Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Amit nem igazán értek, ahogy 90 körül megyek van egy kis lánchangja a masinának (mármint a primer) nektek is lehet hallani a láncot? Ma megnézem a feszességét, igazán rakhattak volna rá rugós utánállítót, mint a kawának a vmü lánc Esetleg ha a feszesség jó, vastagítsam az olajat? Végül is nyár van, illetve lesz...mondjuk ebben a gépben 13.000 van már.
Nos utánanéztem, a 100 celsius fokos olajhőfok még teljesen elfogadott, de ugye ez azért hűl valamelyest ahogy Attip mondta, viszont elvileg nem számottevően, mert az Enfielden nincs olajhűtő. Ergo szerintem akkor kell aggódni, ha a hőfok tartósan 100 fölött van még a kartellban is, nem?
Ez is jogos
Remélem egyezik a két méret, köszi
Az, hogy az olaj a tartályban csak 70 fokos, nem azt jelenti, hogy a kenési helyeken is annyi.
Gondoljátok csak át.
Üdv.
Szia Ritt,
Itt a kép, amit a sajátom dobozáról készítettem. Ha a Standard olajnivónyílása ugyanolyan, mint az Electráé, akkor jónak kell lennie.
Üdv:
Attip
Na egeeen ezen én is megakadtam, bár én úgy tudom hogy az olaj olyan 85- 95 fok között a legjobb...
Sziasztok!
Nézegetem én is az olajhőmérőket, és a következőket olvasom mindegyiknél:
"...... 80°C alatt a motorolaj nem képes kifejteni a specifikáció szerinti kenést, azaz a motor károsodik......"
Akkor most mi van?
Üdv: Imre
Üdv Attip

Ez a cikkszám tuti, mert néztem a Louis oldalán, rendelni is lehetne, csak félek hogy mellélövök...
Gratula a gépedhez Oldshit!

Csak azért jegyeztem meg mert kint voltam és láttam! Én Rigával voltam mert a Riga Klubbal csináltuk a kiállítást és szombaton volt az OT sokadalom...

Rubens
Halihó!
Ha a szombati otexpo parkolóra gondolsz, én voltam a Re de lux motorral UJX-461 rendszám. Csobánkáról.
Üdv mindenkinek Fridli László
oldshit@dunakanyar.net
Köszönöm, remélem egy kis öröm Neked az ürömben... tudod mondtam, vigyázni fogok Sir Arthurra
Köszönöm szépen, alább már mindent leírtam
Szia Ritt,
Gratulálok a motorhoz. Én is sajnálom, hogy Suraki márkatárs megvált a motorjától, de örülök, hogy neked sikerült hozzájutni.
Sok-sok örömöt kívánok hozzá
(talán nem is baj, hogy új karburátoros Enfieldek már nem érkezhetnek az országba, mert ez, a bent lévők megbecsülését emeli )
Üdv:
Attip
Üdv Imre
Azt hiszem mindenkinek a nevében köszönöm a dicsérő szavakat, egymás szavába vágtunk szinte, itt mindenki Royal "őrült" ez olyan jó...sőt Rubens felfedezte hogy a motorjaink egymás után jöttek le a szalagról, egy sorszám a különbség.
Suraki így döntött, én ezért "hálás" vagyok neki, de természetesen a gépe jó kézben van, ezt talán már Ő is látja, egy kis öröm az ürömben neki.
Az órát már nagyon várom, de természetesen, szívesen ki is fizetem, nem kívánom ingyen.. előre is köszönöm
üdv ritt
Üdv!
Jó látni a 3 motort együtt, de főleg a csillogást a szemetekben..
Surit régóta ismertem, kicsit elszomorított, hogy megvált az RE-től, de látom a lehető legjobb kézbe került a gépe. Gratulálok, sok örömöd legyen benne, remélem a következő találkozón személyesen is találkozunk. Az óra pedig faragás alatt...
Imre
Köszi..

Ma volt nálunk egy kis ad hoc mocitali úgy Enfield-es módra! Márkó79 és Rubens tagtárs örvendeztetett meg egy meglepetés látogatással
Üdv

itt van egy szép..
http://www.kepesmotor.hu/brand...

ez pedig egyedülálló, a tulaj korrekt, a motor már magyar papíros, a tulaj még hitelbe is tud segíteni (olyan helyen melózik)

http://www.kepesmotor.hu/enfie...

kérdésedre a válasz igen, a karbis motorokat már nem lehet

üdv ritt
...és most olvastam, hogy ezt a motort már nem lehet újonnan forgalomba helyezni?
Sziasztok!

Elgondolkodtam egy ilyen gép vásárlásán. Első körben megnéztem a használtauto.hu-t, de ott elég szegényes a kínálat és az ára sem épp tetszetős - ahhoz képest, hogy használt. Ebből a gépből nincsenek eladó darabok vagy rossz helyen keresem?
Ritt:
az tuti, hogy még újkorában sem csillogott így ez a blokk.
Sziasztok Royalisták!

:-)
Jó három hete kutyát sétáltatni indultam, amikor ismerős egyhengeres hangot hallottam. Lakik az utcában más motorbolond is, gondoltam, ő az, de nem zavarom.
Kiderült, hogy tőlünk 250 méterre lett egy másik Enfield, CSB-banki forrás. Telefonszámot cseréltünk, meg megcsodáltam a srác gépét. Csillogott, villogott, nagyon szép volt!
Így most van olyan utca, amiben két Enfield lakik, egymástól egy sarokra...

Rittnek gratula és mindenkinek jó pöfékelést, sok-sok szerencsés kilométert, széles utat:

Sir John & Jocó
Természetesen megyek, összepasszintjuk a két feketét Szerintem lehet hogy döntögetjük a Magyarországi km2/fő+ Enfield adatokat, kivétel Bp
ritt!

Mindenképpen ha erre jársz csörögj meg és fussunk össze! Én is pucoltam ma mert az OTExpón megázott egy kicsit!

Örülök a sikerélményednek!

Üdv Rubens
Köszönöm, nagyon örülök, ma gurultam vele egy jó 50 est. Igazából tegnap estére értem haza a géppel öööö Sir Arthurral mert ugye van neve Suraki pápai rokonától ahol a gép volt idáig, egyszóval egész nap vezetés, mert utánfutón érkezett. Tegnap csak egy pillanatra beröffentettem egy kör erejéig, no meg azért hátha a feleségem megenyhül kissé..ami végül is be is jött, hála neki és Sir A-nak.
Ma 7 órától 10 ig pucoltam a gépet, aztán alapjárat állítgatás, utána próbakörök, a végén már egy Abony Cegléd nagykör, majd láncfeszesség állítás (kissé lógott) és elrakva mára. Holnap kezdem megint, ha gondolod megleslek valamelyik nap.. Természetesen kép is lesz fent már holnap