek, én is ezért nem mertem belemenni ebbe. De azért akad pár eladó darab még ami papíros. Érdemes várni, sajnos egy-egy márkatárs néha megválik a gépétől, és szerintem itt mindenki vigyáz is rá...
...ha már mindenki ébredezik: Sir John még egy hónapja felébredt téli álmából... kicsit hallgatutt, majd nagyon pufogott magában, de egy kis gyorsindítóra ("pálinkás jóreggelt") magához tért. Akkor egy hétre pöfékeltünk, de lefagytam róla. Múlt hét közepe óta viszont együtt járunk munkába.
Még friss Enfield tulajdonosként elég tapasztalatlan vagyok és adódott egy kis problémám. Hidegen, indítás után szinte egyáltalán nincs alapjárat, viszont melegen vidáman duruzsol, minden tökéletes. Nincs valakinek ötlete mi lehet a megoldás?
Köszi előre is!