Sziasztok Márkatársak!
Gondolom nem én voltam az egyetlen, aki hétvégén elő vette motorját.
Az én Enfieldem úgy döntöttem, csak lábbal, rúgásra indul. A karburátorból hosszabb állás esetén ki szoktam engedni a punnyadt benzint, ez most nem segített. Bő öt perc után sikeredett rábírni a "megsértődött" gépemet pöfögésre. Ti milyen taktikát alkalmaztok hosszabb időt állt gépeitek indításakor.
Gurultam bő 70 km-t, majd elment a töltésem, ami miatt hazafelé vettem az irányt. Nekem egyenlőre az a tapasztalatom, hogy a villamossággal van motorom legtöbb problémája.
Szép időt! Széles utat!
Üdv.:VastagJ,
Nos a tulaj át is vállalná a levizsgáztatást, de sokat segítettél nem gondoltam hogy ez ennyire egyszerű. Azt hittem olyan kálvárikus story mint a Te 350 -esed honosítása volt. Az uniós dolgon el sem gondolkodtam, de jogos
Nos ha összejön a pénzügyi keret akkor talán, Surakival megbeszéltük hogy az ünnepek után leülünk a dolgot átbeszélni, bár a fehér motor új, de Suraki ajánlata egyelőre vonzóbb...
A honosítástól egyáltalán nem kell félned, Románia teljs jugú uniós tag. Semmivel sem bonyolultabb a dolog mint pl. Ausztriából vagy Olaszból honosítani. Bemész a magyar vámhivatalba, vagy az ocsmányirodába, és fillérre pontosan megmondják a reg.adó nagyságát. Erre jön még a vizsgadíj, a redszám és forgalmi+ törzskönyv ára. De ezek egy magyar motornál is jönnek.
Minden Royalos márkatársamnak szeretnék kilométerekben gazdag, boldog újévet kívánni!
Szerintem a honosításba Te ne kezdj bele, de ha a kereskedő megcsinálja, akkor no para. Suraki kolléga motorját nem ismerem, de biztos jó. Aki Royalt vesz, az általában szeretettel gondozza is. Többnyire csak szép, jól karbantartott darabokat láttam eddig.
Abban meg igazad van, hogy nincs két egyforma... Lelkük van. Viszont minden cserélhető, javítható, viszonylag olcsón.
Dorogon minden van, nem is drágán, ami meg véletlenül éppen nincs, az van az ebya-en.
Remélem összejön majd vmelyik bringa, és akkor majd roboghatunk egyet együtt.
Igen azt észrevettem, hogy mintha mindegyik példány külön "típus" lenne.. van aki kifogja hiba nélkül (mint Rubens barátom) van aki pedig szinte koppra átszervizeli mint Te és sokan. Suraki nem titok az Ő gépét nézegettem, is mondta hogy az elektronikus rendszer kissé gány hogy úgymondjam. A fehér tényleg szép de félek a honosításától, román papírjai vannak, meg Surakival is dumálunk a kettő között dől el a dolog ha lesz rávaló....
Az összes hiba kizárólag hanyagságból vagy a saját tudatlanságomból eredt.
Miután újra csatlakoztattam a lámpafejben a csatikat, és Dorogon befordították az aksit, minden elektromos probléma megoldódott.
Motorikusan jónak tűnik. Hangja szép, jól húz, jól fogyaszt. A váltója is egész jó. Bizonyos fordulat alatt nehezen veszi az 5.-et, de 60 fölött simán beveszi. A hideg beálltával kicsit ette a gyertyákat, de aztán az is megoldódott.
Tény, hogy kell vele foglalkozni rendesen, de klassz nagyon. Néha kicsit mérges vagyok Őkelmére, de remélem jövőre többet tudok önfeledten motorozni vele. Rubensnek nagyobb szerencséje volt a motorjával. Őt még ezek az apróbb piti hibák is elkerülték. Neki szerintem nemigen volt vele baja, pedig szinte ikertestvérek.
1-2 dolgot ha végignézel és megcsinálsz az elején, szerintem nem lesz sok gondod vele.
Értem. Nos akitől venném itt a fórumon ő is elektromos problémákról beszél.. Ha jól értem akkor ezek inkább úgymond hanyagsági dolgok, nem komoly hibák. Motorikusan milyen?
Az enyém mostanában pihen...
Idén nyáron vettem az utolsó új darabok között volt. Volt vele 1-2 dolog az elején (csatlakozók, gyertya, csavarok), de most egyelőre úgy tűnik minden rendben. Most van benne 1500 km. Remélem a következő szezont gond nélkül végig nyomhatom vele. Már várom, h legyen egy kicsit melegebb. Nagyon mennék már egyet csapatni...
Én is, bár sajnos az anyagiak nagyon behatárolják a ténykedésem..
Rubens jóvoltából pedig élőbe is láttam egy ilyen gépet, hát mit ne mondjak nem könnyítette meg a dolgom
Ő csak mosolygott, szerintem értette a dolgot :-) Nekem ez a gép olyan two in one lenne. Tényleg a tied hogy szuperál?
Kérdésedre válaszolva, vadi új és teljesen szuper a gép. Annyira, hogy egyik barátom már meg is vette kb egy hete...
A hirdetést szerintem csak elfelejtették levenni így az ünnepek alatt.
Ezt a fehéret nézted már:
http://www.hasznaltauto.hu/motor/royal_enfield/royal_enfield_cla
ssic_500-4349137
Gyönyörű és ritka. Nekem mindig nagyon bejött a fehér, csak ahol vettem ott csak fekete és zöld volt (amik szintén szépek).
Egyébként szerintem az ilyen majdnem új gépekkel nem tudsz mellényúlni. 2008 óta nem igazán hozzák, de pár felbukkanó új darabot még ki lehetett fogni az elmúlt évben.
Ne töprengj sokáig, mert elfogynak...
Gondolom nem én voltam az egyetlen, aki hétvégén elő vette motorját.
Az én Enfieldem úgy döntöttem, csak lábbal, rúgásra indul. A karburátorból hosszabb állás esetén ki szoktam engedni a punnyadt benzint, ez most nem segített. Bő öt perc után sikeredett rábírni a "megsértődött" gépemet pöfögésre. Ti milyen taktikát alkalmaztok hosszabb időt állt gépeitek indításakor.
Gurultam bő 70 km-t, majd elment a töltésem, ami miatt hazafelé vettem az irányt. Nekem egyenlőre az a tapasztalatom, hogy a villamossággal van motorom legtöbb problémája.
Szép időt! Széles utat!
Üdv.:VastagJ,