Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Igazán küldhetnél egy képet a motorodról az új dobbal, kiváncsi volnék hogy mutat. Címem vonritterkreuz kukac és gmail-os
Csak hangban, erőben én nem éreztem semmit. Nagyon brutál.
Talán már picit túlzás is. Kíváncsi lennék a rövid dobra, azt mondják az az arany középút. Egészen szégyelltem magam, amikor délután Szigetszentmiklóson a családi házak között motoroztam.
Szerintem azt hitték szegény ott lakók, hogy vihar lesz.
Igen az. Ugyanonnan van, ahonnan a motoromat is vettem. Eredetileg az én motoromon volt rajta, csak nem akart indulni vele, így visszacserélték a gyárira. De úgy tűnik, hogy az én motoromon a helye.
Jó a hangja? Gyári dobbal hallottam Enfieldet, de REX-el még soha. Érezhető a különbség pl. erőben? Mert ahogy hallom hangban tuti
Üdv

Ez az a dob ami a vaterán volt? Azt vetted meg?

üdv
Végre jó idő!
Reggel földobtam a Rex dobot. Természetesen, Enfieldesen semmi sem stimmelt rajta. Elvileg 3 csavar, gyakorlatilag 3 óra gyötrelem volt. Az indiai csavarok 1500 km alatt úgy rágyógyultak, h alig moccantak. Minden picit máshogy volt, mint a gyári dobon. Flexeltem, hajlítottam, csavarokat cseréltem, festettem a leveréseket...
Aztán beindult.
3 órát motoroztam, most süket vagyok.

Ti merre jártatok? Remélem más is kergeti a kilométereket!
Remélem mindenki a gépeket kergeti ebben a szép időben, azért nincs élet a fórumon
Üdv Oldsith

Köszöntem a segítséget!
Végre átmozgathattam az olajat. Csodálatos érzés!
Ha a svájci órák töfögni tudnának, az lenne hasonló!
Mindenkinek gyors tavaszt kívánok!
Köszönöm az infokat, nézem a vaterás darabot is, mást is de sajna egyelőre nem igazán van keretem rá...pedig szép lassan elfogynak a klasszikus 500-asok
Tisztelt Royal Enfield rajongók! Némi infót kérem osszatok már meg itt a fórumon a menet teljesitménnyel kapcsolatban.Pl 2 személlyel milyen vezetni,mennyi a kellemes utazó tempója egy 500-asnak,mekkora a szervizigénye? Nagyon szép motor,igazi klasszikus!Hozzám a cafe racer változat áll a legközelebb.
Szia!
Örülök hogy jelentkeztél, felírtam a címed a multkor, de a papírt elhagytam. A májusi gurulást megbeszéljük, ezen a fórumon írok majd, mikor, hogyan, merre.
Üdv: Imre
Kedves ritt !
Én a cib banktól vettem a motort a ,vizsgával nem foglalkoznak, nekem egy ismerős révén sikerült forgalomba helyezni tavaly.A motor 750.000 reg.adó 150.000 vizsga 80.000
Elérhető vagyok a 06 20 9432 093 számon ill. oldshit@dunakanyar.net e-mail címen
Fridli László (oldshit)
Kedves Imre !
Elérhetőségem tel. 06 20 9432 093 e-mail oldshit@dunakanyar.net
Májusi traktorfesztiválra készülök.
Fridli László (oldshit)
Hallo Enfieldes Társak !
Én a CIB banktól vettem a motort minden papirja és számlája meg volt.Egy ismerős révén sikerült forgalomba helyezni tavaly.A költségek 150.000 reg adó,80.000 ft ügyintézés és vizsga.A motor ára 750.000 volt.
a telefonom 06 20 9432 093
Jó gurulást Fridli László (oldshit)
Szerintem az enyémet nem Romániában helyezték forgalomba először.
A fickó, akitől átvettem, nagyon rafkósnak tűnt, szerintem csak összeköttetés kérdése volt az egész.
Akkor duplán hajtok, hátha....
Azért köszi Imre kedves vagy, de behajtom ám!
Sziasztok!
Ritt!
A bank biztosan nem foglalkozik vizsgáztatással. Szerintem a megoldás kulcsa Dorogon van. Miért nem hívod fel a Lehotai Mikit?
Az összes gépet ők hozták be, minden akkori papír megvan, a vámot biztosan ki kellett fizetni, nem tudom elképzelni egy ilyen "halasztott" forgalombahelyezést miért ne lehetne megcsináltatni. Ha a Zotyesz gépe Romániában lett forgalomba helyezve, azt a papírjaiból látni kellene. Mindenesetre a Vaterás Enfield olyan alacsony áron indult, hogy lehet mégis neked lesz igazad. /Ha lenne pénzem, megvenném alkatrésznek az enyém mellé. Ha átraknám a rendszámot arra a kutya se venné észre. /
Az óráról......Látom nagyon beleszerettél a Royalba, ez tetszik nekem, megigérem ahogy megvan a motorod kapsz egy ilyen órát ingyen!
Üdv: Imre
Üdv Imre

Esetleg nem lesz ilyen eladó? Vagy csak egyedi darab? Mindenestre nagyon jó
Sajnálom mégegyszer. Már ott tartunk hogy az asszony is vígasztal, pedig neki annyira nem jött be ez a típus.
Szerintem a Tieddel is azt csinálták amit leírtam, kivitte a bank valami kapcsolattal pl Romániába, ott egész idén jan.01. ig lehetett műszakiztatni a karbis gépeket
Elfelejtettem. Nekem 2009 szeptember 24-én lett forgalomba helyezve a motorom. Biztos vagyok benne, hogy összeköttetésekkel sikerült csak a banknak is, mindenesetre 4 évre kapta meg a műszakit.
Kár... :( Ismerős a szituáció sajnos...
Amúgy nekem is sikerült életre rugdosnom a gépet. 4 hónap állás után az a 10-15 rúgás azt hiszem, nem is rossz ebben a hidegben. Menni nem mentem még vele, de hétvégén már talán lehet.
Sajna egyenlőre pénznélküliség miatt nem tudok ígérni :-( Sajnálom..
Meg lehet valahogy találni esetleg a Baráti kört?
Irigylésre méltó hogy van aki már hasítja a betont Sajna nekem financiális okok miatt kicsi az esély egy szépségre...