Megkésve , "Happy Boxing Day-t" kívánhatok, valamint boldog új évet minden Márkatársunknak. Bár nem Enfield, de lesz, akinek tetszeni fog...
http://totalbike.hu/tesztek/2010/10/14/vincent/
Boldog Karácsonyt minden Márkatársnak.
Ajándékot is küldök:
Öreg Rocker nem vén Rocker
Bacman Turner Overdrive 2010(!)-ben. Hogy pezsdüljön az életkedvünk ebben a semmeirevaló időben. http://youtu.be/OAQdbYX5oeo
Örömmel hallom, hogy Te is ceglédi vagy! Természetesen semmi akadálya annak, hogy meg nézd az én kis büszkeségemet! Írj egy elérhetőséget a kadas.zsoltkukac gmail.com címemre és megbeszéljük!
Sziasztok!
Nos az én motoromon a gyertyát kivéve, minden gyári, eredeti.
Ahogy Attip mondta egy RE találkozón, „ennek is van valami feelingje”.
10 ekm van benne, többnyire ketten, /85+ 70 kg/, megyünk vele, igaz nem szoktam 80-90 km/ó-nál többel hajtani. Nekünk a motorozás nem arról szól milyen hamar érek A-ból, B-be.
Lehet szerencsém van, de , kop-kop lekopogom, a kipufogóm nincs megégve, az önindítóm rendben, néha magam megnyugtatására berúgom a motorom, a magam által megtapasztalt metódust követve. Ez a Kovend által leírtakkal teljesen megegyezik.
Sőt, lehet most megköveztek, lehülyéztek, de bevallom, szelepet, gyújtást sem állítottam még, mert egyszerűen nem kellett. Igaz 3 ekm-ként, elviszem szervízbe, ahol ha kell beállítják.
Lehet pár LE plusszért ,sportlégszűrőt, kipufogót, porlasztót, fúvókákat cserélni, de ezek összetartozó dolgok.
Attip már profi ebben szerintem a tanácsát érdemes kikérni. Az RE találkozók erre jók, ilyeneket meg szoktunk beszélni.
Végül mindenkinek Boldog Karácsonyt, Boldog Új Évet Kívánok!
Mindegyik fuvókát cseréltem. Az alap felett a második méret jött be, de egy kicsit mindegyik motor más. Lelkük van. A fogyasztás 3,5-4 l, de így átalakítva nem kell pörgetni.
Én elég sokat használom két személlyel, több különálló ülés variációval. Tény, hogy a gyári állapotban egyedűl is gyengének találtam, ezért a porlasztót "átdüzniztem". Azóta hihetetlen élmény a teljesítmény is. ( A többi elelme a nagylöketű egyhengeresnek már előtte is megvolt ) Az utas súlya csak fele az enyémnek, de a gép megy velünk mint az álom. Családi motorozáshoz nem vennék döntött üléshelyzetű, üvöltő 4 hengerest. Családtag lett!
Rájöttem neveletlen voltam, írogatok kérdezgetek és be sem mutatkoztam.. nos röviden, a többi az adatlapomon:
Magamról annyit 36 volnék, és házas (Ugye értitek :-) )
Motoros "pályafutásom"gazából fogadásnak indult, nem voltam nagy motoros (most sem tartom magam annak) egy haver azt mondta hogy motorozni, motort szerelni, etc nem lehet könyvből megtanulni.. Nos tisztelettel jelentem, velem talán tévedett. Volt pár újabb vasam , és pár régi melyeket magam raktam össze és csodát ez is "könyvből" persze a gyakorlat sem elhanyagolható.
Veteránmániás lennék, de igazából a régiekkel nem az a gond hogy szerelni kell, hanem hogy alkatrészt honnan veszel, a forgalomba helyezési kálváriáról nem is beszélve. A Royal Enfield olyan two in one nekem, régi is de mégse, egyszóval szerelem első látásra, bár egyenlőre csak plátói... ennyi a rövid történet.
És üdv a Csapatnak
Urak kérdésem lenne a Royal-Értők Tisztelt Táborához..
Van e valakinek tapasztalata 2 személlyel történő motorozásról a Bullettel, főleg olyan ami nem egybe üléses (hanem a lengőnyerges)
Mennyire terheli meg a kis csodát a "pótutas"?
Sajnos én is eladom az enyémet, pont arra nem használom, amire szerettem volna. Munkába rohangálásra kicsit már sajnálom. Ez egy Electra, 8000 km-rel.
Az önindító ki van iktatva a szabadonfutó törése miatt, valamint egy dőlésből kifolyólag karc van az első sárvédőn és elrepedt a fényszóró üvegje. Máskülönben halál megbízható gép.
Sziasztok! Lehet, hogy tényleg visszarázkódott a szivatókar, pedig nekem úgy tűnt, hogy magától visszaállt. A karbicserét megejtem tavasszal, amúgy is esedékes lesz az olajcsere, törött fémhulladék kiszedése és az átvizsgálás is. Be merjek vállalni egy 250km-es távot az esetleges kallódó fémdarabok miatt? Nem szeretném, ha valami kárt okozna a blokkban. Az új karbi mennyibe kerül? Mi a véleményetek a nyitott sportlégszűrőről? Érdemes felrakni a meglévő helyett?
http://totalbike.hu/tesztek/2010/10/14/vincent/
Üdv.: kovend
Ajándékot is küldök:
Öreg Rocker nem vén Rocker
Bacman Turner Overdrive 2010(!)-ben. Hogy pezsdüljön az életkedvünk ebben a semmeirevaló időben.
http://youtu.be/OAQdbYX5oeo
Üdv Rubens
Gyors tavaszodást!
http://youtu.be/pfrDoZ5qEdU
Amúgy mindenkinek Kellemes Ünnepeket és BUÉK!
Örömmel hallom, hogy Te is ceglédi vagy! Természetesen semmi akadálya annak, hogy meg nézd az én kis büszkeségemet! Írj egy elérhetőséget a kadas.zsoltkukac gmail.com címemre és megbeszéljük!
Üdv Rubens
Nos az én motoromon a gyertyát kivéve, minden gyári, eredeti.
Ahogy Attip mondta egy RE találkozón, „ennek is van valami feelingje”.
10 ekm van benne, többnyire ketten, /85+ 70 kg/, megyünk vele, igaz nem szoktam 80-90 km/ó-nál többel hajtani. Nekünk a motorozás nem arról szól milyen hamar érek A-ból, B-be.
Lehet szerencsém van, de , kop-kop lekopogom, a kipufogóm nincs megégve, az önindítóm rendben, néha magam megnyugtatására berúgom a motorom, a magam által megtapasztalt metódust követve. Ez a Kovend által leírtakkal teljesen megegyezik.
Sőt, lehet most megköveztek, lehülyéztek, de bevallom, szelepet, gyújtást sem állítottam még, mert egyszerűen nem kellett. Igaz 3 ekm-ként, elviszem szervízbe, ahol ha kell beállítják.
Lehet pár LE plusszért ,sportlégszűrőt, kipufogót, porlasztót, fúvókákat cserélni, de ezek összetartozó dolgok.
Attip már profi ebben szerintem a tanácsát érdemes kikérni. Az RE találkozók erre jók, ilyeneket meg szoktunk beszélni.
Végül mindenkinek Boldog Karácsonyt, Boldog Új Évet Kívánok!
Üdv: Imre
Bocs az OFF-ért látom ceglédi vagy, nos én is, megoldható lenne egy pillantást vetni a gépedre valamikor?
Köszi ritt
http://youtu.be/G9wUc8rpBhc
http://www.youtube.com/watch?v...
Magamról annyit 36 volnék, és házas (Ugye értitek :-) )
Motoros "pályafutásom"gazából fogadásnak indult, nem voltam nagy motoros (most sem tartom magam annak) egy haver azt mondta hogy motorozni, motort szerelni, etc nem lehet könyvből megtanulni.. Nos tisztelettel jelentem, velem talán tévedett. Volt pár újabb vasam , és pár régi melyeket magam raktam össze és csodát ez is "könyvből" persze a gyakorlat sem elhanyagolható.
Veteránmániás lennék, de igazából a régiekkel nem az a gond hogy szerelni kell, hanem hogy alkatrészt honnan veszel, a forgalomba helyezési kálváriáról nem is beszélve. A Royal Enfield olyan two in one nekem, régi is de mégse, egyszóval szerelem első látásra, bár egyenlőre csak plátói... ennyi a rövid történet.
És üdv a Csapatnak
Van e valakinek tapasztalata 2 személlyel történő motorozásról a Bullettel, főleg olyan ami nem egybe üléses (hanem a lengőnyerges)
Mennyire terheli meg a kis csodát a "pótutas"?
esetleg tudnál képet vagy linket képhez a motorról?
Köszi ritt
Az önindító ki van iktatva a szabadonfutó törése miatt, valamint egy dőlésből kifolyólag karc van az első sárvédőn és elrepedt a fényszóró üvegje. Máskülönben halál megbízható gép.
Elképzelhető hogy a Te motorodat ajánlották nekem a Dorogi boltban? Megvan még, eladó még?
köszi ritt