Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

BR7HIX
NGK
A "7" a hőérték
Nézz be ide:
http://global.ebay.com/NGK-Spa...
7 es iridium? Az milyen típus denso v más?
Akárhogy is legyen, ajánlom, hogy a motor új életét kezd új gyertyával, legjobb lenne egy 7-es Iridium. Drágább, de megéri!
A mechanikus gyújtásban az a jó, hogy könnyen lehet lépésről-lépésre haladni a hibakereséssel. Jellemző hiba, hogy a megszakító kenőfilcére elfelejtenek olajat cseppenteni, így a megszakító bakelitfüle elkezd kopni, máltal egyre kissebb lesz a megszakítóhézag, míg végül már nem nem lesz elég a gyújtáshoz. Ha ez a hiba, állítsd be a hézagot és olajozd be a kenőfilcet.
Köszi a tanácsot a piros kapcsoló kizárva, az jó helyen van, hiszen volt szikra csak nulla...épp ezért a csatlakozóktól is félek, mármint hogy nem ott volt a baj, igazából a megszakító fibere (emelője) sem mai gyerek már, lehet megérett egy cserére.. sztem nem volt még cserélve 13400 km nél járok. A gyertya egy DENSO de hogy mikori? lehet NGK ra kéne váltani? Ami ijesztő amíg nem kötöttem ki a kondit legalább volt szikrácska, na most az sincs pedig most kéne szikrázni igazán (mer ugye a kondi azért lenne) vajon kondi meg megszakító kapható Dorogon?
Szia Ritt,
Semmi pánik. Először nézd meg, hol csúszhatott szét egy csatlakozó a lámpafejben, amikor az órát cserélted. Utána nézd meg a piros gyújtáskapcsolót. Mivel dekompresszorral állítjuk le a gépet, ez a kapcsoló csak bajnak van, mivel nem használjuk rendszeresen, néha eszünkbe sem jut ellenőrizni, hogy nem kapcsoltuk-e véletlenül át. Nem becsüllek ám le, én már jártam így.
ritt!

Mindenképpen kezdj egy új gyertyával! Én 1700-nál szívtam meg! Gyertyacsere és azóta semmi gond! Kondit nem tudom, hogy lehet e kapni Dorogon, de hívd fel őket és megmondják! Az ebay-en láttam komplett alaplapokat ill. egy elekromos gyújtás szettet amit kimondottan a megszakítós Royalokra terveztek! 15 ropi körül van! Ha bekrepál az enyém akkor megy bele a elektromos oszt jóidő!
Na ma dobtam egy hátast, kihozom Sirt mivel előtte raktam bele a gyönyörű szép SMITH kilométerórát, na rugdosom aztán semmi (az önindító amúgy sem a legjobb, csak ritkán van kedve indítani) kiveszem a gyertyát, hát olyan nulla szikra van rajta, valami full erőtlen, ettől egy robogó sem tuti hogy beindulna. Nézem a megszakítót 12,33 Voltot mérek tehát oda elér az áram, ellenben ha a megszakítást nézem szinte semmi finom szikra... talán a kondi lehet zárlatos? Esetleg a gyertya a gáz? Vajon dorogon van kondi ehhez? Segítsééééééééggggggggg
Welcome a Indian home made edition
Ne csüggedj! Nekem eddig semmit sem sikerült flexelés, feszegetés, hajlítgatás, fúrás, faragás és ferde csavarok nélkül felszerelnem!
Sziasztok Royalisták!

Nnnna, akkor keresztbekasulhála, mert én meg Rittnek köszönhetően gazdagabb lettem egy csomagtartóval, aminek köszönhetően letehettem napi púpomat, és helyette egy hibridet (=átmenet a pilótatáska, hajóbőrönd és az orvosi táska közt ) kötözök a csomagtartóra. (fotó még nincs) A csomagtartó, a nyereg végi ív és a felerősítési pontok ugyan távoli köszönőviszonyban vannak egymással, de mindent kellett kicsit feszegetni-erőltetni, hogy végülis összeálljon a teljes darab .
(fél-egy centik, ferdén álló csavarok, stb...)

Üdv mindenkinek:

Sir John & Jocó
hmm érdekes amit mondasz, tudnál esetleg képet mellékelni?

köszi
Szia Ritt! A tükörrel a menet kapcsán ugyanúgy jártam mint te (jobbos-balos). de mivel tetszett a tükör, esztergáltattam két közdarabot rozsdamentes hatszöganyagból az egyikett jobbos, a másikat balos menettel. Kicsit megpolíroztam, így olyan mintha gyári lenne.
Széles utat: varszegib
Tegnap Jakabszállásra voltam hivartalos egy hagyományőrző rendezvényre, még szép hogy Arthurral pöfögtem, végül is csak 60 km tőlünk, minden oké volt szuper idő, egyszóval A motort rengetegen nézték, fényképezték, nagyon büszke voltam
Nos ma reggel viszont a visszaúton sikerült az utolsó 8 km.-en szó szerint sza..á ázni, hogy Arthur hogy nézett ki, arról ne is beszéljünk. De gond nélkül hazahozott.
Hála Jócónak (és persze Sir Johnnak is) illetve Márkó tagtárs barátjának, ma délutántól szegényebb lettem egy csomagtartóval, de gazdagabb egy zsír új lengőnyereggel, amit nagyon szerettem volna.
Rögvest fel is szereltem a gépre, de az eső miatt, csak a garázsban tudtam képet csinálni (mivel hogy előtte takarítottam a motort) emiatt elnézést...
Sziasztok!
Szóval, én Kismarosról a
Verőce-Katalinpuszta-Szendehely-Rétság-Bánk-Romhány-Kétbodony-Sze
nte-Magyarnándor-Cserháthaláp-Bokor útvonalon megyek ez kb 60 km. Aki csatlakozni akar a következő helyeken lehet:
Katalin puszta 9ó 30p /balra a falu közepén a zöldséges elött/
Bánk 10 óra /a bánki tónál lévő fürdő bejáratánál/
Bokor 11 óra /helyszínen a motoros parkolóban/
Persze lehet másfelől is jönni, kinek-kinek melyik út a jobb, akkor a helyszínen találkozunk. Remélem az idő kegyes lesz hozzánk, de addig még itt a fórumon pontosítunk. Szeretettel várunk minden RE tulajdonost, és azokat is akik szeretik ezt a gépet, de más motoron ülnek.

Üdv: Imre
Üdv

emlékezetem szerint Krokis Zalaegerszegi, őt esetleg érdemes megkérdezned.
Sziasztok!

Kacérkodok egy motor megvételével, de élőben még sosem láttam :(
Ismertek Szombathely környékén Royal Enfield tulajdonost vagy esetleg motorozik valaki valamikor errefelé?
Sok kérdésem lenne
Üdv: vizimi
Sziasztok!
Visegrádon voltam én is, de most autóval mert a nagylétrát vittem holmi fakivágáshoz. Du akkora zivatar volt, vagy 3-szor, hogy ha a tizede esett volna az átellenben lévő Kismaroson, nagyon örültem volna, de ott nem esett egy csepp sem. Viszont szombaton május 7-én van a Bokori traktoros népünnepély. Mindjárt írom hol lehet csatlakozni, ha valaki csatlakozni akar egy jó kis guruláshoz.
Üdv: Imre
Hát, hamarabb is feltehetted volna ezt a kérdést...
Sziasztok, Kinek volna kedve egyet materazzi ma délután? Opciós célállomások: Szentendre, Dunakanyar, Zsámbéki medanszié...
Én kb. 150 km után 6.6 ot tankoltam. Eddig 500 km a saját ami benne van a többi Suraki keze munkáját dícséri, így most 13250 körül vagyok. Nekem nem jön be a ferdített cső, tökéletesen tetszik ez a kisdobos változat. Surakitól megkaptam az eredeti dobot, de most hogy látom inkább csak elrakom...ma tükröt vettem, de pofára estem a menet a jobb száron fordított vihetem vissza hétfőn. Még jó hogy volt egy sejtésem, és már eleve úgy vettem hogy az eladóval lebeszéltem ha nem jó, mindent vissza.
Amúgy egyelőre nekem is minden patent Sir Arthurral
Royal Enfield nem= Royal Burnfield A bömösből úgy is sok van... Megjött a forgalmi is...
Üdv Royalisták!

Úgy látom a Royalos agy egyformán forog! Nem fogjátok elhinni min morfondíroztam a napokban! Ha bekrepál a gyári dobom akkor Classic dobot teszek rá(már ha tudok szerezni) erre Ti erről írogattok milyen faja! Ez egy gyönyörű dob, remélem a felfogatás is adja magát!? Ha más nem lesz csinálok egyet!

Amúgy 2700 km-ernél járok és ami még különleges ebben, hogy mindez reggel pont a Cegléd táblánál fordult bele mert ugye Cegléd irányító száma 2700! Csodálatosan indul és csak jókat tudok mondani a menettulajdonságairól! Beigazolódott azon érzésem, hogy a többletfogyasztást saját stílusom okozza! Intenzívebb gázfröccsökkel indultam és egy kicsivel magasabb fordulatszám tartományokban járattam! Változtatva ezen rossz szokásomon tegnap reggel megdöbbenve tapasztaltam a 150 km-re tankolt 5,4 litert! Egyre jobban összeszokunk és ez nagyon jó mert minden egyes km élvezetesebb amit az utakon töltünk együtt!

Széles utat mindenkinek!


Rubens
A kék-fehér propelleresnél ez eddig még nem fodult meg a fejemben...bár mintha mostanában hidegen nehezebben indulna mint szeretném...lehet mégis kell az a kis benzin.
Amúgy köszönöm a segítséget ezúton is.
van benzinem
Csak a szám nagy.
Motort megütni soha...max felgyújtani, az mégiscsak látványosabb.
De az a kipuff a képen nekem tényleg nagyon tetszik.