Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Kedves Royalisták!

Ne vegye senki szentségtörésnek, de lenne egy kérdésem!
Milyen lehetőségek vannak a mostani 22Le-t kicsit feljebb vinni az 500-as Standard változaton?
Köszi: Zeppelin
Szia!
Fogalmam sincs a csapágyazásról, még nem kellett szétszedni. A kis krómozott burkolatot levettem, de a megszakítón kívül ott mást nem látni. A kenését eddíg talán ha kétszer végeztem, a rajta lévő zsírzógomb segítségével, egy pumpálásnyi zsírral. A zsírzógomb gyárilag van rajta, és még több helyen a vázon is. Lehet hogy ez is belpiacos sajátosság?
Szia Feri!
Öröm hallani, hogy jól szuperál a gép, immár 4 éve. A kérdésem az lenne, csúszó- vagy golyóscsapágyas-e a megszakító háza a 350-esnek, illetve ha az előbbi, a kenését hogyan csinálod? Köszönettel: kovend
Üdv Royalisták!

Alább látom a gyertya kérdést és rögvest egy kérdést fel is teszek! 1700 km-er van az 500-asomban és azt vettem észre, hogy nehezen indul. Azt hittem azért mert állt egy hetet a szar idő miatt. Beindult és ketyegett egy kicsit majd leállítottam. Gondoltam megyek vele egy kör a városban, beöltöztem és nem indult be. Kivettem a gyertyát és tiszta korom volt. Volt otthon egy NGK 6-os és beletettem. Indult is. Elmentem a motorosboltba és vettem bele NGK8-as gyertyát! Amikor hazamentem és kivettem a 6-ost az gyönyörű gyertyaképet mutatott úgy hogy kuka az eredeti ami benne volt! Beletettem az új 8-as és pöcc röff! Kérdésem: Mi a tapasztalat gyertyaügyben és mit javasoltok? Egy gyertyának nem 1700-at kell kibírnia az biztos!

Üdv Rubens!
Sziasztok!
Érdemes megnézni......
http://sebessegoltara.blog.hu/...
Üdv: Imre
Szia!
350-est Magyarországon csak használtan tudsz venni, vagy importból Angliából. Én ez utóbbit javaslom. Az ebay-n már 1-2 ezer Fontért ki lehet fogni príma gépeket. Nekem 350-esem van már négy éve. Sokat járok vele, leginkább a városban, de van hogy elmegyek vele 1-200 Km-t is. Én még sosem tapasztaltam semmi hibát, amiket itt a fórumon írnak az 500-asról, pedig néha megküldöm rendesen. Valszeg mert a 350-es belpiacos indiai, és igénytelenebb körülményekre gyártják. Persze ezért le kell mondanod az önindítóról, mert az ezeken nincsen, és a váltó is a másik oldalon van. Ettől szerintem még faszább a gép. A motor amúgy az ngk- gyertyát kinyírta 400 Km. alatt, így már 4 éve a gyári MICO márkájút tettem vissza. Hidegbe melegbe egy , max. két rúgás, és ketyeg mint az óra. Szerintem jó választás a 350 Bullet.
Hali!

Keresd a dorogi márkaképviseletet, www.royalenfield.hu-n megleled a koordinátáikat.
Mire a mai gazdasági helyzetben bárki behoz egy konténert abban a reményben, hogy kiárulja mind, háááááát....
Keveset használtan viszont lelhetsz pl. a kepesmotor.hu-n vagy a hasznaltmotor.hu-n hirdetéseket.
Semmi közöm hozzá, de miért pont 350-es?

Üdv:
Jocó
Helló.
lenne egy kérdésem?az új royal enfield bulett 350 mennyibe kerül és hol lehet kapni magyarországon?
várom a válaszokat.
tisztelettel m.laci
Sziasztok Royalisták!

Bowden sztori 2.: A bowden végén lévő göb elvileg egy műanyag perselyben forogna, csökkentve a súrlódást. Környékemen lévő egyszerű szerszámokkal 8-as nem tövigmenetes csavart elvágtam, átfúrtam, tengellyel párhuzamosan ezt befűrészeltem, bowdent a lukba, elemi szálakat a fűrészelt horonyba elhajlítottam, beforrasztottam, sebváltónál a bowdenhossz állítócsavart becsavartam, így visszanyertem a letört hosszt. Próbaüzem hazafele. Bowden belül száraz volt, vsz. egy kis olajat belenyomok injekcióstűvel.

Legyen szép napotok!
Sir John & Jocó
volt ott egy olcsóbb is, csak az öreg
Ez velem is megesett már. Bowden belső csere volt egyszer.
bakker, hiába várnék, h leemenjen az áruk az enfieldeknek, 9 kilókér kínálják őket pedig kis részletért, vagy valami olcsó ároon
Sziaszok Royalisták!

...ma reggel könnyű lett a kupplungkar, beesett, a bowden kibújt a végelzáróból. Szerencsére a végcél, a munkahelyem előtt 500 méterre tette, így finom lefelé váltásokkal meg tudtam állni.

Mindenkinek békés napot!

Sir John & Jocó
Köszönöm, és az ünnep (tudod: születésnap) (XXXx) alkalmából kívánom, hogy azt legalább olyan jó egészségben éld meg és olyan sokszor, amilyen jó egészségben én is megéltem.

Széles utat, sok sört.
Hát,ezért a bölcs tanácsért megérdemel egy lengőnyerget a garázs falára! A szemüvegről nem tudok nyilatkozni,én még nem vagyok olyan vén!
Köszi.
A párásodás oka pedig az, hogy a km-óra házába bejutott a nedvesség, és hidegebb időben kicsapódik. Én ezt annó úgy oldottam meg, hogy kiszereltem az órát és kiszárítottam, utána pedig sziloplaszttal tömítettem. Ha ez a megoldás nem segít, akkor törölje meg a szemüvegét, mert lehet, hogy az a párás.
Köszi.
A párásodás oka pedig az, hogy a km-óra házába bejutott a nedvesség, és hidegebb időben kicsapódik. Én ezt annó úgy oldottam meg, hogy kiszereltem az órát és kiszárítottam, utána pedig sziloplaszttal tömítettem. Ha ez a megoldás nem segít, akkor törölje meg a szemüvedét, mert lehet, hogy az a párás.
Másnak is párásodik a kilóméter óra belülről, ha ilyen "szép" időben motorozik? Nekem sajnos csak télen jut időm ilyesmire!
Legközelebb majd keljen korábban! Egyébként ez a Yahamahára úgysem pászolt volna,de majd 13-áig faragok egy másikat! Vagy szerzek egy jó MTZ ülést,amit Üllőn átvehet!
Az ülésre én is vevő lennék, bár én inkább csak dísznek venném meg. Ha megvan légyszi szólj, pesten vagy vecsésen át tudnám venni.
Sziasztok Royalisták!

British Single :-)

Kisebb olajcsepp-nyomokat találtam Sir John alatt. Némi bogarászásra ráleltem a gondra: a sebességváltó jobb deklijének csavarjai közül a legalsót kézzel el tudtam srófolni, és a többin is tudtam húzni. Ezt leszámítva máshol minden O.K., különösen, hogy jövő hétre is motoros időt igérnek!

Mindenkinek szép hétvégét kívánunk:
Sir John & Jocó
Akkor mostanába nem töri fel a segged az új nyereg,az biztos! A jó múltkor egyeztettem vele egy szervízet szeptemberre,de annak már lassan vége,és én megint nem jutottam el oda. Szégyen,de az idén alig sikerült 5000 km-t összelopnom. Egyébként Dömének megvan a számom szerintem,de megadhatom neked is. +36-30-688-53-01
Majd elővadászom az ülést és felmérem az állapotát,szerintem addig kár belemerülni a dologba.Egyébként elég sűrűn megfordulok pesten,úgyhogy ez sem hiszem,hogy gondot jelent.
Szia,
Továbbra is érdekel az ülés. Van valami elérhetőséged, hogy a további részleteket megbeszélhessük? Esetleg hagyd meg nekem a tel. számodat Döménél.
Üdv.
Jónap!

Nekem megvan az eredeti ülés,és meg is válok tőle szívesen,csak meg kell néznem,milyen álapotba van,mert hát valljuk be,az indiai festőmesterek nem állnak a helyzet magaslatán!
Szia Márkó!

Én is maximálisan elégedett vagyok a dorogi csapattal, mindegyikükkel. Sugárzik belőlük, hogy ők is szeretik ezeket a mocikat. Nekem is jól pöfékel mostanában Sir John.

Mindenkinek szép napot, hetet!

Sir John & Jocó