Ne vegye senki szentségtörésnek, de lenne egy kérdésem!
Milyen lehetőségek vannak a mostani 22Le-t kicsit feljebb vinni az 500-as Standard változaton?
Köszi: Zeppelin
Szia!
Fogalmam sincs a csapágyazásról, még nem kellett szétszedni. A kis krómozott burkolatot levettem, de a megszakítón kívül ott mást nem látni. A kenését eddíg talán ha kétszer végeztem, a rajta lévő zsírzógomb segítségével, egy pumpálásnyi zsírral. A zsírzógomb gyárilag van rajta, és még több helyen a vázon is. Lehet hogy ez is belpiacos sajátosság?
Szia Feri!
Öröm hallani, hogy jól szuperál a gép, immár 4 éve. A kérdésem az lenne, csúszó- vagy golyóscsapágyas-e a megszakító háza a 350-esnek, illetve ha az előbbi, a kenését hogyan csinálod? Köszönettel: kovend
Alább látom a gyertya kérdést és rögvest egy kérdést fel is teszek! 1700 km-er van az 500-asomban és azt vettem észre, hogy nehezen indul. Azt hittem azért mert állt egy hetet a szar idő miatt. Beindult és ketyegett egy kicsit majd leállítottam. Gondoltam megyek vele egy kör a városban, beöltöztem és nem indult be. Kivettem a gyertyát és tiszta korom volt. Volt otthon egy NGK 6-os és beletettem. Indult is. Elmentem a motorosboltba és vettem bele NGK8-as gyertyát! Amikor hazamentem és kivettem a 6-ost az gyönyörű gyertyaképet mutatott úgy hogy kuka az eredeti ami benne volt! Beletettem az új 8-as és pöcc röff! Kérdésem: Mi a tapasztalat gyertyaügyben és mit javasoltok? Egy gyertyának nem 1700-at kell kibírnia az biztos!
Szia!
350-est Magyarországon csak használtan tudsz venni, vagy importból Angliából. Én ez utóbbit javaslom. Az ebay-n már 1-2 ezer Fontért ki lehet fogni príma gépeket. Nekem 350-esem van már négy éve. Sokat járok vele, leginkább a városban, de van hogy elmegyek vele 1-200 Km-t is. Én még sosem tapasztaltam semmi hibát, amiket itt a fórumon írnak az 500-asról, pedig néha megküldöm rendesen. Valszeg mert a 350-es belpiacos indiai, és igénytelenebb körülményekre gyártják. Persze ezért le kell mondanod az önindítóról, mert az ezeken nincsen, és a váltó is a másik oldalon van. Ettől szerintem még faszább a gép. A motor amúgy az ngk- gyertyát kinyírta 400 Km. alatt, így már 4 éve a gyári MICO márkájút tettem vissza. Hidegbe melegbe egy , max. két rúgás, és ketyeg mint az óra. Szerintem jó választás a 350 Bullet.
Keresd a dorogi márkaképviseletet, www.royalenfield.hu-n megleled a koordinátáikat.
Mire a mai gazdasági helyzetben bárki behoz egy konténert abban a reményben, hogy kiárulja mind, háááááát....
Keveset használtan viszont lelhetsz pl. a kepesmotor.hu-n vagy a hasznaltmotor.hu-n hirdetéseket.
Semmi közöm hozzá, de miért pont 350-es?
Bowden sztori 2.: A bowden végén lévő göb elvileg egy műanyag perselyben forogna, csökkentve a súrlódást. Környékemen lévő egyszerű szerszámokkal 8-as nem tövigmenetes csavart elvágtam, átfúrtam, tengellyel párhuzamosan ezt befűrészeltem, bowdent a lukba, elemi szálakat a fűrészelt horonyba elhajlítottam, beforrasztottam, sebváltónál a bowdenhossz állítócsavart becsavartam, így visszanyertem a letört hosszt. Próbaüzem hazafele. Bowden belül száraz volt, vsz. egy kis olajat belenyomok injekcióstűvel.
...ma reggel könnyű lett a kupplungkar, beesett, a bowden kibújt a végelzáróból. Szerencsére a végcél, a munkahelyem előtt 500 méterre tette, így finom lefelé váltásokkal meg tudtam állni.
Köszönöm, és az ünnep (tudod: születésnap) (XXXx) alkalmából kívánom, hogy azt legalább olyan jó egészségben éld meg és olyan sokszor, amilyen jó egészségben én is megéltem.
Köszi.
A párásodás oka pedig az, hogy a km-óra házába bejutott a nedvesség, és hidegebb időben kicsapódik. Én ezt annó úgy oldottam meg, hogy kiszereltem az órát és kiszárítottam, utána pedig sziloplaszttal tömítettem. Ha ez a megoldás nem segít, akkor törölje meg a szemüvegét, mert lehet, hogy az a párás.
Köszi.
A párásodás oka pedig az, hogy a km-óra házába bejutott a nedvesség, és hidegebb időben kicsapódik. Én ezt annó úgy oldottam meg, hogy kiszereltem az órát és kiszárítottam, utána pedig sziloplaszttal tömítettem. Ha ez a megoldás nem segít, akkor törölje meg a szemüvedét, mert lehet, hogy az a párás.
Legközelebb majd keljen korábban! Egyébként ez a Yahamahára úgysem pászolt volna,de majd 13-áig faragok egy másikat! Vagy szerzek egy jó MTZ ülést,amit Üllőn átvehet!
Kisebb olajcsepp-nyomokat találtam Sir John alatt. Némi bogarászásra ráleltem a gondra: a sebességváltó jobb deklijének csavarjai közül a legalsót kézzel el tudtam srófolni, és a többin is tudtam húzni. Ezt leszámítva máshol minden O.K., különösen, hogy jövő hétre is motoros időt igérnek!
Mindenkinek szép hétvégét kívánunk:
Sir John & Jocó
Akkor mostanába nem töri fel a segged az új nyereg,az biztos! A jó múltkor egyeztettem vele egy szervízet szeptemberre,de annak már lassan vége,és én megint nem jutottam el oda. Szégyen,de az idén alig sikerült 5000 km-t összelopnom. Egyébként Dömének megvan a számom szerintem,de megadhatom neked is. +36-30-688-53-01
Majd elővadászom az ülést és felmérem az állapotát,szerintem addig kár belemerülni a dologba.Egyébként elég sűrűn megfordulok pesten,úgyhogy ez sem hiszem,hogy gondot jelent.
Szia,
Továbbra is érdekel az ülés. Van valami elérhetőséged, hogy a további részleteket megbeszélhessük? Esetleg hagyd meg nekem a tel. számodat Döménél.
Üdv.
Nekem megvan az eredeti ülés,és meg is válok tőle szívesen,csak meg kell néznem,milyen álapotba van,mert hát valljuk be,az indiai festőmesterek nem állnak a helyzet magaslatán!
Én is maximálisan elégedett vagyok a dorogi csapattal, mindegyikükkel. Sugárzik belőlük, hogy ők is szeretik ezeket a mocikat. Nekem is jól pöfékel mostanában Sir John.
Ne vegye senki szentségtörésnek, de lenne egy kérdésem!
Milyen lehetőségek vannak a mostani 22Le-t kicsit feljebb vinni az 500-as Standard változaton?
Köszi: Zeppelin