Ilyen gondom nekem is van.
1, Fékezés után az első fék nem áll vissza pontos alaphelyzetbe (1mm) , így kicsit lóg a fékkar.
2, a fékkar kicsit lötyög is a helyén oldalirányba
3, a fentiek miatt a fékar felrögzítési pontjába szerelt kapcsoló bekapcsol.
Bár én nem vagyok elektra párti ( bocs Attip és többiek ) de bátran ajánlom a gépet, én 184 vagyok igaz, de amit Clockwork írt az úgy van. Ülésmagasság igazi klasszikus cca 75 cm. Bár az elektra mint mondtam nem kedvencem, de! a tárcsafék az elején nem rossz ha szeretsz 90 felett is tartósan utazni, az elektromos gyújtással kevesebb a gond, a hátsó rugóstag is modernebb, na meg a lényeg az is egy ROYAL ENFIELD !
Szia, Én 196 cm vagyok és szuper kényelmes volt az Enfield. A fényképen kissebnek tűnhet, de a valóságban egy méretes járgány.
Jól tutod, az A korlátozott elég a masinához...
Sziasztok. Motor vásárlás előtt állok és a Royal Enfield Bullet 500 Electra is megfordult a fejembe. És lenne hozzátok 1-2 kérdésem.
Ezt ugye lehet vezetni A korlátozottal? Mert ugye 17 Kw.
192 cm vagyok nem kicsi ez nekem? Mekkora az ülésmagassága?
És szívesen veszek minden infót a gépről. Sokat használnám 2 személlyel!
Köszönöm.
Szia Ritt,
Jó játék a szelepállítás
Hidegen ne támasszon, melegen pedig ne csörögjön. Nem könnyű megtalálni a legjobb beállítást. Ha viszont megvan, nem szabad piszkálni. További pikantéria, hogy pár ezer km-ig az emelőrudak mennek összefele, ha viszont utánhúzod a hengerfej csavarokat, akkor meg csökken a hézag.
Szóval tiszta emóció az egész.
Valahogy érezni kell.
Üdv.
Na belőttem a szelepeket kézmelegen, csapkodtak ugyanúgy. Amikor nyúltam hozzá először a kipuff szelet egy kissé akkor is támasztott. Most visszaállítottam ugyanúgy, már érezhetően halkult a hang, de a kipuff szelepemelő így igen nehezen fordítható... na volt még egy kis szelephang, kissé megtámasztottam a szívót is, az is elmúlt... Azt nem tudtam megnézni gyengül e a motorteljesítmény, mert ez ugye mutatja hogy esetleg a szelepek nyitva maradnak... (mert ugye az utcában max 60 al merek menni sok a gyerek) ez a gép meg ahoz erős ill nyomatékos hogy 60 km/h nál észrevedd a gyengülést, hát holnap munkába menet meglátom (az 25 km) Ötlet? Segítség?
Nincs az a pénz , amiért én lemennék az alsóörsi romashowra , de mielőtt leindulnál szívesen koccolnék Veled valahol Pesten : lenne pár kérdésem a bicigliről .
Lehet, hogy hering, lehet, hogy tömeges, de nem tudok ennél jobb alkalmat arra, hogy néhányan összejöjjünk.
Én ott leszek.
Aki már pénteken lejön, keressen privátban, hogy megbeszéljük, hol töltsük el az estét némi sörök, vagy borok társaságában
Ez kicsit olyan mint a ZŐD könyv. Egyszer minden motorosnak el kell menni a motoros Mekkába Én még nem voltam ezen a zarándolkaton úgyhogy úgy gondoltam talán most van itt az ideje. Ki tudja mit hoz a holnap...
Szeptemberben kukáztam Jászberényből a Csiki-Bege utolsó 500-as Standard-jét nullkilométeresen. Olívazöld színű és menet közben állandó prosztata masszázst biztosít .
Eddig 1600 km-t tettünk meg és - eltekintve egy szelepkiszakadós hátsó defekttől - elégedettek vagyunk egymással .
Eddig Guzzijaim és egy Triumph Thruxtonom volt , de eluntam a problémamentes motorozást...
Budapesti vagyok , hetero és minden gurulás érdekel !
Sziasztok,
Már pedzegettem a múltkorjában, hogy el kék menni az alsóörsi HD fesztiválra. Szombaton lesz a motoros felvonulás 12-től 15-ig aminek egy részére én szívesen csatlakoznék. Jó lenne esetleg már péntek délután leruccanni, hogy ne legyünk annyira zsibbadtak a szombati felvonuláson. Érdekel valakit a történet?
jajistenem.... azonnal banot kel rabolnom Félre a tréfával ez igen...... tudom hogy nem ide vág szorosan, de ez itten meg az én régi vasam, a rendszám árulkodik
Kérdeztem Dorogot , de nincs Nekik ( ez sem )